Звернення:
За тендером : Послуга з поточного ремонту нежитлових приміщень відділення соціальної підтримки жінок з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах за адресою: м. Миколаїв, пров. Київський, 1 за ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»
Тема:
Щодо акту обстеження об’єкту
Зміст:
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації.
Зокрема, у Додатку №2 до тендерної документації (Розділ 2: Вимоги щодо якості предмета закупівлі, п.2.1) передбачено, що: «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями може відвідати об'єкт для ознайомлення і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції)».
Звертаємо увагу, що зазначене формулювання є неоднозначним і може призвести до різного тлумачення цієї вимоги. В одній частині йдеться про право учасника «може відвідати об’єкт», що вказує на добровільність, а в іншій — про обов’язок «надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту», що фактично означає обов’язковість.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний забезпечувати добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Встановлення вимог, які допускають подвійне тлумачення, може створити дискримінаційні умови та стати підставою для відхилення пропозиції учасників, що не подали акт обстеження.
У ЗВ’ЯЗКУ З ВИКЛАДЕНИМ, ПРОСИМО НАДАТИ ОФІЦІЙНЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. Чи є надання Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно ознайомилися з вимогами тендерної документації.
Зокрема, у Додатку №2 до тендерної документації (Розділ 2: Вимоги щодо якості предмета закупівлі, п.2.1) передбачено, що: «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції в період звернення за роз’ясненнями може відвідати об'єкт для ознайомлення і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції)».
Звертаємо увагу, що зазначене формулювання є неоднозначним і може призвести до різного тлумачення цієї вимоги. В одній частині йдеться про право учасника «може відвідати об’єкт», що вказує на добровільність, а в іншій — про обов’язок «надати в складі тендерної пропозиції акт обстеження об’єкту», що фактично означає обов’язковість.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний забезпечувати добросовісну конкуренцію, недискримінацію учасників та об’єктивну і неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Встановлення вимог, які допускають подвійне тлумачення, може створити дискримінаційні умови та стати підставою для відхилення пропозиції учасників, що не подали акт обстеження.
У ЗВ’ЯЗКУ З ВИКЛАДЕНИМ, ПРОСИМО НАДАТИ ОФІЦІЙНЕ РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. Чи є надання акту обстеження об’єкта ОБОВ’ЯЗКОВИМ для всіх учасників процедури закупівлі?
2. Чи розглядається як невідповідність тендерній документації пропозиція учасника, який НЕ ВІДВІДАВ ОБ’ЄКТ та не надав відповідний акт?
3. Чи слід розцінювати відвідування об’єкта виключно як ПРАВО УЧАСНИКА (з метою більш якісної підготовки пропозиції), А НЕ ЯК ОБОВ’ЯЗОК?
Просимо уточнити зазначене положення тендерної документації з метою уникнення неоднозначного трактування та забезпечення рівних умов участі для всіх учасників.
ОБОВ’ЯЗКОВИМ для всіх учасників процедури закупівлі?
2. Чи розглядається як невідповідність тендерній документації пропозиція учасника, який НЕ ВІДВІДАВ ОБ’ЄКТ та не надав відповідний акт?
3. Чи слід розцінювати відвідування об’єкта виключно як ПРАВО УЧАСНИКА (з метою більш якісної підготовки пропозиції), А НЕ ЯК ОБОВ’ЯЗОК?
Просимо уточнити зазначене положення тендерної документації з метою уникнення неоднозначного трактування та забезпечення рівних умов участі для всіх учасників.
Дата оприлюднення звернення:
16.09.2025 19:36