Звернення:
За тендером : Шафи керування насосами та матеріали для їх підключення
Тема:
Звернення
Зміст:
У тендерній документації Додаток № 3 та експлікації основного
обладнання прописані тільки перетворювачі фірми DANFOSS, що повністю
виключає можливості участі інших провідних європейських фірм, таких як,
ABB, BOSCH, тощо.
- у Додатку № 3: «Комплектуючі шаф керування повинні повністю
відповідати переліку номенклатури що наведений у проектному рішенні
(експлікація основного обладнання) про що надати відповідний лист» -
ВИКЛЮЧИТИ.
- У тендерній документації та експлікації основного обладнання у додатку № 3 прописані тільки перетворювачі виробництва Danfoss у «Технічних вимогах на виготовлення шаф» .
- У «Вимоги до перетворювачів частоти що входять до складу шаф керування» прописані вимоги на перетворювачі частоти фірми Danfoss, що повністю виключає можливості участі інших провідних європейських фірм-виробників і тендер Прозоро втрачає сенс.
-«ДСТУ EN 60730-1:2019, р.10. Пристрої автоматичні електричні керувальні побутової та аналогічної призначеності. Частина 1. Загальні вимоги» до шаф» керування насосами , перетворювачів частоти відношення не мають.
Також, прописані сертифікати всі, які є у фірми DANFOSS, і котрі
ніякого відношення до предмету закупівлі шаф керування насосами,
перетворювачів частоти, шаф розподільчих РП-0,4, не мають.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги та надати можливість
проведення ринкового тендера, зменшити його вартість.
Дата оприлюднення звернення:
15.09.2025 16:07
У Додатку №3 Замовником зазначено що "В місцях де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, до таких посилань застосовується вираз «або еквівалент»*". Тобто Учасники можуть пропонувати обладнання (складові шаф керування) які мають технічні характеристики рівноцінні тим що наведені у проектному рішенні (кресленнях шаф керування). Проект шаф керування що є предметом даної закупівлі був розроблений окремо і не міг не містити переліку основого обладання що необхідне для задоволення виробничих потреб Замовника. Учасник у складі своєї пропозиції може надати шафи керування у складі яких буде обладнання інших виробників ніж зазначені у проектному рішенні, при цьому необхідно надати підтвердження (порівняльну таблицю характеристик) по обладнанню який Учасник вирішив замінити, для підтвердження рівноцінності такої заміни. У розділі "Вимоги до перетворювачів частоти що входять до складу шаф керування" зазначені загальні характеристики перетворювачів частоти, їх функціональні можливості, що необхідні для повногоцінного функціонування виробничого процесу сьогодні і забезпечення можливості розширення функціоналу у майбутньому. Розділ "Вимоги до перетворювачів частоти що входять до складу шаф керування" складений без посилання на певну торгову марку чи фірму. Зазначаємо що відповідно до пп.№4 п.2. Статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" у тендерній документації замовник вказує інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Також відповідно ст.№23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Сертифікат ДСТУ EN 60730-1:2019 має пряме і безпосереднє відношення до закупівлі,т.я визначає вимоги до керувальних електричних пристроїв, якими і є перетворювачі частоти та шафи керування загалом. Зокрема р.10 вищенаведеного стандарту описує клеми (електричні вводи та виводи) таких пристоїв. Також зазначаємо що Замовник зазначає тільки верхню межу очікуваної вартості предмету закупівлі і жодним чином не обмежує Учасників у наданні пропозицій що є нижчими ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
17.09.2025 17:57