Підстава для використання процедури
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до обґрунтування наданого головним продюсером цифрових платформ дирекції цифрових платформ Вікторією Мурованою:
Відповідно до Концепції дитячого та підліткового мовлення (затверджена Наглядовою Радою АТ «НСТУ» від 24 листопада 2020 року № 47), в межах рішення правління від 16.12.2024 №463 про Перелік пріоритетних творчих проєктів АТ «НСТУ» на 2025 рік Дирекцією цифрових платформ було проведено Мистецький конкурс на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) – проєкту з робочою назвою «Анімаційні пісні» (Наказ №566 від 12.06.2025).
Основною ціллю проєкту є продовження виробництва анімаційного мультсеріалу «Анімаційні пісні» з метою системного розвитку напряму дитячого мовлення та розширення впізнаваності дитячого медіаактиву «Бробакс», а також для досягнення не менш ніж 500 000 переглядів на YouTube-каналі.
Такий контент допомагає дітям знайти відповіді на складні питання їхнього віку та реалізується відповідно до Концепції дитячого та підліткового мовлення АТ «НСТУ», розширення контентної пропозиції для дитячої аудиторії на цифрових платформах Суспільного відповідно до Стратегії розвитку АТ «НСТУ» на 2023-2025.
Обґрунтування підстав застосування пункту 13 особливостей, визначених постановою № 1178:
Відповідно до пп. 5 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, закупівля без використання електронної системи застосовується замовником, як виняток у разі укладення договору на закупівлю з переможцем мистецького конкурсу – ФОП БОРОДІНА МАРИНА МИКОЛАЇВНА
ФОП Бородіна Марина Миколаївна під час участі в Мистецькому конкурсі продемонструвала високий рівень професійної підготовки, креативний підхід до реалізації проєкту та гнучкість у роботі з редакцією замовника. Зокрема, під час пітчингу представник команди заявила про готовність адаптувати візуальні рішення та сюжетні елементи проєкту відповідно до редакційного бачення АТ «НСТУ», з урахуванням Концепції дитячого мовлення та вікових особливостей цільової аудиторії. Команда відкрито висловила готовність доопрацьовувати персонажів, сценарії, музичне наповнення, а також погоджувати ключових виконавців (аніматорів, сценаристів, композиторів) із продюсерами Суспільного ще до початку виробничого процесу.
Команда ФОП Бородіна має стійкий досвід роботи в сфері дитячого продакшену з 2018 року, зокрема у співпраці з професійними композиторами та креативними фахівцями, які спеціалізуються на створенні контенту для дітей. Один з прикладів — створення музичного джинглу для іншого дитячого проєкту («Книга-мандрівка»), що також орієнтований на молодшу аудиторію. Це свідчить про наявність сформованої команди злагодженої роботи, здатної якісно реалізувати повний цикл виробництва аудіовізуального продукту.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Вартість у розмірі 2 962 085,20 грн. без ПДВ сформована з урахуванням наданої під час проведення Мистецького конкурсу пропозиції ФОП БОРОДІНА МАРИНА МИКОЛАЇВНА та в межах граничного ліміту витрат.
Враховуючи вищесказане, за результатами такої закупівлі просимо оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Документи, що підтверджують наявність підстав проведення закупівлі без використання електронної системи (копії додаються):
- копія наказу АТ «НСТУ» від 12.06.2025 №566 «Про проведення в АТ «НСТУ» Мистецького конкурсу на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) – проєкту з робочою назвою «Анімаційні пісні»;
- копія протоколу № 3 засідання комісії з організації та проведення мистецького конкурсу на виробництво аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) – проєкту з робочою назвою «Анімаційні пісні» від 21.07.2025 р.;
- комерційна пропозиція від переможця мистецького конкурсу ФОП Бородіна Марина Миколаївна.