Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі) від ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-006265-a
Id Tender 3d025b9caa6445a18610f8594b3ba893
План UA-P-2025-09-11-004755-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 13:03
Остання зміна 30.09.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
491 200 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 13:02 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 13:02
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 13:02
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00
до 24.09.2025 08:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 08:42
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 08:42
до 30.09.2025 09:45
Період уточнень
з 11.09.2025 13:02 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 13:02 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 24.09.2025 08:42
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 24.09.2025 08:42
Основні параметри
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
491 200 грн.
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі)
Очікувана вартість
491 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2456,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03113, Україна, Київ, проспект Берестейський, 57
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані та прийняті Послуги за відповідною заявкою здійснюється Замовником у безготівковій формі в національній валюті України – гривня, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Розділі 12 Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта прийому-передачі наданих послуг (далі – Акт). Джерелом фінансування є кошти Державного бюджету України.Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. В разі затримки бюджетного цільового фінансування та наявності заборгованості, розрахунок за надані та прийняті Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання відповідного бюджетного фінансування.При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, виділених на оплату відповідного бюджетного зобов’язання та/або в разі блокування проведення операцій по рахунку, оплата за надані та прийняті Послуги здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження грошових коштів на реєстраційний рахунок Замовника та/або після розблокування здійснення операцій по ньому.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОВ КОМПАНІЯ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ»"
Пропозиція:
490 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Проскурякова
Електронна пошта
Телефон
+380982321608
Сайт:
https://dsbt.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
39816845
Повна назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Поштовий індекс
03150
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Антоновича, будинок 51
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі)
Період вимог/скарг з 24.09.2025 08:42 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 08:42
Довідка НАЗК
24.09.2025 08:42
Повідомлення про рішення
19.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 13:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «22» вересня 2025 р. № 114 м. Київ Керуючись вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-11-006265-a. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 39 і 41 з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. 1) В складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ» (Код ЄДРПОУ: 36495890) подала Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів в якій під пунктом 1 зазначено договір за межами зазначеного в тендерній документації періоду. 2) Пункт 1.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; 3) Подати виправлену Довідку у довільній формі про виконання аналогічних договорів. 2. 1) В складі тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ» (Код ЄДРПОУ: 36495890) подала Цінову пропозицію яка не відповідає вимогам Тендерної документації 2) Пункт 4.1 Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації; 3) Подати виправлену Цінову пропозицію. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ______________ Олексій ВИГОВСЬКИЙ
Створено
22.09.2025 15:58
Надати до
23.09.2025 15:58
Договір
UA-2025-09-11-006265-a-c1
Підписаний і діє
Номер
166
490 000 грн.
408 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (послуга)
Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі
Номенклатура
Послуги з ремонту та повірки пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39816845

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОВ КОМПАНІЯ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ»"
Повна назва
ТОВ "ТОВ КОМПАНІЯ «ВАГОВИМІРЮВАЛЬНІ СИСТЕМИ»"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36495890

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2025 09:45
-
30.09.2025 09:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 200 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Контактний телефон:
+380982321608
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
491 200 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З БЕЗПЕКИ НА ТРАНСПОРТІ
Контактний телефон:
+380982321608
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності