Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області) від УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-009821-a
Id Tender d133380157e3434482a20583608bd664
План UA-P-2025-09-11-010636-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 12.09.2025 10:44
Остання зміна 28.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
67 920 354 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.09.2025 10:40 до 29.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.09.2025 10:40
до 26.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.09.2025 10:40
до 26.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:27
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.10.2025 16:56
до 17.10.2025 00:00
Період уточнень
з 12.09.2025 10:40 до 26.09.2025 00:00
Період оскарження
з 12.09.2025 10:40 до 26.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.10.2025 16:27
Основні параметри
ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
30 894 136.2 грн.
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
30 894 136.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
308941,36
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
463 412.04
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 200 214 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 6-10 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 6-10 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
200 214
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 264 715 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 10-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 10-14 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
264 715
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 135 190 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 14-18 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
135 190
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
30 421 021.2 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
21 130 738.2 грн.
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
21 130 738.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
211307,38
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
316 961.07
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 128 040 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 6-10 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 6-10 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
128 040
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 167 365 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 10-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 10-14 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
167 365
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 115 060 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області 14-18 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
115 060
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
20 838 642 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
15 895 479.6 грн.
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
15 895 479.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
158954,8
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
238 432.19
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 97 680 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 6-10 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 6-10 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
97 680
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 132 715 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 10-14 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 10-14 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
132 715
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 78 375 (послуга)
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 14-18 років
Опис предмета закупівлі
Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області з 14-18 років
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
78 375
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
15 666 211 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.09.2025 14:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Скасування
28.10.2025 00:00
Оскільки була відхилена єдина подана пропозиція, в електронній системі закупівель не залишилося жодної тендерної пропозиції, яку можна було б визнати найбільш економічно вигідною. Визнати процедуру закупівлі Відкриті торги з особливостями (ID: UA-2025-09-11-009821-a) за предметом ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області) такою, що не відбулася відповідно до пункту 49 Особливостей у зв'язку з відхиленням тендерної пропозиції, що залишилася єдиною.
17.10.2025 10:49
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Польовий Ярослав
Електронна пошта
Телефон
380639927566
Замовник
ЄДРПОУ
03195398
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
34500
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Сарни
Адреса
вул. Демократична, будинок 46
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненської міської, Клесівської, Степанської селищних, Вирівської, Немовицької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Період вимог/скарг з 09.10.2025 16:56 по 10.10.2025 15:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:27 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Меню на осінь 2025 (примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданок)», а Замовник в пункті 1 частини 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) встановлює вимогу - послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), яке підтверджує невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації предмета закупівлі
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:52
Повідомлення про рішення
09.10.2025 16:47
Скарги та рішення
08.10.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.10.2025 18:30 по 17.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 15:29 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.10.2025 18:30
Довідка НАЗК
11.10.2025 18:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:33
Електроний протокол про продовження строку
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З огляду на те, що є нагальна потреба у забезпеченні харчуванням дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, а також враховуючи те, що тендерну пропозицію подав лише один Учасник, прийнято рішення продовження розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 15:32
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо привести у відповідність до умов тендерної документації примірне чотиритижневе сезонне меню на осінь 2025.
Створено
10.10.2025 15:54
Надати до
11.10.2025 15:54
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 08:55 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 08:57
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.10.2025 08:55
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Рокитнівської селищної, Березівської, Старосільської сільських рад Сарненського району Рівненської області
Період вимог/скарг з 09.10.2025 17:00 по 10.10.2025 09:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:27 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Меню на осінь 2025 (примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданок)», а Замовник в пункті 1 частини 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) встановлює вимогу - послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), яке підтверджує невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації предмета закупівлі
Документи кваліфікації
09.10.2025 16:59
Повідомлення про рішення
09.10.2025 16:58
Скарги та рішення
08.10.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.10.2025 18:34 по 17.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 09:11 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.10.2025 18:34
Довідка НАЗК
11.10.2025 18:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:28
Електроний протокол про продовження строку
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 09:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З огляду на те, що є нагальна потреба у забезпеченні харчуванням дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, а також враховуючи те, що тендерну пропозицію подав лише один Учасник, прийнято рішення продовження розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 15:27
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо привести у відповідність до умов тендерної документації примірне чотиритижневе сезонне меню на осінь 2025.
Створено
10.10.2025 15:54
Надати до
11.10.2025 15:54
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 09:04 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 09:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.10.2025 09:04
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти розташованих на територіях радіоактивного забруднення Дубровицької міської, Висоцької, Миляцької сільських рад Сарненського району Рівненської області
Період вимог/скарг з 09.10.2025 17:01 по 10.10.2025 15:35
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.10.2025 16:27 по 16.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Меню на осінь 2025 (примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданок)», а Замовник в пункті 1 частини 2 додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) встановлює вимогу - послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), яке підтверджує невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації предмета закупівлі
Документи кваліфікації
09.10.2025 17:01
Повідомлення про рішення
09.10.2025 17:00
Скарги та рішення
08.10.2025 16:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.10.2025 18:36 по 17.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 15:35 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.10.2025 18:36
Довідка НАЗК
11.10.2025 18:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:37
Електроний протокол про продовження строку
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 15:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.09.2025 10:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З огляду на те, що є нагальна потреба у забезпеченні харчуванням дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області, а також враховуючи те, що тендерну пропозицію подав лише один Учасник, прийнято рішення продовження розгляду тендерної пропозиції
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 15:36
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо привести у відповідність до умов тендерної документації примірне чотиритижневе сезонне меню на осінь 2025.
Створено
10.10.2025 15:55
Надати до
11.10.2025 15:55
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 09:08 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 09:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
17.10.2025 09:08
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-16-000012
Дата створення проекту
16.10.2025 16:14
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.10.2025 16:46
Дата публікації висновку про результати
23.10.2025 15:37
Дата завершення усунення порушень
07.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 836-61-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2025 № 89-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 16.10.2025 № 89-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-09-11-009821-a 11.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2025 00:00
Документи рішення
16.10.2025 16:46
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління соціального захисту населення Сарненської районної державної адміністрації на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї із змінами (далі – Тендерна документація), реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС Україна» (далі – ТОВ «РАМЕДАС Україна»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №30, від 10.10.2025 №31, протоколи розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця від 11.10.2025 №№ 32,33,34, протоколи засідання уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції переможця від 16.10.2025 №№ 35,36,37, протокол засідання уповноваженої особи управління соціального захисту населення Сарненської райдержадміністрації про визнання закупівлі такою, що не відбулася від 17.10.2025 №38, скаргу учасника ТОВ «РАМЕДАС Україна» від 25.09.2025 №UA-2025-09-11-009821-a.b1 (прийнята до розгляду відповідно до рішення Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження, Комісія АМКУ) від 29.09.2025 №14716-р/пк-пз), рішення Комісії АМКУ від 06.10.2025 №15107-р/пк-пз (опубліковане 08.10.2025), вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника з додатками від 17.10.2025 та 20.10.2025. Відповідно до рішення Органу оскарження від 06.10.2025 №15107-р/пк-пз ТОВ «РАМЕДАС Україна» відмовлено у задоволенні скарги від 25.09.2025 № UA-2025-09-11-009821- a.b1. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Проведеним аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі - Положення), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються, зокрема, такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). При цьому, Замовником оприлюднені зміни до тендерної документації розміщені в електронній системі закупівель не у машинозчитувальному форматі, а у форматі PDF, чим не дотримано вимоги пункту 54 Особливостей. Проведеним аналізом питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Так, в Додатку 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації (далі – Додаток 2) Замовником викладено інформацію про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 № 116. Також, в Додатку 2 зазначено, що Учасник, для підтвердження відповідності технічним вимогам предмету закупівлі, повинен надати, зокрема, розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезоне меню для харчування дітей. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти №№1,2,3) відсутнє розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування дітей (обід). При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти №№1,2,3) наявне примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданки), погоджене начальником Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області (далі - Меню), що не передбачено вимогами Додатку 2. Слід зауважити, що, відповідно до вимог пункту 13 «Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 організація харчування у закладах освіти та закладах оздоровлення та відпочинку здійснюється з дотриманням норм харчування, вимог санітарного законодавства та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Так, «Нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (далі – Норми харчування) визначено орієнтовну кількість калорій на сніданок, обід та вечерю для різних вікових груп. Для кожної вікової групи енергетична цінність обіду більша за енергетичну цінність сніданку (таблиця 1 пункту 3 Норм харчування). Водночас, калорійність для різних вікових груп згідно Меню не відповідає (є меншою) вимогам таблиці 1 пункту 3 Норм харчування для обіду. Крім того, в пунктах 4 (таблиця 2), 5 (таблиця 3) та 6 (таблиця 4) Норм харчування визначено орієнтовну кількість білків, жирів та вуглеводів на сніданок, обід та вечерю для різних вікових груп. Для кожної вікової групи кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) на обід є більшою ніж кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) на сніданок для відповідної вікової групи. Водночас, кількість білків, жирів та вуглеводів (грамів) в готових стравах згідно Меню (лоти №№1,2,3) не відповідає (є меншою) вимогам таблиці 2 пункту 4, таблиці 3 пункту 5, таблиці 4 пункту 6 Норми харчування. Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). Водночас, Замовником в порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей відмінено рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №30) та, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.10.2025 №31, надано ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» 24 години для приведення у відповідність примірного чотиритижневого сезонного меню на осінь 2025. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, Замовником в порушення вимог пункту 43 розмістив вимогу про усунення невідповідностей щодо відсутності документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (відсутність примірного чотиритижневого сезонного меню для харчування дітей (обід). При цьому, учасник ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не усунув вищевказані невідповідності та, відповідно до протоколів розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця від 11.10.2025 №№32,33,34, Замовником визначено його переможцем торгів (лот №№1,2,3), чим не дотримано вимоги абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. При цьому, листом від 17.10.2025 № 01/32-03-2039 (оприлюднено замовником в електронній системі у складі пояснення) Замовник не заперечує факти виявлених порушень при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА». В ході моніторингу Замовником 17.10.2025, згідно Протоколу відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся UA-2025-09-11-009821-a відмінено закупівлю в зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу п’ятого підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44, пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.10.2025 00:00
Дата публікації
23.10.2025 15:37
Документи висновку
23.10.2025 15:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення про усунення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації
23.10.2025 16:46
Документи інформації про усунення порушення
23.10.2025 16:46
-
23.10.2025 16:47
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.10.2025 10:44
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
24.10.2025 10:44
-
Повідомлення
Запит
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-009821-a ), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1 Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, аналіз ринку цін, листування з учасниками ринку, прайси, запити, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість. Інформація та документи що запитуються, надаються щодо кожного лоту. 2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надайте інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. В Додатку 2 «Технічна специфікація» до Тендерної документації із внесеним змінами (далі – Додаток 2) Замовником викладено інформацію про необхідні якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, послуги з харчування дітей по трьох вікових категоріях полягають у забезпеченні одноразовим харчуванням (обід), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та виділеного бюджетного фінансування, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 № 116. Також, в Додатку 2 зазначено, що Учасник, для підтвердження відповідності технічним вимогам предмету закупівлі, повинен надати, зокрема, розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезоне меню для харчування дітей. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» відсутнє розроблене та погоджене в Сарненському управлінні Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області примірне чотиритижневе сезонне меню для харчування дітей (обід). При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» наявне примірне чотиритижневе сезонне меню (сніданки), погоджене начальником Сарненського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Рівненській області (далі - Меню), що не передбачено вимогами Додатку 2. Слід зауважити, що «Нормами харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 (далі – постанова №305) визначено орієнтовну кількість калорій на сніданок, обід та вечерю, добову калорійність для різних вікових груп. Так, для кожної вікової групи енергетична цінність обіду вища за енергетичну цінність сніданку (таблиця 1 пункту 3 Постанови №305). Водночас, добова калорійність для різних вікових груп згідно Меню не відповідає (є меншою) вимогам таблиці 1 пункту 3 Постанови №305 для обіду. Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» вимогам Додатку 2. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.10.2025 16:51
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 16:52
-
Відповідь
Надання пояснень та інформації у межах моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-11-009821-a.
Управління соціального захисту населення Сарненської РДА (далі – Замовник) у відповідь на запит щодо надання пояснень та інформації у межах моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 55321000-6 «Послуги з готування їжі» (Послуги з харчування дітей, потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, у закладах освіти, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Сарненського району Рівненської області) надає наступні вичерпні пояснення
Рішеня
17.10.2025 15:54
Замовник
Відповідь
Пояснення до моніторингу закупівлі ID: UA-2025-09-11-009821-a щодо суми закупівлі
Рішеня
20.10.2025 10:24
Замовник
Документи повідомлення
20.10.2025 10:25
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
67 920 354 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380639927566
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
67 920 354 грн.
Період подання пропозицій
до 29.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ САРНЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380639927566
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності