Закупівля Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом) від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ".
Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Строк поставки товару залежить від терміну поставки товару, який зазначений в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації), але не більше строку дії договору.
Строк дії договору залежить від дати підписання договору та буде розрахований під час укладання договору.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №1 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №2 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №3 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №4 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Код ДК 021:2015
42110000-3 -
Турбіни та мотори
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2027 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Детальні умови поставки та оплати товару, а також послуг, що пов"язані з постачанням, зазначені в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації)
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, Додатку 6.2 до тендерної документації та пункту 4.11 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації.
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву (надання стендбай акредитиву допускається тільки переможцем-нерезидентом).
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше ніж через 30 календарних днів після дати:
-закінчення дії договору про закупівлю або
-якщо не зазначена в договорі дата дії договору, то після дати закінчення найбільшого з визначених у договорі строків постачання товарів та/або надання супутніх послуг.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, Додатку 6.2 до тендерної документації та пункту 4.11 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації.
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву (надання стендбай акредитиву допускається тільки переможцем-нерезидентом).
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше ніж через 30 календарних днів після дати:
-закінчення дії договору про закупівлю або
-якщо не зазначена в договорі дата дії договору, то після дати закінчення найбільшого з визначених у договорі строків постачання товарів та/або надання супутніх послуг.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Згідно вимог Додатку 4 до тендерної документації, Додатку 6.2 до тендерної документації та пункту 4.11 Розділу І Загальної інструкції учасникам процедури закупівлі тендерної документації.
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення договору
Опис
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем торгів у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву (надання стендбай акредитиву допускається тільки переможцем-нерезидентом).
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 16:47
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Строк дії забезпечення виконання договору повинен закінчуватися не раніше ніж через 30 календарних днів після дати:
-закінчення дії договору про закупівлю або
-якщо не зазначена в договорі дата дії договору, то після дати закінчення найбільшого з визначених у договорі строків постачання товарів та/або надання супутніх послуг.
Значення, яке очікується
30
Відповідь на вимогу
Значення
30
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
визначити переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1) перелік виявлених невідповідностей: "1.1. На виконання п. 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати: «1.1.1. Оригінал або електронна копія або сканована копія ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації." "Згідно умов заповнення форми ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА в колонці 2 учасник повинен зазначити Найменування3 та Модель3 Товару: «3- Найменування та Модель зазначити у відповідності до найменування та моделі, що будуть зазначені у сертифікатах та/або супровідній документації підприємства-виробника, що буде надано при поставці до відповідної позиції товару. Якщо пропонується комплектній виріб (одиниця виміру – комплект або штука), то зазначається кодування виробу у відповідності з правилом кодування, встановленим Підприємством-виробником, або вказуються через «,» або «-», або «+» Моделі та кількість компонентів виробу. У разі, якщо учасник пропонує товари іноземного походження, дозволяється додати до Найменування оригінальне найменування англійською або мовою країни Підприємства-виробника або Виробника запропонованого товару""." "На підтвердження вимоги п. 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником було завантажено файл (1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf), в якому зазначив наступні назви товарів: 1. Газотурбінна установка ГТУ-6,3МТ71.07 № 1 за специфікацією 707108000 з двигуном ДТ71П4.4 за специфікацією Т71108204-04 та без врахування КМЧ за п. 5 специфікації даного додатку. 2. Газотурбінна установка ГТУ-6,3МТ71.07 № 2 за специфікацією 707108000 з двигуном ДТ71П4.4 за специфікацією Т71108204-04 та без врахування КМЧ за п. 5 специфікації даного додатку. 3. Газотурбінна установка ГТУ-6,3МТ71.07 № 3 за специфікацією 707108000 з двигуном ДТ71П4.4 за специфікацією Т71108204-04 та без врахування КМЧ за п. 5 специфікації даного додатку. 4. Газотурбінна установка ГТУ-6,3МТ71.07 № 4 за специфікацією 707108000 з двигуном ДТ71П4.4 за специфікацією Т71108204-04 та без врахування КМЧ за п. 5 специфікації даного додатку. 5. Матеріальна частина зі складу установки ГТУ-6,3МТ71.07 за специфікаціями: 707108000 ЗИ02, 707108000 ЗИ06 та витратомір паливного газу типу ROTAMASS." "Враховуючи, що згідно примітки 3 до форми ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА в стовпчику 2 Найменування та Модель зазначається у відповідності до найменування та моделі, що будуть зазначені у сертифікатах та/або супровідній документації підприємства-виробника, що буде надано при поставці, Замовником було надіслано Лист-запит (№ТОВВИХ-25-15272 від 01.10.2025) щодо уточнення інформації, а саме чи дійсно при поставці товару будуть надані сертифікати та/або супровідна документація підприємства-виробника із зазначенням найменування товару згідно гарантійного листа, який було надано в складі тендерної пропозиції АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» (який є виробником товару). У відповідь, АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» листом №ТОВВХ-25-21143 від 01.10.2025 повідомлено, що під час формування найменування Товару була допущена технічна помилка." "Таким чином: 1. У наданому гарантійному листі, в колонці 2 Таблиці 1 Найменування3 та Модель3 Товару для п.1-5 учасник не дотримався вимог оформлення Додатку 1.1 до тендерної документації - під час формування найменування Товару зазначив додаткову інформацію, яка не передбачається формою ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА." "1.2. На виконання п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати: «1.2.1. Інформацію в довільній формі (у вигляді довідки, листа, тощо) про наявність запропонованого учасником Товару(ів)3, в переліку 4 товарів, у яких підтверджений ступінь локалізації. Інформація повинна містити: - ID товару з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель (https://prozorro.gov.ua/uk/search/products?product_status=active&local_share=25&yearCreated=2025 )" "На підтвердження вимоги п. 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасником було завантажено файл (1.2.1.Довідка про ступінь локалізації.pdf), в якому зазначена наступна назва товару: ""Двигун газотурбінний 6,5 МВт з монтажним комплектом"". Також в довідці про локалізацію був зазначений ID товару з веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, згідно якого виробником локалізовано товар з назвою ""Двигун газотурбінний 6,5 МВт з монтажним комплектом""." "Таким чином: 1. Назва Товару, що зазначена Учасником в довідці про ступінь локалізації (1.2.1. Довідка про ступінь локалізації.pdf), а також на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (ID: 00463b0387f14acc9c3bb0165252a76d) не відповідає назві Товару, який Учасник зазначив у ГАРАНТІЙНОМУ ЛИСТІ УЧАСНИКА (1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf)." 1.3. На виконання п. 6.2 Додатку 2 до тендерної документації необхідно було надати: «6.2. Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (чи іншого документу учасника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми". Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до електронної системи закупівлі завантажено файл з накладеним кваліфікованим електронним підписом з Назвою «6.2 Наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності.pdf, 6.2 Наказ про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності.pdf.p7s», що містить Наказ № 88-01-К від 21.05.2025 року «Про переведення ХІЗНИЧЕНКА Володимира Вікторовича». "В пункті 1 вищезазначеного наказу, зазначено «ХІЗНИЧЕНКА Володимира Вікторовича, уповноваженого з антикорупційної діяльності, перевести начальником відділу в відділ з питань комплаєнсу та управління ризиками (ВПКтаУР) з окладом відповідно до штатного розпису зі збереженням існуючої надбавки за високі досягнення у праці», однак відсутня інформація щодо призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності, оскільки згідно з положеннями підпункту 4 пункту 3.2. частини 3 розділу І Антикорупційної програми АТ ""НВКГ ""Зоря""-""Машпроект"" уповноважена особа з антикорупційної діяльності є відповідальною за реалізацію Антикорупційної програми АТ ""НВКГ ""Зоря""-""Машпроект"", тому відсутня інформація щодо призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми АТ ""НВКГ ""Зоря""-""Машпроект""." "Таким чином: 1. учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про відповідність вимогам антикорупційного законодавства у вигляді документу/документів що визначені пп. 6.2. п. 6 розділу І Додатку 2 до тендерної документації, а саме: оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія наказу (чи іншого документу учасника) про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми." 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1.1.1, 1.2.1 та 6.2 розділу І Додатку 2 до тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: "Документ, який наданий на вимогу пункту 1.1.1 Додатку 2 до тендерної документації і який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації. Документ та/або інформація, що підтверджують вимоги, що встановлені пунктом 1.2.1 Додатку 2 до тендерної документації. Документ, який наданий на вимогу пункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації" Приведення документів у відповідність вимогам, що передбачені даним протоколом не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №1 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №2 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №3 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД №4 та введення його в експлуатацію (42110000-3))
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 грудня 2027 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42795490
Постачальник
Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект»
Повна назва
АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31821381
Інформація про підписанта
Інформація про підписанта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-21-000037
Дата створення проекту
21.11.2025 12:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.11.2025 13:40
Дата публікації висновку про результати
11.12.2025 10:48
Дата завершення усунення порушень
17.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.11.2025 62-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 18.11.2025 №003100-18/14141-2025.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 62-з
№ 21.11.2025
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" UA-2025-09-11-012750-a 11.09.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025 № 25-1600, роз’яснення до процедури, тендерну пропозицію учасника Акціонерного товариства «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» (далі – АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 21.10.2025, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 21.10.2025, відповіді замовника на запити Управління оприлюднені в електронній системі закупівель від 25.11.2025, 05.12.2025 та 08.12.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-012750-a, очікуваною вартістю 502 531 016,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін на послуги з технічного огляду та випробовувань (Технічне діагностування надземних переходів газопроводів) (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 24.11.2025 до процедури закупівлі
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
Моніторинг проводиться щодо процедури закупівлі з придбання товару Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом). В зв’язку з цим надаємо відповідь на питання, що зазначені в запиті, які стосуються предмету закупівлі «Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)».
Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик товару, що повинен забезпечити виробничі та технологічні процеси ТОВ "Оператор ГТС України" та відповідно до вимог нижчезазначених стандартів:
- НПАОП 60.3-1.01 Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів;
- ДСТУ 2340-94 Установки газотурбінні. Терміни та визначення;
- ДСТУ 7234:2011 Дизайн і ергономіка. Обладнання виробниче. Загальні вимоги дизайну і ергономіки;
- ISO 2314:2009 – Gas turbines – Acceptance tests (Газові турбіни. Приймальні
випробування);
- Додатку II Директиви (ЄС) 2015/2193.
Нормативні документи на підставі яких формувалися технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівель є стандарти України застосування і розповсюдження яких регламентується Законом України від 5 червня 2014 року № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі – Закон).
Частина 1 статті 24 Закону регламентує умови розповсюдження стандартів, а саме: «Національні стандарти, кодекси усталеної практики, зміни до них та розроблені національним органом стандартизації каталоги видаються, відтворюються та розповсюджуються національним органом стандартизації».
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону забороняється повністю чи частково видавати, відтворювати з метою розповсюдження і розповсюджувати як офіційні видання будь-які національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги або їх частини на будь-яких носіях інформації без дозволу національного органу стандартизації чи уповноваженої ним особи. Тобто ТОВ «Оператор ГТС України» не має права розповсюджувати тексти національних стандартів (в т.ч в електронному виді) будь-яким стороннім організаціям без дозволу національного органу стандартизації України чи уповноваженої ним особи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманої комерційної пропозиції від потенційного постачальника. (додаються).
Додатки:
1. Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі;
2. Комерційна пропозиція АТ НВКГ "Зоря-Машпроект".
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-012750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу обґрунтувати з посиланням на норми законодавства проведення закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом) та послуг (з проведення технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД та введення його в експлуатацію) в рамках однієї закупівлі за номером UA-2025-09-11-012750-a?
2. Вимогами пункту 48 Особливостей зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Прошу пояснити, чому умовами тендерної документації замовника відсутні вимоги щодо відповідності одного або декількох кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону враховуючи, що будуть придбатися й послуги?
3. Згідно наведеної інформації відображеної у Додатку А до технічних та якісних характеристик товарів Додатку 2 до Договору про закупівлю наведеного в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації зазначено щодо Комплекту приборів, агрегатів та складанних одиниць, що постачаються разом з ГТД (поз.11), зокрема: Комплект міжблочних кабельних зв'язків (поз.11.20), до якого входить певний перелік кабелів наведених у таблиці за позиціями 11.20.28 – 11.20.48.
Прошу зазначити, чи входе до монтажного комплекту,який придбається замовником в рамках відповідної закупівлі такий товар, як – кабелі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 03.12.2025 до процедури закупівлі
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
Щодо твердження «1. Прошу обґрунтувати з посиланням на норми законодавства проведення закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом) та послуг (з проведення технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД та введення його в експлуатацію) в рамках однієї закупівлі за номером UA-2025-09-11-012750-a?» надаємо наступні пояснення:
Пунктом 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text), зокрема, передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі – Порядок) (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#Text) .
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з пунктом 34 частини 1 статті 1 Закону товари — продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
У межах закупівлі UA-2025-09-11-012750-a Замовником закуповується:
• товар – газотурбінні двигуни 6,5 МВт з монтажним комплектом;
• послуги, пов’язані з постачанням товару – технічний супровід та консультації під час заміни ГТД та введення в експлуатацію.
Газотурбінний двигун потужністю 6,5 МВт (далі – ГТД) та відповідний комплект матеріальної частини становлять єдиний функціональний комплекс, призначений для роботи в складі високотехнологічного обладнання компресорної станції газотранспортної системи.
Комплектність постачання гарантує відповідність усіх елементів технічним вимогам виробника, взаємну узгодженість компонентів, що є критично важливою для безпечної та ефективної роботи агрегату.
До складу закупівлі включено послуги, що пов’язані з постачанням, а саме:
- послуги з технічного супроводу та консультацій при проведенні робіт із заміни ГТД та введення його в експлуатацію, які передбачають надання технічних консультацій, техдопомоги та технагляду під час монтажу ГТД;
- пусконалагоджувальні роботи ГТД;
- випробування ГТД протягом 72-х годин роботи під навантаженням та введення ГТД в експлуатацію на компресорній станції Покупця;
- участь при складанні та підписання відповідних технічних Актів на всіх етапах надання Послуг.
Ці послуги є невід’ємною частиною процесу введення обладнання в експлуатацію та виконуються Постачальником, що забезпечує та гарантує належне виконання робіт із заміни та інтеграції ГТД до складу газоперекачувальних агрегатів згідно вимог, встановленим проектом Договору про закупівлю, чинним законодавством України, стандартами, технічними умовами, регламентами виробника Товару та (або) національним стандартам, якщо такі передбачені.
Розділення закупівлі на окремі предмети закупівлі (товари та послуги) призвело б до:
- ризику несумісності послуг з обладнанням;
- збільшення строків введення в експлуатацію ГТД;
- додаткових витрат на координацію робіт із заміни ГТД.
Таким чином, проведення закупівлі товару та послуг пов’язаних з постачанням цього товару в рамках однієї процедури відповідає вимогам законодавства та принципам ефективності, економії та недискримінації.
Основною вартісною складовою предмета закупівлі є постачання складного обладнання, що підтверджує коректність визначення коду ДК 021:2015: 42110000-3.
Щодо твердження «2. Вимогами пункту 48 Особливостей зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Прошу пояснити, чому умовами тендерної документації замовника відсутні вимоги щодо відповідності одного або декількох кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону враховуючи, що будуть придбатися й послуги?» надаємо наступні пояснення:
Відповідно до:
ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» – замовник може встановлювати один або кілька кваліфікаційних критеріїв для учасників (наявність обладнання, працівників, досвіду виконання аналогічних договорів).
п. 48 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 - під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
У межах цієї закупівлі предметом закупівлі є товар (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом), про що зазначено в оголошенні в полі «Вид предмету закупівлі»:
Також в складі закупівлі товару замовник закуповує послуги з технічного супроводу та консультацій під час заміни ГТД та введення в експлуатацію.
Оскільки такі послуги:
• не є окремим предметом закупівлі,
• не змінюють вид предмету закупівлі,
• пов’язані виключно з постачанням та введенням в експлуатацію товару,
їх виконання регламентовано договором та технічними умовами, а гарантійні зобов’язання на ГТД починають діяти після введення обладнання в експлуатацію, що робить належне виконання послуг обов’язковою умовою то такі послуги, є такими, що пов’язані з постачанням такого товару і які є частиною товару у розумінні пункту 34 статті 1 Закону.
Таким чином, послуги, пов’язані з постачанням товару в закупівлі, предметом якої є товар, визначаються як «товар» і тому не створюють обов’язку для Замовника встановлювати кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону.
Щодо твердження «3. Згідно наведеної інформації відображеної у Додатку А до технічних та якісних характеристик товарів Додатку 2 до Договору про закупівлю наведеного в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації зазначено щодо Комплекту приборів, агрегатів та складанних одиниць, що постачаються разом з ГТД (поз.11), зокрема: Комплект міжблочних кабельних зв'язків (поз.11.20), до якого входить певний перелік кабелів наведених у таблиці за позиціями 11.20.28 – 11.20.48. Прошу зазначити, чи входе до монтажного комплекту,який придбається замовником в рамках відповідної закупівлі такий товар, як – кабелі?» надаємо наступні пояснення:
Згідно з Додатком А до технічних та якісних характеристик товарів (Додаток 2 до Договору про закупівлю), наведеного в проєкті договору (Додаток 4 до тендерної документації), зазначено, що кабелі (поз. 11.20.28 – 11.20.48) входять до Комплекту міжблочних кабельних зв’язків (поз. 11.20), який є складовою Комплекту приладів, агрегатів та складальних одиниць, що постачаються разом із газотурбінним двигуном (поз. 11).
Додаток А містить комплект поставки газотурбінного двигуна потужністю 6,5 МВт для приводу нагнітача у складі газоперекачувального агрегату типу ГПА-Ц-6,3С (з розрахунку на один ГТД), що відноситься лише до позицій №1, 2, 3, 4 Специфікації 1 – «Товари» (Додаток 1 до Договору про закупівлю).
Технічні та якісні характеристики двигуна наведені в Таблиці 1 Додатку 2 до Договору.
Комплект монтажний для ГТД 6,5 МВт (позиція №5 Специфікації 1 – «Товари» (Додаток 1 до Договору)), характеристики якого наведені в Таблиці 2 Додатку 2, є окремою позицією закупівлі. Він призначений для забезпечення повного технологічного циклу встановлення та експлуатації нових газотурбінних двигунів потужністю 6,5 МВт у складі газоперекачувальних агрегатів типу ГПА-Ц-6,3С на компресорних станціях ТОВ «Оператор ГТС України».
Комплект монтажний включає всі необхідні засоби для виконання монтажно-демонтажних робіт, технічного обслуговування, регулювання та перевірки працездатності нових двигунів.
Висновок: кабелі (поз. 11.20.28 – 11.20.48), як і інші позиції Додатку А, постачаються у складі поставки газотурбінного двигуна (позиції №1–4 Специфікації 1), але не входять до монтажного комплекту (позиція №5 Специфікації 1).
Окремо слід зазначити, що такі кабелі (поз. 11.20.28 – 11.20.48):
• не є окремою номенклатурою в межах даної процедури закупівлі,
• не формують окремий предмет закупівлі,
• постачаються виключно як елемент комплектного обладнання відповідно до вимог виробника
Також слід звернути увагу, що вище замовником надане обґрунтування, що предметом закупівлі не є роботи чи послуги, які передбачають набуття у власність товарів.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом за ДК 021:2015: 42110000-3 — Турбіни та мотори (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-012750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів та згідно «СПЕЦИФІКАЦІЇ 1-Товари», яку наведено у Додатку 1 до договору Додатку 4(Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації) предметом закупівлі стосовно товару, поміж іншого є Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт №1,№2,№3,№4).
Поряд з цим, у наданій учасником АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» у складі своєї тендерної пропозиції інформації, що наведена у файлі (1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf) та у файлі - (1.1 Розрахунок ціни тендерной пропозиції (2 арк), зазначається про Газотурбінні установки ГТУ 6,3 МТ71.01 з двигунами ДТ71П4.4 за відповідними специфікаціями.
Слід зазначити, що Газотурбінна установка — це комплекс обладнання для виробництва енергії (електрики/тепла), що включає сам газовий двигун, генератор, системи керування, охолодження та інше, тоді як Газотурбінний двигун — це основний енергетичний компонент, серце установки, що перетворює енергію газу на обертання валу, де Установка – це система, Двигун – частина системи.
Враховуючи викладене прошу надати інформацію, що саме закуповується замовником Газотурбінні установки чи Двигуни газотурбінні?
2.Умовами Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації замовника зазначено, що Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації.
У файлі (25-1600-Додаток 4-Проект договору.docx) наведено Додаток 4 «Проект договору» до тендерної документації, де у Додатку 2 до договору, що є (Додатком 4) наведено Таблицю 1 із зазначенням ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ в якій зазначено, що на складові частини Товару (запасні частини, комплектуючі, пристрої та апаратуру, тощо) надається технічна документація передбачена виробником (паспорти, інструкції та настанови з експлуатації, сертифікати якості, схеми, тощо).
Прошу зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект»(є виробником товару), в якому наведено відповідну інформацію згідно вимог таблиці 1 Додатку 2 до проекту договору наведеному у Додатку 4 або обґрунтовані пояснення щодо її відсутності?
3. Умовами п.6 розділу 3 тендерної документації замовника зазначено, що документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик зазначене в Додатку 2 до тендерної документації.
Умовами Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО НИХ» до тендерної документації замовника у пункті 1 зазначено про «Інформацію*, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1 або в Додатку 4 до тендерної документації, зокрема у підпункті 1.1. Відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам надати Оригінал або електронну копію або скановану копію ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації.
Умовами Додатку 1.1 наведено ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ УЧАСНИКА з відповідними вимогами при його складанні учасником.
Прошу зазначити, яким чином або якими документами участником АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» у складі своєї тендерної пропозиції виконані вимоги замовника щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації в частині надання послуг (надання технічних консультацій, техдопомоги та технагляду під час монтажу ГТД, пусконалагоджу-вальних робіт ГТД, випробування ГТД протягом 72-х годин роботи під навантаженням та введення ГТД в експлуатацію на компресорній станції Покупця, а також участь при складанні та підписання відповідних технічних Актів на всіх етапах надання Послуг).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Пояснення
на запит Державної аудиторської служби України від 05.12.2025 до процедури закупівлі
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
1. Щодо питання «Згідно оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів та згідно «СПЕЦИФІКАЦІЇ 1-Товари», яку наведено у Додатку 1 до договору Додатку 4(Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації) предметом закупівлі стосовно товару, поміж іншого є Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт №1,№2,№3,№4).
Поряд з цим, у наданій учасником АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» у складі своєї тендерної пропозиції інформації, що наведена у файлі (1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf) та у файлі - (1.1 Розрахунок ціни тендерной пропозиції (2 арк), зазначається про Газотурбінні установки ГТУ 6,3 МТ71.01 з двигунами ДТ71П4.4 за відповідними специфікаціями.
Слід зазначити, що Газотурбінна установка — це комплекс обладнання для виробництва енергії (електрики/тепла), що включає сам газовий двигун, генератор, системи керування, охолодження та інше, тоді як Газотурбінний двигун — це основний енергетичний компонент, серце установки, що перетворює енергію газу на обертання валу, де Установка – це система, Двигун – частина системи.
Враховуючи викладене прошу надати інформацію, що саме закуповується замовником Газотурбінні установки чи Двигуни газотурбінні?» надаємо наступні пояснення:
Абзацом першим пункту 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до розділу ІІІ Тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файлу, перелік яких визначено у Додатку 2 до цієї Тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.1. Додатку 2 до Тендерної документації учасник на підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам надає в складі тендерної пропозиції наступний документ, а саме:
«1.1.1.Оригінал або електронна копія або сканована копія ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації».
Учасник завантажив Гарантійний лист за формою додатку 1.1 файл: (файл - 1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf).
Згідно примітки3 «3-Найменування та Модель зазначити у відповідності до найменування та моделі, що будуть зазначені у сертифікатах та/або супровідній документації підприємства-виробника, що буде надано при поставці до відповідної позиції товару. Якщо пропонується комплектній виріб (одиниця виміру – комплект або штука), то зазначається кодування виробу у відповідності з правилом кодування, встановленим Підприємством-виробником, або вказуються через «,» або «-», або «+» Моделі та кількість компонентів виробу.
У разі, якщо учасник пропонує товари іноземного походження, дозволяється додати до Найменування оригінальне найменування англійською або мовою країни Підприємства-виробника або Виробника запропонованого товару.»
Тобто, учасник АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» зазначив найменування товару у відповідності до найменування та моделі, що будуть зазначені у сертифікатах та/або супровідній документації підприємства-виробника, що буде надано при поставці до відповідної позиції товару.
Інформація щодо найменування та моделі товарів зазначена учасником АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» у Гарантійному листі (файл – 1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf) та у Розрахунку ціни тендерної пропозиції (обладнання) (файл – 1.1 Розрахунок ціни тендерной пропозиції (2 арк).pdf), відповідає правилам кодування виробника та вимогам Додатку 1.1 до тендерної документації.
Це не змінює предмет закупівлі, оскільки ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ УЧАСНИКА підтверджує (гарантує), що запропоновані учасником товари та послуги, що пов’язані з постачанням, відповідають технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам, викладеним замовником в Додатку 4, та гарантує поставку товарів та наданих послуг, що пов’язані з постачанням на умовах, зазначених в проекті договору, викладеним замовником у Додатку 4 до тендерної документації на закупівлю
Виходячи з викладеного вище, закуповуються саме Двигуни газотурбінні з монтажним комплектом, але учасник зазначив найменування у вигляді «Газотурбінні установки» через особливості кодування виробника, що допускається формою гарантійного листа.
2. Щодо питання «2.Умовами Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації замовника зазначено, що Інформація щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначена в проекті договору, який викладений в Додатку 4 до тендерної документації.
У файлі (25-1600-Додаток 4-Проект договору.docx) наведено Додаток 4 «Проект договору» до тендерної документації, де у Додатку 2 до договору, що є (Додатком 4) наведено Таблицю 1 із зазначенням ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ в якій зазначено, що на складові частини Товару (запасні частини, комплектуючі, пристрої та апаратуру, тощо) надається технічна документація передбачена виробником (паспорти, інструкції та настанови з експлуатації, сертифікати якості, схеми, тощо).
Прошу зазначити назву файлу у складі тендерної пропозиції учасника АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект»(є виробником товару), в якому наведено відповідну інформацію згідно вимог таблиці 1 Додатку 2 до проекту договору наведеному у Додатку 4 або обґрунтовані пояснення щодо її відсутності?» надаємо наступні пояснення:
У складі тендерної пропозиції учасника АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» файл із зазначеною інформацією відсутній, оскільки надання таких документів на етапі подання тендерних пропозицій не вимагалося умовами Тендерної документації.
Так, згідно пункту 28 Особливостей «Перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.»
Згідно тендерної документації перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначений в Додатку 2.
Серед вимог Додатку 2 відсутня вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника технічної документації передбаченої виробником (паспорти, інструкції та настанови з експлуатації, сертифікати якості, схеми, тощо).
Як зазначено в запиті на надання пояснень вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника технічної документації передбаченої виробником (паспорти, інструкції та настанови з експлуатації, сертифікати якості, схеми, тощо) зазначена в проекті договору (Додаток 4 до тендерної документації).
Проект договору (Додаток 4 до тендерної документації) є окремим документом в складі тендерної документації, який регламентує обов’язки Постачальника під час виконання договору (поставки товару), а не під час участі в тендері. Проект договору не містить жодних вимог до документального підтвердження будь-якої інформації в складі тендерної пропозиції учасника.
Поданням своєї тендерної пропозиції, в тому числі гарантійним листом, який надається на виконання вимог пункту 1.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник погодився з умовами проекту договору, чим гарантував надання всієї необхідної супровідної документації разом із товаром на етапі поставки.
3. Щодо питання «3. Умовами п.6 розділу 3 тендерної документації замовника зазначено, що документальне підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик зазначене в Додатку 2 до тендерної документації. Умовами Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО НИХ» до тендерної документації замовника у пункті 1 зазначено про «Інформацію*, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам, що зазначені в Додатку 1 або в Додатку 4 до тендерної документації, зокрема у підпункті 1.1. Відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам надати Оригінал або електронну копію або скановану копію ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації. Умовами Додатку 1.1 наведено ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ УЧАСНИКА з відповідними вимогами при його складанні учасником.
Прошу зазначити, яким чином або якими документами участником АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» у складі своєї тендерної пропозиції виконані вимоги замовника щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації в частині надання послуг (надання технічних консультацій, техдопомоги та технагляду під час монтажу ГТД, пусконалагоджу-вальних робіт ГТД, випробування ГТД протягом 72-х годин роботи під навантаженням та введення ГТД в експлуатацію на компресорній станції Покупця, а також участь при складанні та підписання відповідних технічних Актів на всіх етапах надання Послуг).» надаємо наступні пояснення:
Вимоги замовника щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, у тому числі до відповідної технічної специфікації в частині надання послуг (надання технічних консультацій, техдопомоги та технагляду під час монтажу ГТД, пусконалагоджу-вальних робіт ГТД, випробування ГТД протягом 72-х годин роботи під навантаженням та введення ГТД в експлуатацію на компресорній станції Покупця, а також участь при складанні та підписання відповідних технічних Актів на всіх етапах надання Послуг) у складі АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» тендерної пропозиції виконані шляхом подання тендерної пропозиції та шляхом надання ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА УЧАСНИКА, який складений за формою та відповідно до вимог, які наведені в Додатку 1.1 до тендерної документації (файл - 1.1.1 Гарантійний лист учасника.pdf).
Так, згідно наданого гарантійного листа учасника в складі тендерної пропозиції АТ «НВКГ «Зоря»-«Машпроект» гарантує, що запропонований(-і) у Таблиці 1 товар(-и) (надалі – Товар(-и)) та послуги, що пов’язані з постачанням, відповідає(-ють) технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам, викладеним замовником в Додатку 1 та/або Додатку 4, та гарантуємо поставку Товару(-ів) та наданих послуг, що пов’язані з постачанням на умовах, зазначених в проекті договору, викладеним замовником у Додатку 4 до тендерної документації.
До складу закупівлі включено послуги, що пов’язані з постачанням, в зв’язку з тим, що такі послуги є невід’ємною частиною процесу введення обладнання в експлуатацію та виконуються Постачальником, що забезпечує та гарантує належне виконання робіт із заміни та інтеграції ГТД до складу газоперекачувальних агрегатів згідно вимог, встановленим проектом Договору про закупівлю, чинним законодавством України, стандартами, технічними умовами, регламентами виробника Товару та (або) національним стандартам, якщо такі передбачені.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-09-11-012750-a
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Звернення:
За тендером : Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Тема:
Коригування Специфікації 1
Зміст:
Шановний Замовнику!
Для оптимізації процесу постачання Товарів згідно з Специфікацією 1 (Додаток 1 до Договору про закупівлю), а також з метою отримання можливості здійснення дострокового постачання пропонується передбачити проектом договору таку можливість, а саме:
Розділити найменування Товарів в Специфікації 1 (Додаток 1 до Договору про закупівлю) в пунктах 1 - 4 на:
- «Двигун газотурбінний 6,5 МВт № … на рамі (за п.1 Додатку А до технічних та якісних характеристик товарів)»;
- «Комплект матеріальної частини (КМЧ) до двигуна газотурбінного 6,5 МВт №…(за п.2 – п.12 Додатку А до технічних та якісних характеристик товарів)».
Дані зміни не торкнуться загального обсягу Товарів передбачених предметом закупівлі та не вплинуть на їх загальну вартість і граничні строки постачання та гарантійні зобов’язання за проектом договору.
Таким чином, запропонована зміна передбачає можливість постачання (за окремим погодженням сторін) двигунів та КМЧ до них окремими партіями.
Дата оприлюднення звернення:
15.09.2025 15:44
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення!
Повідомляємо, що запропоновані Вами зміни прийняті до розгляду.
Умовами проєкту договору передбачено можливість дострокової поставки Товару, передбаченого Додатком 1 до Договору.
Водночас звертаємо увагу, що двигун газотурбінний та відповідний комплект матеріальної частини становлять єдиний функціональний комплекс. Комплектність постачання гарантує відповідність усіх елементів технічним вимогам та їхню взаємну узгодженість, що є критично важливим для високотехнологічного обладнання. З огляду на це, постачання товару передбачено як єдиного цілісного комплекту.
Дата оприлюднення відповіді:
17.09.2025 08:56
Звернення:
За тендером : Турбіни та мотори (Двигуни газотурбінні 6,5 МВт з монтажним комплектом)
Тема:
щодо строків постачання
Зміст:
Шановний Замовнику!
Згідно з п.5.4. Договору про закупівлю поставка Товару та/або надання Послуг здійснюється на підставі письмових заявок (далі – Заявка) від Покупця, які є невід’ємною частиною цього Договору. Від дати отримання Постачальником Заявки рахується строк поставки Товару, в Специфікації 1 (Додаток 1 до Договору про закупівлю) – в колонці «Строк поставки» зазначається кількість календарних днів з дати отримання Постачальником заявки.
Виходячи із існуючого формулювання положень проекту договору, Постачальник не застрахований від понесення витрат у випадку, коли запустить процес виробництва та комплектування Товару, а Заявки не отримає.
Пропонується в проект договору ввести пункт: «Заявка на поставку Товару в об’ємі Специфікації 1 (Додаток 1 до Договору про закупівлю) у відповідності до п.5.4. Договору надається Покупцем не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дати укладення Договору», або зазначити в Специфікації 1 (Додаток 1 до Договору про закупівлю) в графі «Строк поставки» замінити фразу: «зазначається кількість календарних днів з дати отримання Постачальником заявки» на «зазначається кількість календарних днів з дати підписання договору».
Дата оприлюднення звернення:
18.09.2025 17:33
У відповідь на питання повідомляємо, що договір, який буде укладено сторонами після проведення закупівлі, відповідно до приписів чинного законодавства є обов'язковим для виконання сторонами та має виконуватися належним чином, в тому числі стосовно обсягів поставки товару/надання послуг, що визначені в ньому.
Існуючі умови про здійснення поставки після подання заявки фактично врегульовують лише місце поставки (адресу) у межах зазначеного(их) у Специфікації населеного(их) пункту(ів) та строк для поставки товару/надання послуг у кількості, передбаченій у Специфікації, який відповідає потребі Покупця, а не коригування обсягу поставки товару/надання послуг.
Крім того, підстави для зміни істотних умов договору, якими в тому числі є обсяг та строк виконання зобов’язання, визначені п.16.3. проєкту договору .
Враховуючи викладене, внесення в проєкт договору запропонованих Вами змін не відповідає потребам ТОВ «Оператор ГТС України
Дата оприлюднення відповіді:
19.09.2025 10:36
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
502 531 016
грн.
Період подання пропозицій
до
25.09.2025 18:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"