Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-013781-a
Id Tender c5ae7581b8d2420f8e0c2454a1e0928b
План UA-P-2025-09-11-016619-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.09.2025 18:36
Остання зміна 01.11.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 336 862.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 18:36 до 01.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 18:36
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 18:36
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:55
до 28.10.2025 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.10.2025 11:59
до 03.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.10.2025 11:59
-
Період уточнень
з 11.09.2025 18:36 до 28.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 18:36 до 28.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:55 до 28.10.2025 11:59
Період кваліфікації
з 01.10.2025 14:55 до 28.10.2025 11:59
Основні параметри
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
13 336 862.67 грн.
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
13 336 862.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
66684,32
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
66 684.3
Аукціон
Cтарт аукціону
01.10.2025 14:32
Закінчення аукціону
01.10.2025 14:55
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право здійснювати попередню оплату з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», в розмірі та на строк визначених в належним чином оформленному рішенні Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата Робіт здійснюється у межах одержаних коштів на казначейський рахунок Замовника шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання. Грошові кошти перераховуються в Національній валюті України
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП"
Пропозиція:
12 670 019 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЦЕНТР"
Пропозиція:
13 336 821 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.10.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.09.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
11.09.2025 18:36
-
11.09.2025 18:36
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Будиліна Ірина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
+380442000503
Замовник
ЄДРПОУ
26345736
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Солом'янський район
Адреса
вул.Святослава Хороброго, будинок 11-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 28.10.2025 11:59 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 14:55 по 30.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.10.2025 11:59
Довідка НАЗК
28.10.2025 11:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.10.2025 15:02
Електроний протокол про продовження строку
01.10.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 18:36
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 18:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП» (далі – ТОВ «СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП» або Учасник) Предмет закупівлі: «Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-11-013781-a Розглянувши інформацію та/або документи, що подані Учасником - ТОВ «СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП» у своїй тендерній пропозиції, Замовником виявлено невідповідності вимогам тендерної документації (далі – ТД), а саме: 1. На вимогу п.1.2 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати довідку (за встановленою формою згідно таблиці № 3) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В Таблиці № 4, Замовником зазначена мінімальна кількість інженерно-технічних працівників ключових посад, які є необхідними для виконання робіт. В гр. 5 Таблиці № 4 вказана посада Інженера з охорони праці (будівництво). На виконання вказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 23.09.2025 № 23/09-2. На підтвердження інформації про наявність інженера з охорони праці (будівництво) Михалюка Дениса Володимировича надано наказ про прийом на роботу від 06.09.2024 № 16-К на посаду інженера з охорони праці без зазначення інформації в частині «будівництво» та відсутня інформація, щодо відповідного сертифікату. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів, які підтверджують інформацію зазначену у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в частині інженера з охорони праці (будівництво), згідно вимоги п.1.2 Додатку № 1 ТД. 2. На вимогу п.1.3 Додатку № 1 ТД, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за встановленою формою (Таблиця № 5 Додатку № 1 до ТД). В графі 5 Таблиці № 5 Додатку № 1 до ТД * - зазначається ідентифікатор закупівлі за результатами якої було укладено аналогічний договір у форматі UA-####-##-##-######-#, а у разі відсутності такого посилання – зазначаються такі обставини. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копiю(ії) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, інформація по якому (яких) відображена в Довідці. Аналогічним вважається договір, укладений протягом 2022-2025 років, в якому Учасник є генеральним підрядником, предметом якого є виконання з робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту, при цьому клас наслідків об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об?єкта будівництва (ремонту) за предметом закупівлі, а саме СС1 і більше. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: не менше 12 003 176,40 грн. При цьому, Учасники для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію можуть надавати незавершені договори (договори, що виконуються), але тільки в сумі фактичного виконання. На виконання вказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про виконання аналогічного(их) договору(ів) від 23.09.2025 № 23/09-3, в п.1 гр.5, якої не зазначені обставин відсутності ідентифікатора закупівлі. Згідно п. 1 вказаної Довідки, Учасником надано аналогічний договір від 06.12.2022 № 233/02/06.12.22-М укладений з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕАТОР КОМПАНІ». З отриманої через електронну систем закупівель «Prozorro» публічної інформації, яка є у вільному доступі, (ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-23-001827-a) стало відомо, що по об’єкту «Реконструкція виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» згідно укладеного договору від 01.09.2022р. № 124/2022 генеральним підрядником виступає ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРЕАТОР КОМПАНІ». Таким чином, наданий Учасником аналогічний договір від 06.12.2022 № 233/02/06.12.22-М не підтверджує вимогу аналогічного договору в частині заключення договору в якості генерального підрядника. Відповідно сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) складає менше 90% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів, які підтверджують кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», згідно вимоги п.1.3 Додатку № 1 ТД. 3. На вимогу п.3 Додатку № 1 ТД, Учасник мав надати Документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації, а саме: забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. у складі тендерної пропозиції документ з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Також учасник надає у складі тендерної пропозиції документ з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано файл «Attachments-Fwd_ КЕП СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП.zip», який містить документи: - банківську гарантію видану Акціонерним Товариством «КРИСТАЛБАНК» від 29.09.2025 № Г/2025/3481-01 підписану начальником Управління оформлення документарних операцій І.Г. Слюсарем з накладеним КЕП Слюсаря І.Г.; - Довіреність від 01.08.2025 № 59 видана Головою Правління на заступника директора Департаменту операцій Центру по роботі з корпоративними клієнтами Слюсаря Ігоря Григоровича з накладеним КЕП Слюсаря І.Г. Згідно наведеного, посада підписанта банківської гарантії виданої АТ «КРИСТАЛБАНК» від 29.09.2025 № Г/2025/3481-01 Слюсаря Ігоря Григоровича відрізняється від інформації зазначеної в довіреності від 01.08.2025 № 59. Учасником не надано документ з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління), що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію (Голова правління). Враховуючи зазначене, просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання документів, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
Створено
06.10.2025 13:10
Надати до
07.10.2025 13:10
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП". З метою більш ретельної перевірки достовірності та повноти інформації, а також детального аналізу документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП" на відповідність технічним вимогам та умовам тендерної документації, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
08.10.2025 15:01
Дата кінця розгляду
30.10.2025 00:00
Договір
UA-2025-09-11-013781-a-b1
Очікує підписання
12 670 019 грн.
12 670 019 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт адміністративної будівлі «Бородянський архів Бородянської селищної ради» по вул. Центральна 311а в смт. Бородянка, Бучанського району, Київської області» за кодом ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26345736

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "СМАРТ СОЛЮШНЗ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37203896

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 336 862.67 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 336 862.67 грн.
Період подання пропозицій
до 01.10.2025 00:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380442000503
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності