Показати схожі тендери

Закупівля Комплект мультимедійного обладнання тип 3 від Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-006006-a
Id Tender 48d88a77d3b4403e970df817cdcf9221
План UA-P-2025-09-05-013850-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 13:35
Остання зміна 29.09.2025 15:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
210 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 13:34 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 13:34
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 13:34
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00
до 22.09.2025 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.09.2025 16:44
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.09.2025 16:44
до 29.09.2025 15:52
Період уточнень
з 11.09.2025 13:34 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 13:34 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 22.09.2025 16:44
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 22.09.2025 16:44
Основні параметри
Комплект мультимедійного обладнання тип 3
Закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
210 000 грн.
Комплект мультимедійного обладнання (тип 3)
Назва предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання (тип 3)
Очікувана вартість
210 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1050,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання
Код ДК 021:2015
32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачеве, вул.Болгарська, буд. 4
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
208 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
11.09.2025 13:30
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
11.09.2025 13:30
Проект договору
Тендерна документація
11.09.2025 13:30
-
11.09.2025 13:30
Критерії оцінки
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роменська Валентина Трохимівна
Електронна пошта
Телефон
380954404706
Замовник
ЄДРПОУ
22112567
Назва (англійською мовою)
Mukachivska specialna shkola I-III stupeniv Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Mukachivska specialna shkola I-III stupeniv Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
89600
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Мукачеве
Адреса
вул.Болгарська, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект мультимедійного обладнання (тип 3)
Період вимог/скарг з 22.09.2025 16:44 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 16:44
Довідка НАЗК
22.09.2025 16:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.09.2025 03:08
Витяг з ЄДР
19.09.2025 03:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-11-006006-a-c1
Підписаний і діє
Номер
01/3110 с
208 000 грн.
208 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (комплект)
Комплект мультимедійного обладнання
Номенклатура
Комплект мультимедійного обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
104 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Повна назва
Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22112567

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА"
Повна назва
ФОП "САВЧЕНКО АЛЛА ВАСИЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3093810284

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.09.2025 15:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-02-000007
Дата створення проекту
02.10.2025 14:18
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
02.10.2025 15:05
Дата завершення моніторингу
24.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.10.2025 № 65-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 02.10.2025 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-09-11-006006-a 11.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.10.2025 00:00
Документи рішення
02.10.2025 15:05
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплект мультимедійного обладнання тип 3» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-006006-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.10.2025 13:37
Орган перевірки
09.10.2025 00:00
Документи повідомлення
03.10.2025 13:38
-
Відповідь
Відповідь на запит
Розглянувши питання в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-11-006006-a) повідомляємо наступне: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. №275 із змінами, для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. З урахуванням зазначеного Замовник здійснював вказані вище заходи, запит інформації та аналіз існуючого товару на ринку. Підтвердженням є комерційні пропозиції потенційних учасників, скан-копії яких надаються до цієї відповіді. Крім того вивчались закупівлі в системі Prozorro,а саме UA-2025-08-08-010884-a, UA-2025-08-13-011745, UA-2025-08-15-006116-a, UA-2025-08-19-005886-a. Обгрунтування розміру бюджетного призначення здійснено з врахуванням фінансової підтримки, наданої в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Союзу № 2024/795 від 14 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа». 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником було затверджено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі та розміщено на веб-сайті Мукачівської спеціальної школи І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради за посиланням https:// http://mukachevo-speczosh.edukit.uz.ua/ (розділ «Фінансово-господарська діяльність – Обгрунтування технічних та якісних характкристик – Обгрунтування 2025р.»)( http://mukachevo-speczosh.edukit.uz.ua/Files/downloads/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%20%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B8%CC%86%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf) 3) Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility та обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету. Фінансування даної закупівлі було здійснено за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році» (зокрема частини 4 Субвенція спрямовується на досягнення кількісних та якісних показників, передбачених Планом України, в рамках інструменту Ukraine Facility) та співфінансування за рахунок коштів місцевого бюджету. Обсяг виділених коштів в розрізі місцевого та державного бюджету: Субвенція з державного бюджету - 169200,00 грн по ТПКВКМБ 0611184 «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам» (КПК-2025 2211850 Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа») та Місцевий бюджет – 72500,00 грн по ТПКВКМБ 0611183 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»
Рішеня
08.10.2025 11:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380954404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
210 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
Мукачівська спеціальна школа І-ІІІ ступенів Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380954404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності