Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_0341_ВО) Скло листове від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-012054-a
Id Tender 56a3cefc6cc14daaa0fdc9e2db512187
План UA-P-2025-09-11-010523-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.09.2025 16:23
Остання зміна 11.09.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
590 658.2 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 3 днів 15 год. )
з 11.09.2025 16:22 до 19.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 16:22
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 16:22
до 16.09.2025 00:00
Період уточнень
з 11.09.2025 16:22 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 16:22 до 16.09.2025 00:00
Основні параметри
(ПК-25Т_0341_ВО) Скло листове
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_0341_ВО) ДК 021:2015 – 14820000-5 Скло (Скло листове) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 14820000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 590 658,20 грн без ПДВ (п’ятсот дев’яносто тисяч шістсот п’ятдесят вісім гривень 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 років (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.09.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 17 719,74 грн. (сімнадцять тисяч сімсот дев'ятнадцять гривень 74 копійки) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ______________________ Олексій ЧОРНИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
590 658.2 грн.
Лот 1 - Скло
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Скло
Очікувана вартість
590 658.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5906,58
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
17 719.74
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 13:53
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 771 (метри квадратні)
Скло листове ФС-М4-ТР-4-2250х3210
Опис предмета закупівлі
Скло листове ФС-М4-ТР-4-2250х3210
Код ДК 021:2015
14820000-5 - Скло
Кількість
1 771
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 976 (метри квадратні)
Скло листове ФС-М1-ТР-4-2250х3210
Опис предмета закупівлі
Скло листове ФС-М1-ТР-4-2250х3210
Код ДК 021:2015
14820000-5 - Скло
Кількість
976
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Місце, кількість, обсяг поставки товарів Місце поставки: КИЇВ; м. Дніпро; м. Ковель (Волинська обл.) ; м. Гребінка (Полтавська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного у рознарядці. Кількість: 2 747,0 м2 Строк поставки товарів Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
590 658.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
590 658.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності