Показати схожі тендери

Закупівля Частини та приладдя до велосипедів від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-007224-a
Id Tender f27e70bbb9cf441a9d6262e6a079d870
План UA-P-2025-09-11-009278-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.09.2025 13:54
Остання зміна 15.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
400 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 13:51 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 13:51
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 13:51
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00
до 09.10.2025 11:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 11:19
до 15.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.10.2025 11:40
-
Період уточнень
з 11.09.2025 13:51 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 13:51 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 09.10.2025 11:40
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 09.10.2025 11:40
Основні параметри
Частини та приладдя до велосипедів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
400 000 грн.
Частини та приладдя до велосипедів
Назва предмета закупівлі
Частини та приладдя до велосипедів
Очікувана вартість
400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 103 (штуки)
Частини та приладдя до велосипедів
Опис предмета закупівлі
Частини та приладдя до велосипедів
Код ДК 021:2015
34430000-0 - Велосипеди
Кількість
103
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Остроградського, 2
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 6 (метри)
Частини та приладдя до велосипедів
Опис предмета закупівлі
Частини та приладдя до велосипедів
Код ДК 021:2015
34430000-0 - Велосипеди
Кількість
6
Одиниця виміру
метри
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Остроградського, 2
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Джерело фінансування Замовника - обласний бюджет
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Гоменюк Сергій ілліч"
Пропозиція:
400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 13:54
Оголошення про проведення закупівлі
11.09.2025 13:52
Тендерна документація
11.09.2025 13:52
-
Проект договору
11.09.2025 13:52
-
11.09.2025 13:52
Критерії прийнятності
11.09.2025 13:52
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександра Свадовська
Електронна пошта
Телефон
+380509751911, +380951048897
Замовник
ЄДРПОУ
20361881
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Поштовий індекс
84500
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Бахмут
Адреса
ВУЛИЦЯ БЛАГОВІЩЕНСЬКА, будинок 43
Кваліфікація
Лот № 1 Частини та приладдя до велосипедів
Період вимог/скарг з 23.09.2025 11:19 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 11:19
Довідка НАЗК
23.09.2025 11:19
Повідомлення про рішення
19.09.2025 03:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до умов тендерної документації, саме п.1.6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та п.4.4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: «1.6. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» «4.4.Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» Учасником у складі тендерної пропозиції подані документи підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно підписати подані документи Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до умов тендерної документації, саме п.5.9 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати: Погодження з проектом Договору згідно Додатку 3 Документації у наступній формі: Уповноваженій особі КЗ «ДОСФКСП ім. С. БУБКИ» Лист-згода з проектом договору Ми, (Повне найменування учасника) , як учасник закупівлі ДК 021:2015: _____________) (оголошення про проведення торгів № UA-_____________) ознайомились з проектом договору, який наведений в Додатку № 3 до тендерної документації, у разі визначення нас переможцем закупівлі, ми гарантуємо підписання даного договору та виконання своїх зобов’язань за ним, в тому числі щодо всіх його істотних умов та порядку їх зміни. Посада _________________/ _________________________/ МП /Підпис/ /ПІБ/ Учасником у складі тендерної пропозиції подано Лист-згоду з проєктом договору, який стосується попередньої закупівлі, UA-2025-09-01-002464-а. Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати погодження з проектом Договору згідно Додатку 3 Документації у зазначеній формі на закупівлю за номером UA-2025-09-11-007224-a.
Створено
22.09.2025 10:15
Надати до
23.09.2025 10:15
Період вимог/скарг з 09.10.2025 11:40 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 11:37 по 17.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
09.10.2025 11:40
Повідомлення про рішення
09.10.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-03-000011
Дата створення проекту
03.10.2025 16:18
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.10.2025 16:53
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 10:57
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 50-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 03.10.2025 № 50-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» UA-2025-09-11-007224-a 11.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.10.2025 00:00
Документи рішення
03.10.2025 16:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025 протокол №52, реєстр пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця «Гоменюк Сергій Ілліч» (далі – ФОП «Гоменюк Сергій ілліч»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, яке замовником було оприлюднене в електронній системі 23.09.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2025 №65 щодо визнання учасника ФОП «Гоменюк Сергій ілліч» переможцем закупівлі.та про намір укласти з ним договір, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 09.10.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій, як для переможця, встановлено наступне: Вимогами пункту 47 Особливостей зазначено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема: переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 4 (для переможця). Умовами Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника наведено Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей з зазначенням документів, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем) відповідно до підпунктів 3, 5, 12 пункту 47 Особливостей, зокрема: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році (підпункти 5, 12 пункту 47 Особливостей). інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника процедури закупівлі (підпункт 3 пункту 47 Особливостей). Слід зазначити, що Переможцем - ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо особи Гоменюк Сергій Ілліч станом на 20.12.2024, що не відповідає умовам Додатку 4 в частині видання / формування / отримання відповідного документу у поточному році - 2025. Також, Переможцем - ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч», документи, що підтверджують відповідність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 та 12 пункту 47 Особливостей та щодо яких зазначено у Додатку 4 «Перелік документівта/або інформації,які подаються переможцем процедури закупівлі (для фізичних осіб)» до тендерної документації, надано у термін, який перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не дотримано умови Додатку 4 тендерної документації замовника та порушено вимоги пункту 47 Особливостей. На запит органу державного фінансового контролю від 06.10.2025 з відповідного питання, Замовником надано пояснення від 09.10.2025, в якому факт встановлених порушень ним не спростовується та зазначено, що «переможцем дійсно перевищено строк подання документів, передбачених пунктом 47 Особливостей, Замовником зафіксовано цей факт, і укладання договору із зазначеним учасником не здійснювалося. На теперішній час уповноваженою особою готується рішення про відхилення пропозиції переможця». Умовами пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли, зокрема: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Вимогами підпункту третього пункту 44 Особливостей зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. В ході проведення моніторингу станом на 09.10.2025 Замовником в електронній системі закупівель рішення про обрання переможцем ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» скасовано. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.10.2025 №73 замовником відхилено тендерну пропозицію відповідного учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом питання щодо дотримання законодавства при розгляді тендерних пропозицій, як для переможця, встановлено порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, беручи до уваги скасування замовником в ході моніторингу 09.10.2025 рішення щодо укладення договору з переможцем торгів прийняте від 23.09.2025, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 10:57
Документи висновку
13.10.2025 10:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-11-007224-a від 13 жовтня 2025 року, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ» повідомляє наступне. За результатами моніторингу встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», у частині недотримання переможцем процедури закупівлі — ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» — строків подання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Після отримання запиту органу державного фінансового контролю уповноваженою особою Замовника було надано пояснення та підтвердні документи. Разом з тим, після виявлення порушення Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції переможця відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що оформлено протоколом уповноваженої особи від 09.10.2025 №73. Таким чином, порушення усунуте під час проведення моніторингу шляхом скасування рішення про визначення переможця. За результатами розгляду висновку Держаудитслужби юрисконсультом підготовлено доповідну записку, у якій проаналізовано обставини, викладені у висновку, та запропоновано заходи для запобігання аналогічним випадкам у майбутньому. Зокрема, коледжем вжито такі організаційні заходи: • зміст висновку моніторингу доведено до відома уповноваженої особи з питань публічних закупівель, головного бухгалтера та працівників бухгалтерської служби; • уповноважену особу зобов’язано забезпечувати посилений контроль за відповідністю документів, поданих учасниками, вимогам тендерної документації та дотриманням строків, визначених пунктом 47 Особливостей; • наголошено на необхідності неухильного дотримання принципів, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовником вжито заходів реагування на висновок моніторингу та забезпечено виконання вимог органу державного фінансового контролю щодо недопущення аналогічних порушень у подальшому. Додаток: 1. Доповідна записка юрисконсульта від «16» жовтня 2025 року на 2 арк.
Дата публікації
17.10.2025 12:21
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 12:23
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Частини та приладдя до велосипедів (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-11-007224-a, очікуваною вартістю 400 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Вимогами пункту 47 передбечено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Прошу пояснити чому переможцем ФОП «Гоменюк Сергій ілліч» перевищено строки надання документів, що підтверджують відповідність підстав зазначених у у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункта 47 Особливостей. 3. Умовами пункту 7 розділу 1 тендерної документації передбочено, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Учасником ФОП «Гоменюк Сергій ілліч» надано зразки документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (паспорт, етикетка, ярлики тощо) у файлі під назвою (Документ. pdf). Прошу зазначити назву файлу де наведено переклад даного сертифікату відповідності? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 17:51
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 17:51
-
Відповідь
Пояснення щодо запиту Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Частини та приладдя до велосипедів», UA-2025-09-11-007224-a.
Пояснення щодо запиту Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Частини та приладдя до велосипедів», UA-2025-09-11-007224-a. У відповідь на запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу зазначеної процедури закупівлі повідомляємо наступне. 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості Під час підготовки інформації для проведення закупівлі працівниками спортивного відділу комунального закладу «Донецький обласний спеціалізований фаховий коледж спортивного профілю ім. С. Бубки» було здійснено моніторинг ринку з використанням відкритих джерел мережі Інтернет. Результати проведеного аналізу викладено у доповідній записці тренера-викладача відділення велосипедного спорту Сауткіної Л. Г. (додаток 1 до пояснення), до якої додано результати моніторингу ринку щодо визначення орієнтовної вартості предмета закупівлі (додаток 1 до доповідної записки). На підставі зазначених матеріалів інструктором-методистом спортивного відділу було підготовлено та подано: заявку на проведення закупівлі (додаток 2 до пояснення); заявку про внесення закупівлі до річного плану закупівель на 2025 рік (додаток 3 до пояснення). Отримані відомості містили орієнтовні ціни на аналогічні товари, що відповідають технічним і якісним вимогам замовника. На основі проведеного моніторингу було визначено середньоринкову вартість, яка стала підставою для формування очікуваної вартості закупівлі та подальшого підготовлення тендерної документації. Також слід зазначити, що закупівля даного виду товару є обґрунтована за потребою та відповідає функціональному призначенню коледжу як закладу спеціалізованої спортивної освіти. Зокрема, предмет закупівлі – частини та приладдя до велосипедів – необхідний для забезпечення тренувального процесу спортсменів відділення велоспорту, які готуються до участі у всеукраїнських і міжнародних змаганнях. Наразі у даному відділені за напрямком МТБ навчається 13 вихованців, серед яких 6 спортсменів входять до складу основної команди, що готується до участі у чемпіонаті України та відбору на чемпіонат Європи 2025 року. Забезпечення спортсменів якісним обладнання та запчастинами є необхідною умовою для підтримання технічної справності спортивного інвентарю, безпеки учасників тренувального процесу та досягнення запланованих спортивних результатів. Крім того, зазначена закупівля здійснюється на виконання вимог наказу Міністерства молоді та спорту України від 08.04.2015 р. № 994 «Про затвердження Порядку забезпечення вихованців, спортсменів, учнів (студентів) та тренерів (тренерів-викладачів, вчителів зі спорту) закладів фізичної культури і спорту спортивним одягом, спортивним спеціальним взуттям, спортивним інвентарем індивідуального користування та встановлення строків їх використання». Згідно з пунктами цього Порядку, заклади спортивного профілю зобов’язані забезпечувати вихованців належним інвентарем та обладнанням для створення безпечних і повноцінних умов підготовки спортсменів. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи з цільового призначення товару, потреб навчально-тренувального процесу та чинних галузевих нормативів, що забезпечує законність та обґрунтованість прийнятих замовником рішень. 2. Щодо строків надання переможцем документів, передбачених пунктом 47 Особливостей. ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» дійсно перевищено строк подання документів, передбачених пунктом 47 Особливостей, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовником зафіксовано цей факт, і укладання договору із зазначеним учасником не здійснювалося. На теперішній час уповноваженою особою готується рішення про відхилення пропозиції переможця на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, згідно з яким: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей». Таким чином, замовником вжито всіх необхідних заходів для забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Дії уповноваженої особи спрямовані на запобігання укладенню договору за результатами пропозиції, що не відповідає вимогам тендерної документації, а отже – на забезпечення принципів добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та ефективного використання бюджетних коштів, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Щодо перекладу документів, викладених іншими мовами Пунктом 7.1. тендерної документації до закупівлі зазначено: «7.1. Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування.» Пунктом 3.3 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації (також пункт 7 додатку 2 до тендерної документації) зазначена вимога «Учасником до тендерної пропозиції додається: - зразки документів виробника, що будуть надаватись з продукцією та підтверджуватимуть її приналежність і якість (паспорт, етикетка, ярлики тощо), завірені підписом та печаткою Учасника торгів.» У складі тендерної пропозиції ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» міститься файл «Документ.pdf», що включає зразки документів виробника (паспорт, етикетка, ярлики тощо), які підтверджують походження та якість продукції. Вказані документи надано мовою оригіналу (мовою виробника), що є загальноприйнятою практикою у сфері постачання товарів іноземного виробництва. Під час розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено, що: - Документи мають стандартний зміст та форму, типовий для технічних паспортів і маркування; - Усі інші документи, подані учасником відповідно до вимог тендерної документації, викладені українською мовою. Враховуючи вищезазначене, уповноважена особа, керуючись принципами пропорційності, об’єктивності та недискримінації, передбаченими статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», обґрунтовано дійшла висновку, що вимога щодо мови надання документів виконана по суті, оскільки відсутність перекладу не вплинула на можливість ідентифікувати товар та підтвердити його відповідність технічним вимогам. Таке рішення повністю відповідає практиці органу оскарження, який неодноразово зазначав, що незначні формальні невідповідності або технічні неточності, які не спотворюють зміст пропозиції та не впливають на її оцінку, не можуть бути підставою для відхилення. Таким чином, визначення ФОП «Гоменюк Сергій Ілліч» переможцем закупівлі було правомірним, обґрунтованим і здійснений у відповідності до вимог чинного законодавства, а дії уповноваженої особи – спрямовані на забезпечення добросовісної конкуренції, ефективного використання бюджетних коштів і дотримання принципів відкритості та неупередженості. Виявлені недоліки не вплинули на об’єктивність оцінки пропозицій та не призвели до неправомірного укладення договору. Додатки: 1. Доповідна записка тренера-викладача відділення велосипедного спорту Сауткіної Л.Г. разом з усіма додатками до неї – на 7 арк. 2. Заявка на проведення закупівлі – на 1 арк. 3. Заявка про внесення закупівлі до річного плану закупівель на 2025 рік – на 8 арк.
Рішеня
09.10.2025 11:12
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Контактний телефон:
+380509751911, +380951048897
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ ІМ. С. БУБКИ»
Контактний телефон:
+380509751911, +380951048897
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності