Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців від Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об"єднання "Стрийська міська об"єднана лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-008625-a
Id Tender f8a79fdffbd040ff844f5fd532cade3d
План UA-P-2025-09-11-010129-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 15:04
Остання зміна 06.10.2025 15:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 863 548.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 15:04 до 26.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 15:04
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 15:04
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 08:00
до 26.09.2025 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 15:01
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2025 15:01
до 06.10.2025 15:21
Період уточнень
з 11.09.2025 15:04 до 23.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 15:04 до 23.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 08:00 до 26.09.2025 15:01
Період кваліфікації
з 26.09.2025 08:00 до 26.09.2025 15:01
Основні параметри
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
25 863 548.4 грн.
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Примітки
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
25 863 548.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
129317,74
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. С. Петлюри, 72
Дата постачання по
31.12.2026 14:43
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Пропозиція:
25 756 482 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зрайло Романа Романівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380994782179
Замовник
ЄДРПОУ
01996958
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Поштовий індекс
82400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Стрий
Адреса
вулиця Дрогобицька 50
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Період вимог/скарг з 26.09.2025 15:01 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 08:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 15:01
Довідка НАЗК
26.09.2025 15:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-11-008625-a-a1
Підписаний і діє
Номер
307
25 756 482 грн.
21 464 235 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Номенклатура
Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996958

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41457417

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 15:21
Повідомлення про договір
06.10.2025 15:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000159
Дата створення проекту
08.10.2025 17:00
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 18:08
Дата публікації висновку про результати
29.10.2025 16:55
Дата завершення усунення порушень
13.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 175-79-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 86-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.10.2025 № 86-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-09-11-008625-a 11.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 18:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства Стрийської міської ради «Територіальне медичне об'єднання «Стрийська міська об'єднана лікарня» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 26.09.2025 №3, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 03.10.2025 №307 з додатками до нього, додаткову угоду №1 від 10.10.2025, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 10.10.2025 та 23.10.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель та шляхом завантаження необхідних інформації та документів, які вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно вимог пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Згідно вимог розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, учасники в складі своїх тендерних пропозицій надають, зокрема для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на визначений замовником перелік матеріалів. Зокрема вимагається надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні. Додатком №2 до тендерної документації передбачені роботи, що мають виконуватись за предметом закупівлі, при виконанні яких використовуються водонагрівачі. Учасником торгів ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» в складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2021 №12.2-18-1/13433 на водонагрівачі побутові електричні торгових марок Atlantic, Thermor, Round, Aston Waterway, Scandi, L'umix, Delfa, Welcome, Perfezza, Classic, Elenberg. Водночас, відповідно до наданої в складі пропозиції кошторисної документації, а саме відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва учасником при виконанні робіт за предметом закупівлі будуть закуповуватись та використовуватись лише водонагрівачі Drazice OKC 500 непрямого нагріву. Таким чином, для підтвердження якості та безпеки матеріалів учасником не надано висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні Drazice OKC 500, які будуть використовуватись ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» при виконанні робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації. Пунктом 3 розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації, тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій). Згідно відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку учасником при виконанні робіт застосовуватиметься робота екскаватора на пневмоколісному ходу, що відноситься до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група Б) та експлуатація якого здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Порядок та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77). Однак, дозвільний документ на право застосування (експлуатацію) екскаватора, який відповідно до вимог законодавства необхідний для виконання робіт по даній закупівлі, в складі пропозиції не надано. Викладені вищі невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» не відповідає вимогам пункту 3 розділу 3 тендерної документації, додатку №1.1 до тендерної документації в частині підтвердження технічних, якісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД». Відповідно до пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», визнав його переможцем та уклав з ним договір підряду №307 від 03.10.2025, чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду №307 від 03.10.2025 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
29.10.2025 16:55
Документи висновку
29.10.2025 16:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
ЗАПЕРЕЧЕННЯ ДО ВИСНОВКУ ПРО РЕЗУЛЬТАТ МОНІТОРИНГУ Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури UA-M-2025-10-08-000159, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: 1.) Щодо ненадання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні В висновку моніторингу зазначено: «23.10.2025. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель та шляхом завантаження необхідних інформації та документів, які вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформації та документів про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Згідно вимог пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Згідно вимог розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, учасники в складі своїх тендерних пропозицій надають, зокрема для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на визначений замовником перелік матеріалів. Зокрема вимагається надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні. Додатком №2 до тендерної документації передбачені роботи, що мають виконуватись за предметом закупівлі, при виконанні яких використовуються водонагрівачі. Учасником торгів ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» в складі пропозиції надано висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи від 06.07.2021 №12.2-18-1/13433 на водонагрівачі побутові електричні торгових марок Atlantic, Thermor, Round, Aston Waterway, Scandi, L'umix, Delfa, Welcome, Perfezza, Classic, Elenberg. Водночас, відповідно до наданої в складі пропозиції кошторисної документації, а саме відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва учасником при виконанні робіт за предметом закупівлі будуть закуповуватись та використовуватись лише водонагрівачі Drazice OKC 500 непрямого нагріву. Таким чином, для підтвердження якості та безпеки матеріалів учасником не надано висновку державної санітарно епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні Drazice OKC 500, які будуть використовуватись ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» при виконанні робіт за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації» Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне: Відповідно до підпункту 1 Розділу 4 Додатку № 1.1 до тендерної документації, для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт за даною закупівлею, у складі тендерної пропозиції мали бути надані, зокрема, «висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вікна із полівінілхлоридних профілів, водонагрівачі електричні, двері із полівінілхлоридних профілів...». Як бачимо, Замовник установив вимогу саме щодо водонагрівачів електричних як категорії обладнання, а не щодо конкретної торгової марки чи моделі. ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» виконало цю вимогу та надало чинний висновок СЕЕЕ № 12.2-18-1/13433 від 06.07.2021, який охоплює категорію «водонагрівачі побутові електричні» торгових марок Atlantic, Thermor, Round тощо. Такий документ повністю відповідає встановленій вимозі про підтвердження безпеки і якості водонагрівачів електричних як виду продукції. Одночасно в додатку 2 до тендерної документації було подано Технічну специфікацію у вигляді відомості обсягів робіт, де серед передбачених видів робіт вказано: «Установлення водопідігрівачів ємкісних місткістю до 1 м? (сухий ТЕН) – 2 шт.». Таким чином, тендерна документація містила три ключові вимоги до водонагрівачів, які підлягають встановленню в межах виконання робіт: - це мають бути ємкісні водопідігрівачі, - місткістю до 1 м?, - у кількості 2 шт. Жодних додаткових вимог щодо конструкції, виробника, моделі чи технічних особливостей Замовником не встановлювалося. Учасник, дотримуючись цих вимог, у складі кошторисної документації зазначив про застосування водонагрівачів Drazice OKC 500 непрямого нагріву, у кількості 2 одиниці. Це обладнання є ємкісним водопідігрівачем об’ємом 500 л, що повністю відповідає вимозі щодо об’єму («до 1 м?»), кількості («2 шт.») і призначення («ємкісний водопідігрівач»). Таким чином, пропозиція учасника повністю відповідає ключовим вимогам тендерної документації в цій частині. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній висновок СЕЕ саме на водонагрівач Drazice OKC 500, що ДАСУ розцінює як невідповідність вимогам тендерної документації. Однак такий висновок ДАСУ ґрунтується на хибному ототожненні водонагрівачів електричних та водонагрівачів непрямого нагріву. Водонагрівач електричний – це електроприлад із вмонтованим електричним нагрівальним елементом, що потребує відповідної санітарно-епідеміологічної експертизи, а водонагрівач непрямого нагріву, наприклад Drazice OKC 500, нагрівається теплоносієм, не є електроприладом і не підпадає під вимогу надання висновку СЕЕЕ для водонагрівачів електричних. Отже, вимога надати СЕЕЕ на «водонагрівачі електричні» не може тлумачитись як вимога надати аналогічний документ на обладнання іншого типу, тим більше, якщо це прямо не передбачено тендерною документацією. Тендерна документація не містила вимог щодо надання висновків СЕЕЕ на все обладнання, що підлягає засновуванню в межах даної процедури закупівлі. Фактично ДАСУ намагається поширити зміст технічної вимоги на обладнання, яке не належить до заявленої групи, та висуває нову вимогу, відсутню в тендерній документації. Це є порушенням принципу правової визначеності та передбачуваності. Замовник, на етапі розгляду пропозицій, не може висувати нові критерії, не передбачені ТД, а ДАСУ не має права покладати на Замовника обов’язок тлумачити вимоги ТД у ширшому обсязі, ніж вони були сформульовані. При цьому учасник ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» виконав вимоги документації буквально, попри те, що вимога про надання СЕЕЕ на водонагрівачі електричні виявилась певною мірою нелогічною в контексті того, що технічна специфікація не передбачала встановлення електричних водонагрівачів. Таким чином, пропозиція учасника відповідає змісту тендерної документації, а твердження ДАСУ про невідповідність пропозиції вимогам ТД є безпідставним і не може бути підставою для розірвання договору 2. Щодо ненадання дозвільного документа на право застосування (експлуатацію) екскаватора. В висновку моніторингу зазначено: «Пунктом 3 розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації, тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій). Згідно відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку учасником при виконанні робіт застосовуватиметься робота екскаватора на пневмоколісному ходу, що відноситься до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група Б) та експлуатація якого здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Порядок та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 № 77). Однак, дозвільний документ на право застосування (експлуатацію) екскаватора, який відповідно до вимог законодавства необхідний для виконання робіт по даній закупівлі, в складі пропозиції не надано. Викладені вищі невідповідності пропозиції учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» вимогам тендерної документації не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Отже, пропозиція ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» не відповідає вимогам пункту 3 розділу 3 тендерної документації, додатку №1.1 до тендерної документації в частині підтвердження технічних, якісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД». Щодо зазначеного порушення повідомляю наступне. Пунктом 3 Розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації дійсно встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт за договором у повному обсязі. При цьому Замовник чітко зафіксував, що такі документи мають бути видані власне на учасника, тобто суб’єкта, який буде виконувати роботи, а не сторонніх осіб, які лише залучають окремі види техніки чи обладнання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надано інформацію про матеріально-технічну базу, де чітко вказано, що екскаватор-навантажувач не є власним майном учасника, а залучається на підставі договору про надання послуг №13-02/25 від 13.02.2025, який був належним чином долучений до пропозиції відповідно до вимог тендерної документації. Жодної вимоги надавати дозвільні документи (декларацію відповідності МТБ вимогам охорони праці, дозволи тощо) саме від орендодавця або надавача послуг тендерна документація не містила. Вичерпний перелік документів, які надаються для залученої техніки міститься у Розділі 1 Додатку №1.1 , де передбачено, що у випадку залучення техніки на умовах оренди або договору про надання послуг, учасник повинен надати правовстановлюючі документи (договори) та листи-підтвердження можливості використання такої техніки, що ним і було виконано. Тобто, Замовник не вимагав дозвільні документи на кожен окремий механізм чи технічний засіб, якщо такі залучаються від третіх осіб. Предмет закупівлі — виконання будівельних робіт, і вимога стосувалася саме тих дозвільних документів, які необхідні учаснику-генпідряднику для виконання цих робіт у цілому, а не окремо для суб’єктів, які надають техніку. Саме в такому контексті ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надало в складі пропозиції дійсну на момент розкриття пропозицій ліцензію на господарську діяльність у будівництві, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам охорони праці — всі документи видані уповноваженими органами, є чинними і повністю відповідають вимогам тендерної документації. Тому твердження ДАСУ про те, що учасник “не надав дозвільного документа на право застосування (експлуатацію) екскаватора”, ґрунтується на неправильному тлумаченні вимог тендерної документації. Вони поширюють вимогу, встановлену для учасника, на третю особу, чого документація не передбачала, і чого учасник об’єктивно не міг виконати, оскільки такі документи видаються не користувачу техніки, а її власнику. Варто також зазначити, що декларація відповідності матеріально-технічної бази щодо експлуатації машин підвищеної небезпеки подається до органів Держпраці перед початком використання такої техніки на об’єкті. Цей документ не має бути складовою тендерної пропозиції, оскільки не є документом, що підтверджує кваліфікацію учасника чи його право на виконання робіт в цілому. За таких умов вимоги тендерної документації учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» виконано належним чином і в повному обсязі, а висновки ДАСУ про нібито невідповідність пропозиції є необґрунтованими, такими, що ґрунтуються на розширеному тлумаченні вимог документації та виходять за межі її змісту. Тому твердження про порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель у цій частині не підтверджується фактичними обставинами і не може бути підставою для скасування рішення про визначення переможцем. Також абсолютно безпідставно та необґрунтовано виглядає викладене у Висновку ДАСУ твердження, що дані документи надаються як підтвердження технічних, якісних характеристик та інших вимог до предмета закупівлі і ненадання даних документів створює склад порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (де передбачено обов’язок замовника відхилити пропозицію, у випадку, якщо тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей); Адже, навіть, якщо і допустити, що в пропозиції переможця і були наявні невідповідності в цій частині, то це не надавало замовнику жодних правових підстав аби відхиляти пропозицію переможця на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. Адже дозвільні документи жодним чином не стосуються технічних вимог до предмета закупівлі, а лише умовно стосуються діяльності учасника. Виправлення невідповідностей в частині дозвільних документів не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Звернемось до практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія). Рішення Комісії від 07.02.2025 № 1898-р/пк-пз, закупівля № UA-2025-01-09-003065-a. Обставини розгляду скарги За умовами закупівлі учасник повинен надати у складі пропозиції копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме на газонебезпечні роботи. У складі пропозиції учасник надав копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, проте не на газонебезпечні роботи. Упустивши цю обставину, замовник визначив такого учасника переможцем торгів. Позиція скаржника Вважаючи рішення про визначення конкурента переможцем неправомірним, скаржник просив Комісію зобов’язати замовника скасувати таке рішення. Скаржник зауважив, що наданий переможцем дозвіл не стосується здійснення газонебезпечних робіт. Позиція Комісії Проаналізувавши документи пропозиції переможця, Комісія встановила, що у складі його пропозиції відсутній дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме газонебезпечних робіт. Тим самим наявні невідповідності в документах пропозиції переможця, визначені пунктом 43 Особливостей. У підсумку Комісія наголосила, що, не виявивши невідповідності в наведених документах та не надавши переможцю можливості виправити зазначені невідповідності, замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини 9 статті 26 Закону. За таких умов, у випадку, якщо замовник виявив невідповідності в частині дозвільних документів він мав учаснику надати можливість виправити їх в порядку застосування п.43 Особливостей. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє такого учасника на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Тобто, лише у разі невиправлення протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник, відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, мав би підстави відхилити вказану тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. За таких умов, якщо вбачати в наших діях певне порушення – то кваліфікувати його треба було б як «ненадання 24 годин на виправлення», а не «невідхилення пропозиії, яка не відповідала технічній специфікації». З огляду на викладене, можна дійти висновку, що в даній ситуації безпідставно стверджувати про допущення нами порушення, про які йдеться у висновку. За аналогічних обставин Вінницький окружний адміністративний суд у Рішенні № 113300705 від 06.09.2023 дійшов висновку про необґрунтованість висновку, що оскаржується, в частині виявлених контролюючим органом порушень, тому висновок як такий, що не відповідає критеріям обґрунтованості та вмотивованості, на думку суду, є протиправним та підлягає скасуванню. 3. ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У Висновку моніторингу зазначено: «…здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору підряду №307 від 03.10.2025 відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Замовник не погоджується із висновком моніторингу в частині зобов'язання щодо розірвання договору підряду №307, оскільки жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які б об'єктивно б могли бути підставою для розірвання договору, не встановлено. Як уже було доведено в межах наданих пояснень, твердження про невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації не підтверджені доказами та ґрунтуються на помилковому тлумаченні норм ТД і законодавства. Замовник правомірно прийняв пропозицію ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД», яка відповідала вимогам тендерної документації в тому обсязі, в якому вони були встановлені. Таким чином, підстави для визнання рішення про визначення переможця протиправним, а договору — нікчемним, відсутні. Окрім цього, вимога ДАСУ наведена у висновку «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору» є невизначеною за змістом, виходить за межі повноважень органу контролю, не має правової підстави в договірному праві та є непропорційним втручанням у належно виконувані договірні відносини. Перш за все, звертаємо увагу на нечіткість та юридичну невизначеність способу усунення порушення. У висновку встановлено обов’язок «розірвати договір», але не зазначено, за якою саме правовою підставою, у який спосіб і яка норма закону підлягає застосуванню. Така невизначеність суперечить правовим позиціям Верховного Суду (постанова від 05.03.2020 у справі №640/467/19), де наголошено, що акт моніторингу як індивідуальний адміністративний акт має містити конкретизовані дії, яких має вжити замовник. Нечітке формулювання створює ризик нового порушення з боку замовника, що є неприпустимим. Крім того, замовник не може примусово ініціювати припинення договірних зобов’язань третьої сторони. Уповноважена особа, на адресу якої фактично адресовано висновок, відповідає виключно за проведення процедури закупівлі, не є стороною договору і не наділена повноваженнями спонукати підрядника до розірвання чинного договору. Подібна вимога виходить за межі компетенції органу контролю та суперечить положенням Цивільного кодексу. Вимога встановлює нереалістичні терміни. Наприклад, одночасне покладення обов’язку «оприлюднити протягом 5 робочих днів документи про заходи з розірвання договору» конфліктує з умовами договору (строк попередження контрагента за 10 днів до розірвання, підготовки та реєстрації додаткових угод у Казначействі, оплат за виконані роботи за КБ-2в/КБ-3 тощо). Законодавством України не передбачено такої підстави для припинення договору, як вимога органу державного фінансового контролю. Відповідно до статті 651 ЦК України, договір може бути змінено або розірвано за згодою сторін або за рішенням суду у разі істотного порушення договору другою стороною чи в інших випадках, встановлених законом або договором. Наразі жодна зі сторін не ініціювала розірвання, договір виконується належним чином, а істотних порушень умов договору не встановлено. У висновку ДАСУ не вказано яке саме правове порушення могло б бути покладено в основу припинення договору. Запропонований органом контролю захід у вигляді розірвання договору є непропорційним і не відповідає меті закону. Моніторинг закупівлі має превентивну мету — запобігати порушенням у майбутньому (п.14 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі»), а не виконувати каральну функцію чи втручатися в належно сформовані та виконувані господарські відносини. Розірвання діючого договору підряду, за яким уже виконуються роботи, спричинить: порушення майнових прав підрядника, який сумлінно виконує зобов’язання; ризик додаткових бюджетних витрат через зупинення або повторне проведення закупівлі; порушення принципу пропорційності (ч.2 ст.2 КАС України). Аналогічна позиція неодноразово відображена в судових рішеннях, зокрема у справах №500/3676/20, №140/15644/20 та №120/1297/20-а. До того ж у висновку не наведено жодних обставин, що свідчили б про шкоду чи загрозу неефективному або нецільовому використанню бюджетних коштів. Відсутність таких обставин виключає підстави для розірвання договору про закупівлю; відповідну логіку підтримано й судом у рішенні Вінницького окружного адміністративного суду від 16.06.2020 у справі №120/1297/20-а. З огляду на викладене, Замовник вважає вимогу ДАСУ у цій частині неправомірною, необґрунтованою та непропорційною, такою, що не відповідає принципам правової визначеності, зваженості та недискримінації, закріпленим у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник готовий діяти добросовісно і розумно для усунення наслідків виявлених недоліків у подальших закупівлях — зокрема провести додаткове навчання уповноваженої особи та забезпечити врахування актуальної судової практики — однак вважає, що правових і фактичних підстав для припинення зобов’язань за чинним договором немає.
Дата публікації
04.11.2025 09:51
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-008625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (експертний звіт, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат), комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 14:27
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 14:27
-
Відповідь
Надання пояснень на запит моніторингу
Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «Відповідь на запитання 1. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено розробкою проектно-кошторисної документації та проходженням експертизи проектно-кошторисної документації (документальне підтвердження додається). Кошторисні розрахунки вартості об'єкта будівництва складені відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах. «Відповідь на запитання 2. Надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://stryi-rada.gov.ua/%d0%ba%d0%bd%d0%bf-%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%be%d1%97-%d0%bc%d1%96%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%be%d1%97-%d1%80%d0%b0%d0%b4%d0%b8-%d1%82%d0%bc%d0%be%d1%81%d1%82%d1%80/
Рішеня
10.10.2025 08:58
Замовник
Документи повідомлення
Запит
запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт першого та другого поверху гастроентерологічного корпусу під реабілітаційне відділення КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Симона Петлюри, 72 в м. Стрий Львівської області для лікування військовослужбовців» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-008625-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). Згідно вимог розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, учасники в складі своїх тендерних пропозицій надають, зокрема для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на визначений замовником перелік матеріалів. Зокрема вимагається надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні. Учасником торгів ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" в складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2021 №12.2-18-1/13433 на водонагрівачі побутові електричні торгових марок Atlantic, Thermor, Round, Aston Waterway, Scandi, L'umix, Delfa, Welcome, Perfezza, Classic, Elenberg. Водночас, відповідно до наданої в складі пропозиції кошторисної документації, а саме відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку учасником при виконанні робіт за предметом закупівлі будуть закуповуватись водонагрівачі Drazice OKC 500 непрямого нагріву. Таким чином, для підтвердження якості та безпеки матеріалів учасником не надано висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні Drazice OKC 500, що не відповідає вимогам розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації. Пунктом 3 розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації, тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій). Згідно відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку учасником при виконанні робіт застосовуватиметься робота екскаватора, що відноситься до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (Група Б) та експлуатація якого здійснюється на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (Порядок та перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77). Однак, дозвільний документ на право застосування (експлуатацію) екскаватора в складі пропозиції не надано. Відповідно до проектно-кошторисної документації на об’єкт при виконанні робіт за предметом закупівлі передбачено застосування автогідропідіймачів, підіймачів щоглових, компресорів пересувних, установки для ручного дугового, молотків відбійних, кранів на автомобільному ходу, навантажувачів, фарборозпилювачів, вібраторів поверхневих, насоса гідравлічного ручного, машини мозаїчно-шліфувальної, фену для зварювання поліетиленових листів. Згідно Додатку 3 до тендерної документації - проекту договору (пп. 6.4.1) підрядник зобов’язаний виконувати роботу у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт, та чинного законодавства України. Проте, надана в складі пропозиції відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку не містить переліку таких машин, механізмів та обладнання. У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" вимог тендерної документації до предмета закупівлі та дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді пропозиції учасника. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання (-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.10.2025 16:55
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 16:55
-
Відповідь
Надання пояснень на запит моніторингу
На запит ДАСУ від 20.10.2025 у межах моніторингу UA-M-2025-10-08-000159, подаємо наступну інформацію. ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ №1 Відповідно до підпункту 1 Розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації для підтвердження якості та безпеки матеріалів, які учасники будуть використовувати для виконання робіт по даній закупівлі, в складі своїх пропозицій вони повинні надати, зокрема, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» в складі пропозиції надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2021 №12.2-18-1/13433 на водонагрівачі побутові електричні. Оскільки тендерна документація не містить прямої вимоги про те, що найменування виробника/торгова марка матеріалів, які вказані в наданих висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи, мають співпадати з аналогічною інформацією, що міститься в документах кошторисної документації (відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку), наданої учасниками процедури закупівлі, даний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.07.2021 №12.2-18-1/13433 було розцінено замовником як такий, що підтверджує безпеку матеріалів, які учасник буде використовувати для виконання робіт по даній закупівлі. Щодо згаданих у кошторисній документації водонагрівачів Drazice OKC 500 непрямого нагріву, замовником також прийнято до уваги, що обладнання цього типу є аналогічним за функціональним призначенням і подібним за технічними характеристиками до зазначених у наданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи зразків. Таким чином, при оцінці пропозиції ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» суттєвих порушень, які б унеможливлювали визначення відповідності вимогам тендерної документації, не встановлено. На підставі викладеного, учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» належним чином і в повному обсязі виконано вимоги підпункту 1 Розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації в частині необхідності надання учасниками процедури закупівлі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на водонагрівачі електричні. ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ №2 Згідно з пунктом 3 Розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації «Учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати дозвільні документи (ліцензії, дозволи, декларації, тощо), видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі (документи мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій». Оскільки предметом даної процедури закупівлі є роботи, від учасників вимагалося надання дійсних на момент розкриття тендерних пропозицій дозвільних документів, які видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні саме для виконання робіт по даній закупівлі. Водночас, вимога про надання учасниками процедури закупівлі дозвільних документів також і на право застосування (експлуатацію) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у тендерній документації відсутня. Таким чином, на виконання пункту 3 Розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» надано наступні дозвільні документи, видані у встановленому порядку і які відповідно до вимог законодавства необхідні для виконання робіт по даній закупівлі: дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 09 квітня 2019 року на право здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (міститься у файлі «Ліцензія ТОВ Термопласт Буд.pdf»); дійсний на момент розкриття тендерних пропозицій Дозвіл Державної служби України з питань праці №0220.21.46 від 10 серпня 2021 року на право виконання робіт підвищеної небезпеки (міститься у файлі «Дозвіл на вик. робіт підв. небезп..pdf»); дійсна на момент розкриття тендерних пропозицій Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Державної служби України з питань праці №ЕДК004771/0906-25 від 02 травня 2025 року на право виконання робіт підвищеної небезпеки (міститься у файлі «Декларація відповідності матеріально-технічної бази 2025.pdf»). На підставі викладеного, учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» належним чином і в повному обсязі виконано вимоги пункту 3 Розділу 3 Додатку №1.1 до тендерної документації. ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТАННЯ №3 Відповідно до вимог підпункту 2 Розділу 4 Додатку №1.1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим (за наявності) вимогам замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - кошторисну документацію у складі: розрахунок договірної ціни*, вид договірної ціни – тверда; зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунок загальновиробничих витрат. *договірна ціна повинна бути розрахована у ліцензованому та актуальному на момент подачі програмному комплексі АВК-5, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об`єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам`яток архітектури та містобудування, визначені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (із змінами) (далі – Настанова №281). Розділом V Настанови №281 врегульовано порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Відповідно до пункту 5.1 Розділу V Настанови №281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5-5.9 Розділу V Настанови №281. Відповідно до пункту 5.9 Розділу V Настанови №281 при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Крім цього, відповідно до пункту 5.12 Розділу V Настанови №281, якщо внаслідок об’єктивних причин виникає необхідність заміни будь-яких матеріальних ресурсів, передбачених кошторисними нормами України на інші матеріальні ресурси, і при такій заміні матеріальних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм (крім витрати змінених матеріальних ресурсів) не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими матеріальними ресурсами. Така заміна не змінює технології виконання робіт та вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими ресурсами. На підставі викладеного, учасником ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» належним чином і в повному обсязі виконано вимоги Настанови №281, технічної специфікації до предмета закупівлі (Додаток №2 до тендерної документації), а також підпункту 6.4.1 Проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації) та аналогічному підпункту укладеного за результатами проведення закупівлі UA-2025-09-11-008625-a Договору підряду №307 від 03.10.2025 щодо зобов’язання виконання підрядником робіт у відповідності з вимогами проектно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт, та чинного законодавства України.
Рішеня
23.10.2025 14:54
Замовник
Документи повідомлення
23.10.2025 14:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 863 548.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Контактний телефон:
+380994782179
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
25 863 548.4 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Контактний телефон:
+380994782179
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності