Показати схожі тендери

Закупівля Комплект мультимедійного обладнання від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-008352-a
Id Tender 15cd35bb8a964608b70c18faed54e74c
План UA-P-2025-09-09-004134-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 14:47
Остання зміна 06.11.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
939 223 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 14:47 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 14:47
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 14:47
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 11:39
до 27.10.2025 10:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 13:13
до 02.11.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.10.2025 10:07
до 06.11.2025 10:32
Період уточнень
з 11.09.2025 14:47 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 14:47 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 11:39 до 27.10.2025 10:07
Період кваліфікації
з 19.09.2025 11:39 до 27.10.2025 10:07
Основні параметри
Комплект мультимедійного обладнання
Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
939 223 грн.
Комплект мультимедійного обладнання
Назва предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання
Очікувана вартість
939 223 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4696,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 11:16
Закінчення аукціону
19.09.2025 11:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання
Код ДК 021:2015
32322000-6 - Мультимедійне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
22740, Україна, Вінницька область, селище Дашів, вул. Захисників України, 9
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Рахнянська Ксенія Валеріївна"
Пропозиція:
790 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АТРАСЕВИЧ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Пропозиція:
819 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 11:16
Критерії закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила СТЕПОВА
Електронна пошта
Телефон
+380989705609
Замовник
ЄДРПОУ
41420649
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
Поштовий індекс
22740
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
селище Дашів
Адреса
вул. Захисників України, 9
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект мультимедійного обладнання
Період вимог/скарг з 23.09.2025 13:13 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 11:39 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 13:13
Довідка НАЗК
23.09.2025 13:13
Повідомлення про рішення
19.09.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - Лист від виробника (представництва, філії виробника), наданий Учаснику, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазна-чений термін. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовни-ка та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель; Тендерна пропозиція учасника ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна містить лист від виробника Товариства з обмеженою відповідальністю «Бі2Бі Солюшнз» в якому вказано можливість поставки до 31 листопада 2025 року, що не відповідає ТД, адже умовами закупівлі визначено строк поставки до 30 листопада 2025 року. 2. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - Декларація щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісно-сті, низьковольтного електричного обладнання, завірена органом з оцінки відповідності. Тендерна пропозиція учасника ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна містить Декларація щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності, низьковольтного електричного обладнання, проте у вказаній декларації вказано країну виробника «Promethean Limited» Великобританія. Великобританія не є прийнятною країною згідно вимог Рамкової угоди. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/інформацію, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/інформації у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Створено
22.09.2025 09:52
Надати до
23.09.2025 09:52
Період вимог/скарг з 21.10.2025 09:53 по 27.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 09:42 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.10.2025 09:53
Повідомлення про рішення
21.10.2025 09:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.10.2025 10:07 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 09:53 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.10.2025 10:07
Довідка НАЗК
27.10.2025 10:07
Повідомлення про рішення
21.10.2025 09:53
Витяг з ЄДР
21.10.2025 09:53
Витяг з ЄДР
21.10.2025 09:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ФОП АТРАСЕВИЧ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступну вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: - Лист від виробника (представництва, філії виробника), наданий Учаснику, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазна-чений термін. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовни-ка та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель; Тендерна пропозиція учасника ФОП АТРАСЕВИЧ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ містить лист від виробника Товариства з обмеженою відповідальністю «Бі2Бі Солюшнз» в якому вказано можливість поставки до 31 листопада 2025 року, що не відповідає ТД, адже умовами закупівлі визначено строк поставки до 30 листопада 2025 року. 2. Згідно інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» (https://b2b-solutions.com.ua) змінний комп'ютерний модуль Promethean OPS-A (Android 14) при 8 ГБ оперативної пам’яті має 64 ГБ вбудованого накопичувача. В пропозиції Учасника вказано - накопичувач(і) 256 ГБ. Учаснику необхідно надати інформацію, щодо невідповідності інформації на сайті виробника. Пунктом 43 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учаснику протягом встановленого строку додати вказаний документ/інформацію, що відсутні. У випадку неподання вказаного документу/інформації у визначений строк, пропозиція учасника буде відхилена згідно підпункту 1 пункту 44 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Створено
23.10.2025 11:39
Надати до
24.10.2025 11:39
Угоди
UA-2025-09-11-008352-a-c2
Підписаний і діє
Номер
06/2
819 000 грн.
819 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.11.2025
Строк дії договору з
06.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41420649

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АТРАСЕВИЧ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "АТРАСЕВИЧ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3365611773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.11.2025 10:32
-
06.11.2025 10:30
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-29-000008
Дата створення проекту
29.09.2025 14:50
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
29.09.2025 15:26
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2025 №127-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.09.2025 №127-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2025-09-11-008352-a, 11.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
29.09.2025 15:26
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік відділу освіти, культури, молоді та спорту Дашівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Рахнянська Ксенія Валеріївна» (далі – ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 23.09.2025, рішення уповноваженої особи від 23.09.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01.10.2025, 08.10.2025 та 14.10.2025 через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в додатку 3 до тендерної документації. Так, в додатку 3 до тендерної документації Замовником визначено, що з метою підтвердження відповідності товару, який поставляється технічним вимогам, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, порівняльну таблицю з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, який він пропонує. Характеристики обладнання повинні бути не гірше визначених у тендерній документації та вказуватись в пропозиціях учасників торгів з чітким визначенням марки та моделі обладнання. При цьому, Замовником в технічному завданні (додаток 1 до тендерної документації) встановлені вимоги до комплекту мультимедійного обладнання, зокрема, визначено, що змінний комп’ютерний модуль типу OPS має бути з параметрами не гірше: операційна система Android версії не нижче 14; оперативна пам’ять - не менше 8 Гб; накопичувач(і) - не менше 256 ГБ. Також, Замовником в додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо завантаження у складі тендерної пропозиції учасника листа від виробника (представництва, філії виробника), наданого учаснику, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар та можливість поставки товару в зазначений термін. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву замовника та ідентифікатор запиту в електронній системі закупівель. Учасником ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю (файл «03.Порівняльна таблиця.pdf»), у якій зазначено марку та модель обладнання, а саме: інтерактивна панель Promethean ActivPanel Plus 10 65"+ OPS PC i5 (i5-12450H/8Gb DDR4/256Gb SSD/Iris XE/NoOs), а також інформацію про технічні характеристики комплекту мультимедійного обладнання, що пропонується цим учасником. Поміж іншим, у порівняльній таблиці учасником зазначені технічні характеристики щодо змінного комп’ютерного модуля типу OPS з параметрами: операційна система Android версії не нижче 14; оперативна пам’ять - не менше 8 Гб; накопичувач(і) - не менше 256 ГБ. Крім того, згідно з інформацією зазначеною в авторизаційному листі (файл «Авторизаційний лист_UA-2025-09-11-008352-a.pdf») та відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» документів, виробником інтерактивної панелі Promethean ActivPanel Plus 10 65"+ OPS PC i5 (i5-12450H/8Gb DDR4/256Gb SSD/Iris XE/NoOs) є товариство з обмеженою відповідальністю «Бі2Бі Солюшнз» (далі – ТОВ «Бі2Бі Солюшнз»). Однак, проведеним під час моніторингу аналізом інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» (https://b2b-solutions.com.ua) установлено, що запропонована вищевказаним учасником комплектація інтерактивної панелі включає змінний комп’ютерний модуль OPS PC i5 (i5-12450H/8Gb DDR4/256Gb SSD/Iris XE/NoOs), який призначений для роботи з операційною системою Windows, що не відповідає технічним характеристикам щодо змінного комп’ютерного модуля типу OPS, які встановлені Замовником у технічному завданні (додаток 1 до тендерної документації). З огляду на зазначене, учасник ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» не дотримався вимог додатку 3 до тендерної документації, що свідчить про невідповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі –Управління) Замовник 08.10.2025 через електронну систему закупівель надав пояснення, яке не спростовує виявлене порушення, а саме: «У таблиці була допущена технічна описка у назві комплекту «Promethean ActivPanel Plus 10 65"+ OPS PC i5». Водночас зазначені технічні характеристики повністю відповідали вимогам до Android-модуля: Android 14, оперативна пам’ять не менше 8 GB (як це передбачено технічним завданням у Додатку 1 до тендерної документації). Правильна назва запропонованого комплекту: Інтерактивна панель Promethean ActivPanel Plus 10 65"+ OPS-A (Android 14). Зазначена описка у назві не впливає на зміст пропозиції та не змінює предмета закупівлі: фактично запропонований комплект відповідає заявленим вимогам Замовника за всіма ключовими характеристиками (ОС, обсяг ОЗП/ПЗП тощо). Таким чином, вимоги Додатку 1 дотримано у повному обсязі». Відповідно до вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей №1178, а обрав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 17:15
Документи висновку
20.10.2025 17:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На підставі Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 20.10.2025 року пропозицію ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна відхилено згідно підпункту 2 пункту 44 Постанови про особливості.
Дата публікації
23.10.2025 10:15
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.10.2025 15:19
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.10.2025 15:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-11-008352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. 4. Яким чином дотримано вимог пункту 9 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 (далі – Порядок № 1554)? Оскільки закупівля товару, передбаченого Порядком № 1554 вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 1 травня 2025 року. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
30.09.2025 16:47
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 16:48
-
Відповідь
Ґрунтовні пояснення на Запит
Ґрунтовні пояснення на Запит містяться в файлах.
Рішеня
01.10.2025 16:00
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-11-008352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питання: У технічному завданні (додаток 1 до тендерної документації) визначено, що змінний комп’ютерний модуль типу OPS має бути з параметрами не гірше: операційна система Android версії не нижче 14; оперативна пам’ять - не менше 8 Гб; накопичувач(і) - не менше 256 ГБ. Учасником ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю з чітким визначенням марки та моделі обладнання, а саме інтерактивної панелі Promethean ActivPanel Plus 10 65"+ OPS PC i5 (i5-12450H/8Gb DDR4/256Gb SSD/Iris XE/NoOs). Також у порівняльній таблиці учасником зазначені технічні характеристики щодо змінного комп’ютерного модуля типу OPS з параметрами: операційна система Android версії не нижче 14; оперативна пам’ять - не менше 8 Гб; накопичувач(і) - не менше 256 ГБ. Однак, слід зазначити, що запропонована вищевказаним учасником комплектація інтерактивної панелі включає змінний комп’ютерний модуль OPS PC i5 (i5-12450H/8Gb DDR4/256Gb SSD/Iris XE/NoOs), який призначений для роботи з операційною системою Windows. Враховуючи вищевикладене надайте пояснення, яким чином учасником ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги встановлені в додатку 1 до тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.10.2025 15:23
Орган перевірки
09.10.2025 00:00
Документи повідомлення
03.10.2025 15:24
-
Відповідь
Відповідь на запит
На запит Замовника до ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна отримана наступна відповідь (в файлі).
Рішеня
08.10.2025 14:15
Замовник
Документи повідомлення
08.10.2025 14:17
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту мультимедійного обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-11-008352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питання: Яким чином учасником ФОП «Рахнянська Ксенія Валеріївна» виконано вимоги, визначені технічним завданням (додаток 1 до тендерної документації) до змінного комп’ютерного модуля типу OPS, а саме щодо обсягу накопичувача не менше 256 ГБ при 8 ГБ оперативної пам’яті у поєднанні з операційною системою Android 14? Пояснення надати з урахуванням відповіді на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2025 та інформації, розміщеної на офіційному сайті виробника ТОВ «Бі2Бі Солюшнз» (https://b2b-solutions.com.ua), згідно з якою змінний комп'ютерний модуль Promethean OPS-A (Android 14) при 8 ГБ оперативної пам’яті має 64 ГБ вбудованого накопичувача. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.10.2025 17:53
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 17:53
-
Відповідь
Відповідь на запит №3
На запит Замовника до ФОП Рахнянська Ксенія Валеріївна отримана наступна відповідь (в файлі).
Рішеня
14.10.2025 15:00
Замовник
Документи повідомлення
14.10.2025 15:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
939 223 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
Контактний телефон:
+380989705609
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
939 223 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОКМС
Контактний телефон:
+380989705609
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності