Показати схожі тендери

Закупівля Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-010634-a
Id Tender d56c6619c66446ef9cee2bf42c208990
План UA-P-2025-09-11-009790-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 11.09.2025 15:48
Остання зміна 18.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 981 156.58 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 15:47 до 07.10.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 15:47
до 04.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 15:47
до 04.10.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.10.2025 14:54
-
Період уточнень
з 11.09.2025 15:47 до 04.10.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 15:47 до 04.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 14:54
Основні параметри
Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
67 981 156.58 грн.
Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку
Назва предмета закупівлі
Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку
Очікувана вартість
67 981 156.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
339905,78
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.10.2025 14:19
Закінчення аукціону
08.10.2025 14:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт гірничої виробки Магістральний західний конвеєрний штрек обсягом 820м.п. згідно технічного завдання ВП «Шахта» «Степова» ДП «Львіввугілля»
Код ДК 021:2015
45221250-9 - Підземні роботи, крім прокладання тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
820
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
80054, Україна, Львівська область, с. Глухів, ВП «Шахта» «Степова» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку. Умови оплати – розрахунки проводяться протягом 30 днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦБУДІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
51 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРЦЕНТРАЛЬ"
Пропозиція:
51 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " “ШАХТОПРОХОДЧИСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ГІРНИК”"
Пропозиція:
52 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВ "ДМК 1""
Пропозиція:
51 740 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.10.2025 14:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.10.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
18.11.2025 00:00
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; Пояснення застосування пп.1 п.50 Особливостей – відсутня подальша потреба у закупівлі на 2025рік по причині неможливості проведення робіт у 2025році. 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Пояснення застосування пп.2 п.50 Особливостей – відсутність аркового кріплення передбачає коригування технічного завдання згідно якого повинні проводитись роботи яке не можливо змінити на даному етапі закупівлі, що в свою чергу призводить до порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
07.11.2025 13:45
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Ремонт магістрального західного конвеєрного штреку
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 14:54 по 06.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.11.2025 17:20
Електроний протокол про рішення УО щодо виправлення невідповідностей
14.10.2025 13:09
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
08.10.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 15:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
08.10.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі робіт з ремонту магістрального західного конвеєрного штреку за кодом ДК 021:2015, 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи (45221250-9 Підземні роботи, крім прокладання тунелів, шахт і метрополітенів). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ДМК 1" (Код ЄДРПОУ 44270919). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ДМК 1" (Код ЄДРПОУ 44270919) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
14.10.2025 13:09
Дата кінця розгляду
06.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОВ "ДМК 1"" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутня згода з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі.. Вимога тендерної документації: пп.10.4. п.10 Додатку 1 тендерної документації: 10.4. Учасник закупівлі повинен надати згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі. Технічне завдання на закупівлю надається окремим файлом. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - згоду з умовами, які визначені у технічному завданні та гарантування їх виконання у вигляді підписаного технічного завдання або у вигляді довідки в довільній формі; Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист, який підтверджує, що якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля Вимога тендерної документації: пп.10.5 п.10 Додаток 1 тендерної документації: 10.5. Якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (гарантійний лист надається окремим файлом); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист, який підтверджує, що якісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим нормативним актам (встановленим державним стандартам, зареєстрованим технічним умовам України тощо), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист в довільній формі про виконавця робіт із зазначенням його коду ЄДРПОУ у випадку якщо виконавець є нерезидент, учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента. Вимога тендерної документації: пп.10.1. п.10 Додаток 1 тендерної документації: 10.1. Лист в довільній формі про виконавця робіт із зазначенням його коду ЄДРПОУ, у випадку якщо про виконавець є нерезидент, учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - лист в довільній формі про виконавця робіт із зазначенням його коду ЄДРПОУ у випадку якщо виконавець є нерезидент, учасник закупівлі повинен надати лист про реєстрацію відповідно до вимог законодавства країни нерезидента; Невідповідність 4: - у разі якщо учасник процедури закупівлі не є виконавця робіт він обов’язково повинен бути представником виконавця (або його офіційного представника на території України) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виконавця робіт або його офіційного представника. Вимога тендерної документації: пп.10.2. п.10 Додаток 1 тендерної документації: 10.2. Учасник процедури закупівлі який не є виконавцем робіт обов’язково повинен бути представником виконавця (або його офіційного представника на території України) та повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виконавця робіт або його офіційного представника. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - у разі якщо учасник процедури закупівлі не є виконавцем робіт він обов’язково повинен надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату та/або довіреності та/або дистриб’юторського листа від виконавця робіт або його офіційного представника. Невідповідність 5: - у складі тендерної пропозиції учасника надано Статут підприємства, відповідно до пп.8.5.14 п.8.5 Розділу 8 Статуту до виключної компетенції Загальних зборів Учасників Товариства належить Попередня згода на укладання договорів, на суму, що визначається загальними зборами учасників Товариства, про що вносяться відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, проте у складі тендерної пропозиції відсутній вищевказана згода. Вимога тендерної документації: пп.1.3. п.1 Додатку 1 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 1.3. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину та/або якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та інше), учасник повинен надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (наприклад: річна звітність). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - попередня згода на укладання договорів, на суму, що визначається загальними зборами учасників Товариства, про що вносяться відомості до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Невідповідність 6: - у складі тендерної пропозиції учасника надано перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте відсутній перелік конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника (інженерно-технічних працівників та по професіях: гірник з ремонту гірничих виробок та/або прохідник) у складі бригади: Начальник дільниці – 1 чол., Заступник нач. дільниці – 1 чол., Механік дільниці – 1 чол., Гірничий майстер – 5 чол., Прохідник або гірник підземний по ремонту гірничих виробок не нижче 4, 5 розряду – 18 чол., Гірничий робітник підземний 2, 3 розряду – 6 чол., Електрослюсар підземний не нижче 4-го розряду – 6 чол., Гірник поверхні – 2 чол.; Вимога тендерної документації: пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку: 4.3. надати перелік працівників, які будуть залучені до виконання робіт (інженерно-технічних працівників та по професіях: гірник з ремонту гірничих виробок та/або прохідник); 9. Склад бригади та вимоги до документів, що підтверджують їх кваліфікацію: 9.1. начальник дільниці – 1 чол. заступник нач. дільниці – 1 чол. механік дільниці – 1 чол. гірничий майстер – 5 чол. 9.2. прохідник або гірник підземний по ремонту гірничих виробок не нижче 4, 5 розряду – 18 чол. гірничий робітник підземний 2, 3 розряду – 6 чол. електрослюсар підземний не нижче 4-го розряду – 6 чол. гірник поверхні – 2 чол. Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - перелік працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника (інженерно-технічних працівників та по професіях: гірник з ремонту гірничих виробок та/або прохідник) у складі бригади: Начальник дільниці – 1 чол., Заступник нач. дільниці – 1 чол., Механік дільниці – 1 чол., Гірничий майстер – 5 чол., Прохідник або гірник підземний по ремонту гірничих виробок не нижче 4, 5 розряду – 18 чол., Гірничий робітник підземний 2, 3 розряду – 6 чол., Електрослюсар підземний не нижче 4-го розряду – 6 чол., Гірник поверхні – 2 чол.; Невідповідність 7: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи які підтверджують кваліфікацію, проте відсутні документи які підтверджують кваліфікацію конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника (для працівників - посвідчення по професії, для ІТП – копії дипломів з фахових навчальних закладів) у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.4. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.4. надати документи які підтверджують кваліфікацію (для працівників - посвідчення по професії, для ІТП – копії дипломів з фахових навчальних закладів); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи які підтверджують кваліфікацію конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника (для працівників - посвідчення по професії, для ІТП – копії дипломів з фахових навчальних закладів) у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Невідповідність 8: - у складі тендерної пропозиції учасника надано протоколи перевірки знань за професіями, проте відсутні документи які підтверджують перевірку знань конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.5. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.5. надати протоколи перевірки знань за професіями; Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - протоколи перевірки знань за професіями конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Невідповідність 9: - у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку за підписом представника ВГРЗ про проходження практичного тренування в саморятівниках у спеціальних димових камерах (не пізніше серпня 2024 року), проте відсутня вищевказана довідка щодо конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.6. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.6. надати довідку за підписом представника ВГРЗ про проходження практичного тренування в саморятівниках у спеціальних димових камерах (не пізніше серпня 2024 року); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - довідку за підписом представника ВГРЗ про проходження практичного тренування в саморятівниках у спеціальних димових камерах (не пізніше серпня 2024 року), конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Невідповідність 10: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи щодо працівників які заброньовані від мобілізації на період виконання робіт або які мають інші види відстрочок, проте відсутня вищевказана довідка щодо конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.7. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.7. працівники повинні бути заброньовані від мобілізації на період виконання робіт або мати інші види відстрочок (надати витяг по кожному працівнику з Резерв+); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи щодо працівників які заброньовані від мобілізації на період виконання робіт або які мають інші види відстрочок, конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку (надати витяг по кожному працівнику з Резерв+); Невідповідність 11: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи щодо страхування працівників від нещасних випадків на виробництві, проте вищевказані документи не відповідають кількості працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.8. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.8. працівники повинні бути застраховані від нещасного випадку на виробництві; Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи щодо страхування працівників від нещасних випадків на виробництві на всіх працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Невідповідність 12: - у складі тендерної пропозиції учасника надано документи про проходження медичного огляду працівників, проте відсутня вищевказана інформація щодо конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Вимога тендерної документації: пп.4.9. п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг: 4.9. працівники які будуть залучені до виконання робіт повинні мати документи які підтверджують проходження медичного огляду не пізніше червня 2025 року (надати копії документів); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - документи про проходження медичного огляду, конкретних працівників, які будуть залучені до виконання робіт замовника у складі бригади згідно пп.4.3 п.4 Технічного завдання на закупівлю послуг та пп.9.1 та пп.9.2. п.9 Технічне завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку. Невідповідність 13: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії аналогічних договорів та відгуки від замовників про виконані роботи аналогічні предмету закупівлі. Вимога тендерної документації: пп.8.1. п.8 та пп.12.3 п.12 Технічного завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку: 8.1. Досвід виконання аналогічних договорів – не менше 4 років 12.3. Відгуки від замовників про виконані роботи аналогічні предмету закупівлі Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - копії аналогічних договорів не менше 4 років та відгуки від замовників про виконані роботи аналогічні предмету закупівлі. Невідповідність 14: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутні кошториси, договірні ціни та розрахунки до них на паперовому носії та електронному вигляді та у форматі інформаційного блоку даних (додаткова читати п.10.3 ТЗ шахти) Вимога тендерної документації: пп.10.2. п.10 Технічного завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку: 10.2 Учасник надає кошториси, договірні ціни та розрахунки до них на паперовому носії та електронному вигляді та у форматі інформаційного блоку даних (додаткова читати п.10.3 ТЗ шахти)Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - кошториси, договірні ціни та розрахунки до них на паперовому носії та електронному вигляді та у форматі інформаційного блоку даних. Невідповідність 15: - у складі тендерної пропозиції учасника відсутній графік виконання робіт. Вимога тендерної документації: пп.12.5. п.12 Технічного завдання ВП Шахта Степова на закупівлю послуги з ремонту штреку: 12.5. Графік виконання робіт Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Графік виконання робіт.
Створено
03.11.2025 17:19
Надати до
04.11.2025 17:19
Торги відмінено
Очікувана вартість
67 981 156.58 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
67 981 156.58 грн.
Період подання пропозицій
до 07.10.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності