Показати схожі тендери

Закупівля Електрошафи від Виконавчий комітет Вільнянської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-010988-a
Id Tender 83671df64bde4dc0a7111b81278cca7c
План UA-P-2025-09-11-011606-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 15:56
Остання зміна 02.10.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
158 602.53 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 15:56 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 15:56
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 15:56
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:01
до 25.09.2025 10:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 10:21
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 10:21
до 02.10.2025 09:45
Період уточнень
з 11.09.2025 15:56 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 15:56 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:01 до 25.09.2025 10:21
Період кваліфікації
з 19.09.2025 15:01 до 25.09.2025 10:21
Основні параметри
Електрошафи
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
158 602.53 грн.
Електрошафи
Назва предмета закупівлі
Електрошафи
Очікувана вартість
158 602.53 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
793,01
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 14:26
Закінчення аукціону
19.09.2025 15:01
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Шафа ввідно-облікова, 600 А/ШВО-600
Опис предмета закупівлі
Шафа ввідно-облікова, 600 А/ШВО-600
Код ДК 021:2015
31682100-1 - Електрошафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, м.Вільнянськ, ***
Дата постачання по
20.10.2025 15:55
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа автоматичного введення резерву АВР -200-63-54
Опис предмета закупівлі
Шафа автоматичного введення резерву АВР -200-63-54
Код ДК 021:2015
31682100-1 - Електрошафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
70002, Україна, Запорізька область, м.Вільнянськ, ***
Дата постачання по
20.10.2025 15:55
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЕЛЕКТРОТЕХНІКИ ТА МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ"
Пропозиція:
94 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТД "Східний експрес"
Пропозиція:
90 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОУСТАНОВКА"
Пропозиція:
87 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"
Пропозиція:
155 574 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 14:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 15:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тилик Катерина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380614341484
Факс
+380614341625
Сайт:
http://vilnyanska.gromada.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04526963
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Поштовий індекс
70002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Вільнянськ
Адреса
вул.Бочарова, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Електрошафи
Період вимог/скарг з 25.09.2025 10:21 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 15:01 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 10:21
Довідка НАЗК
25.09.2025 10:21
Повідомлення про рішення
25.09.2025 10:18
Пропозиція, що перемогла
19.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 15:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Виконавчого комітету Вільнянської міської ради Код ЄДРПОУ 04526963 23.09.2025 р. № 23.09.2 м. Вільнянськ Враховуючи вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) та пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та прот ягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОУСТАНОВКА» (код ЄДРПОУ 41785628) за предметом закупівлі «Електрошафи ДК 021:2015: 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (31682100-1 - Електрошафи)» (UA-2025-09-11-010988-a) замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно з пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані ТОВ «ЕНЕРГОУСТАНОВКА» за предметом закупівлі «Електрошафи ДК 021:2015: 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (31682100-1 - Електрошафи)» (UA-2025-09-11-010988-a). Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________ Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах що подані ТОВ «ЕНЕРГОУСТАНОВКА» (код ЄДРПОУ 41785628) за предметом закупівлі «Електрошафи ДК 021:2015: 31680000-6 – Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання (31682100-1 - Електрошафи)» (UA-2025-09-11-010988-a). Під час розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОУСТАНОВКА» (код ЄДРПОУ 41785628) виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Учасником у складі пропозиції в підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надано договір № 1109/01 від 11.09.2024 р., який не містить інформації щодо коду ДК 021:2015 Наявність інформації щодо коду ДК 021:2015 є обов’язкова, так як відповідно до вимог тендерної документації визначено, що аналогічним є договір щодо поставки товару, що належить до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля. Додаток №2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження». Пункт 2 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції » Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо поставки товару, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля. В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: - Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори); 2 Учасником в складі пропозиції надано «ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ» від 18.09.2025 року. Умови оплати, зазначені в даній пропозиції не відповідають вимогам тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» документації та пункт 1 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції» Заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації Головний спеціаліст, уповноважена особа з публічних закупівель юридичного відділу виконавчого комітету Вільнянської міської ради Тилик К.Г. ________________
Створено
23.09.2025 15:48
Надати до
24.09.2025 15:48
Договір
UA-2025-09-11-010988-a-b1
Підписаний і діє
Номер
2
87 400 грн.
72 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа ввідно-облікова, 600 А/ШВО-600
Номенклатура
Шафа ввідно-облікова, 600 А/ШВО-600
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
57 790
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа автоматичного введення резерву АВР -200-63-54
Номенклатура
Шафа автоматичного введення резерву АВР -200-63-54
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
26 610
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04526963

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРГОУСТАНОВКА"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРГОУСТАНОВКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41785628

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.10.2025 09:44
Повідомлення про договір
02.10.2025 09:43
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 602.53 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
158 602.53 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Вільнянської міської ради
Контактний телефон:
+380614341484
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності