Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449 від Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-005452-a
Id Tender 3a2cf97caa2145d1af1c3faa767ac38c
План UA-P-2025-09-11-006065-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 12:24
Остання зміна 08.10.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 497 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 12:22 до 19.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 12:22
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 12:22
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 01:00
до 24.09.2025 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 17:41
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 17:41
до 08.10.2025 15:58
Період уточнень
з 11.09.2025 12:22 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 12:22 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 01:00 до 24.09.2025 17:41
Період кваліфікації
з 19.09.2025 01:00 до 24.09.2025 17:41
Основні параметри
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
157 497 грн.
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Назва предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Очікувана вартість
157 497 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
787,49
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Код ДК 021:2015
50118100-6 - Послуги з аварійного ремонту і відновлення автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50002, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, СТО Учасника – переможця
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВІТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
155 922 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 12:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро КОВАЛЬ
Електронна пошта
Телефон
+380567565208
Сайт:
http://dp.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108866
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Поштовий індекс
49101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 20 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Період вимог/скарг з 24.09.2025 17:41 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 01:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 17:41
Довідка НАЗК
24.09.2025 17:41
Повідомлення про рішення
19.09.2025 03:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника ФОП "ПУСТОВІТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації Учаснику необхідно подати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. На виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» необхідно надати: - довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно зазначеної форми; - сканкопiю аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; - сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. *У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав наступні документи: - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - Договір від 11.04.2025 № 117 укладеного з Військовою частиною 3011 Національної гвардії України, Акт технічного стану Misubishi 1,200 від 07.04.2025 № 12, Акт виконаних робіт (послуг) від 11.04.2025 № 12, Акт виконаних робіт від 05.05.2025 № 6-25; - Договір на закупівлю послуг від 27.01.2025 № 14 укладеного з Виконавчим комітетом Девладівської сільської ради, Калькуляція вартості ремонту транспортного засобу від 27.01.2025 № MRD-9252-1975690, Акт приймання-передачі наданих послуг від 27.01.2025 № MRD-9252-1975690; Проте, в пункті 2 таблиці Довідки про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначено інформацію щодо предмету договору укладеного з Виконавчим комітетом Девладівської сільської ради на закупівлю послуг від 27.01.2025 № 14, який не відповідає предмету закупівлі зазначеному в п. 1.1 розділу 1. «Предмет договору», що не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вимагалось наступне: Учасник надає гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі та іншим вимогам, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації). Учасником надано заповнену та підписану КЕП Технічну специфікацію, але в тендерній пропозиції Учасника відсутній окремий гарантійний лист передбачений зазначеним пунктом тендерної документації, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ». 3. Відповідно до пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ВСІХ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно надати: ПРОЄКТ ДОГОВОРУ та Додаток 1 до договору – «Розрахунок вартості», передбачені Додатком 5 та Додатком 5.1 до тендерної документації, які повинні бути заповнені та підписаний зі сторони Учасника, уповноваженою особою і містити печатку. На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав підписаний та заповнений Додаток 1 до договору – «Розрахунок вартості», але в тендерній документації Учасника відсутній заповнений та підписаний Проект договору, що не відповідає вимогам пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації. 4. Відповідно до пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ВСІХ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно надати: - Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р.№ 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). На виконання зазначеної вимоги Учасник в тендерній пропозиції надав Гарантійний лист, але зміст даного листа є не повний та не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації. Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учаснику необхідно на виконання вимоги «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати: - оновлену довідку, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою, про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно наданої форми. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» вимагається наступне: Учасник надає гарантійний лист за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам за предметом закупівлі та іншим вимогам, що визначені Замовником у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації). 3. На виконання пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ВСІХ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно надати: ПРОЄКТ ДОГОВОРУ, передбачений Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнені та підписаний зі сторони Учасника, уповноваженою особою і містити печатку. 4. Відповідно до пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ВСІХ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Учаснику необхідно надати: - Гарантійний лист щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм законодавства України, в тому числі: -Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30 грудня 2015р. № 1147; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187; -Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426; -Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. А також враховувати, що в Україні забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походження з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.09.2025 14:45
Надати до
24.09.2025 14:45
Договір
UA-2025-09-11-005452-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1089
155 922 грн.
155 922 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Номенклатура
Послуги з аварійного ремонту і відновлення службового автомобіля спеціалізованого призначення СКС RDS-02РП на базі автомобіля Renault Duster, 2023 року випуску, номер кузова VIN:Y69SKSS02P0C18533/VF1HJD40470857965, номерний знак 043449
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108866

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВІТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПУСТОВІТ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3083923793

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.10.2025 15:58
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 497 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 01:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 497 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 01:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області
Контактний телефон:
+380567565208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності