Показати схожі тендери

Закупівля Автомобіль KG Mobility Musso Grand від Військова частина А1965.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-11-007222-a
Id Tender 2245a76cd50b4de7ab20ad57219a1bed
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 11.09.2025 13:55
Остання зміна 31.10.2025 18:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 835 880 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.09.2025 00:00 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 13:51
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00
до 19.09.2025 12:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 12:59
до 24.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 19.09.2025 12:59
-
Період уточнень
з 11.09.2025 13:51 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 19.09.2025 12:59
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 19.09.2025 12:59
Основні параметри
Автомобіль KG Mobility Musso Grand
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 835 880 грн.
Автомобіль KG Mobility Musso Grand
Назва предмета закупівлі
Автомобіль KG Mobility Musso Grand
Очікувана вартість
4 835 880 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24179,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автомобіль KG Mobility Musso Grand
Код ДК 021:2015
34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРАВТО ДНІПРО"
Пропозиція:
4 835 880 грн.
Документи закупівлі
11.09.2025 13:55
Оголошення про проведення закупівлі
11.09.2025 13:54
Тендерна документація
11.09.2025 13:54
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
11.09.2025 13:54
Проект договору
Скасування
31.10.2025 18:30
не отримано погодження договору від органу військового управління вищого рівня
31.10.2025 18:38
-
31.10.2025 18:37
-
31.10.2025 18:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Звонок Дмитро
Електронна пошта
Телефон
380960777591
Замовник
ЄДРПОУ
26614171
Повна назва
Військова частина А1965
Поштовий індекс
54003
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
UA4806O150O10O35747
Кваліфікація
Лот № 1 Автомобіль KG Mobility Musso Grand
Період вимог/скарг з 19.09.2025 12:59 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
19.09.2025 12:58
Повідомлення про рішення
19.09.2025 12:57
Пропозиція, що перемогла
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-20-000073
Дата створення проекту
20.10.2025 15:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.10.2025 15:24
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.10.2025 № 109-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 20.10.2025 № 109-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-09-11-007222-a 11.09.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.10.2025 00:00
Документи рішення
20.10.2025 15:24
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі військової частини А1965 (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТО ДНІПРО» (далі – ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО»); протокол уповноваженої особи Замовника від 19.09.2025 № 35/09/25; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.09.2025; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі та з урахуванням пояснень встановлено, що Замовник на порушення вимог частини п’ятнадцятої статті 14 Закону не уклав договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО» протягом 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель. Згідно з вимогами пункту 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю встановлено порушення частини п’ятнадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує усунути встановлене порушення шляхом здійснення заходів, передбачених частиною сімнадцятою статті 14 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявленого порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 17:23
Документи висновку
28.10.2025 17:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На вимогу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області встановлене порушення (UA-M-2025-10-20-000073) було усунуто шляхом скасування закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
31.10.2025 18:56
Документи інформації про усунення порушення
31.10.2025 18:56
-
31.10.2025 18:57
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.11.2025 10:41
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 10:42
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти, розрахунки тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 09:19
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 09:20
-
Запит
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання. Відповідно до частини п’ятнадцятої статті 14 Закону замовник може укласти договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, на наступний день після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО» оприлюднене в електронній системі закупівель 19.09.2025. Зважаючи на вищезазначене повідомити, чи було укладено договір про закупівлю за результатами цієї спрощеної закупівлі? Якщо договір про закупівлю було укладено, пояснити відсутність договору в електронній системі закупівель. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.10.2025 09:21
Орган перевірки
25.10.2025 00:00
Документи повідомлення
21.10.2025 09:22
-
Відповідь
Не укладення договору у зв'язку з відсутністю погодження зі сторони органу військового управління вищого рівня
На ваш запит щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне. Після проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2025-09-11-007222-a, визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, військовою частиною було вжито усіх необхідних заходів для укладення договору у строки, встановлені статтею 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником було повністю дотримано вимоги, встановлені постановою Кабінету Міністрів України №1275 від 20.10.2022, зокрема щодо порядку здійснення оборонних закупівель в умовах воєнного стану, а також вимоги внутрішніх нормативних документів замовника. Відповідно до наказу командира військової частини А0456 №174 від 11.07.2019 та пункту 5 наказу командира військової частини А0456 №419/АГД від 21.12.2024, усі договори щодо закупівель товарів/послуг військовими частинами проходять обов’язкове погодження з: Відповідальними виконавцями Командування ВМС ЗС України (за номенклатурою), Фінансово-економічним управлінням Командування ВМС ЗС України. Хронологія погодження договору: 04.09.2025 — начальником служби військової техніки озброєння військової частини А1965 було подано рапорт щодо необхідності проведення закупівлі автомобіля підвищеної прохідності типу “PIСK-UP” для виконання бойових завдань (рапорт № 10939), де визначено ТТХ транспортного засобу. До рапорту долучено комерційні пропозиції потенційних постачальників. Після початку закупівлі було проведено відповідні процедури (подано оголошення, вимоги тощо). В результаті проведення спрощеної процедури було отримано єдину тендерну пропозицію до розгляду. Опубліковано рішення про намір укласти договір. В процесі опрацювання 25.09.2025 — проект договору, заповнений обома сторонами, направлено на погодження до Командування Логістики КВМС (лист №732/5724), відповідно до наказу командира військової частини А0456 №174 від 11.07.2019 та пункту 5 наказу командира військової частини А0456 №419/АГД від 21.12.2024 (органу військового управління вищого рівня). 26.09.2025 — надійшла відповідь від вище зазначеного органу управління якою укладання договору між командиром військової частини А1965 та ТОВ «УКР АВТО ДНІПРО» погоджено не було (лист №154/141/1463/31554). У подальшому здійснено доопрацювання документації та консультації з відповідальним виконавцем. 14.10.2025 — повторно направлено пакет документів (лист №732/6076). Відповідь отримано лише 21.10.2025, якою договір знову не погоджено (лист №154/141/1617/34686). 19.10.2025 — ініціатор закупівлі подав рапорт щодо скасування закупівлі у зв’язку з відсутністю погодження (рапорт ініціатора закупівлі №12739). Таким чином, зважаючи на неможливість укладення договору за відсутності погодження органом військового управління вищого рівня вини військової частини А1965 у недотриманні процедури закупівлі на етапі підписання договору не має. Копії підтверджуючих документів додаються.
Рішеня
23.10.2025 17:50
Замовник
Відповідь
Визначення очікуваної вартості
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ примірної методики (наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) при проведенні моніторингу цін для визначення очікуваної вартості на закупівлю "Автомобіль KG Mobility Musso Grand" (3 одиниці з відповідними ТТХ) було направлено запит цінових пропозицій до потенційних постачальників: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАВТО ДНІПРО», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАВТО ЛЬВІВ», ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОДЕСА-АВТО». На основі отриманих відповідей замовником було визначено очікувану вартість в сумі 4 835 880,00 грн з ПДВ.
Рішеня
23.10.2025 18:15
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 835 880 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1965
Контактний телефон:
380960777591
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 835 880 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1965
Контактний телефон:
380960777591
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності