Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-004944-a
Id Tender fbb5ae2bf6e04d5390049bd987d8a3b9
План UA-P-2025-09-11-004796-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.09.2025 12:00
Остання зміна 08.10.2025 09:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
359 635.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 11:59 до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 11:59
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 11:59
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00
до 23.09.2025 13:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 13:28
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.09.2025 13:28
до 08.10.2025 09:53
Період уточнень
з 11.09.2025 11:59 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 11:59 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 23.09.2025 13:28
Період кваліфікації
з 19.09.2025 00:00 до 23.09.2025 13:28
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
359 635.2 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Очікувана вартість
359 635.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1798,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані Послуги здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
318 474.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Совик
Електронна пошта
Телефон
+380432560707
Замовник
ЄДРПОУ
42434474
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Соборна, 15-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Період вимог/скарг з 23.09.2025 13:28 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 13:28
Довідка НАЗК
23.09.2025 13:28
Повідомлення про рішення
19.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 11:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік невідповідностей 1. В порушення вимог тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому замовником, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: - Учасником в складі Пропозиції не надано Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання умов цієї закупівлі та які мають необхідні знання та досвід (надати перелік). До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг (згідно Додатку 2 ТД) відносяться: - слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (або аналогічна посада) з відповідною кваліфікацією - не менше 2 осіб, з наданням відповідних копій дипломів, сертифікатів, тощо. - Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав (щодо працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах): копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). У разі обґрунтованої відсутності інформації щодо окремих працівників у формі Д1, надається пояснення із посиланням на відповідні законні підстави. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/інше, не надано накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників/цивільно-правові угоди або інші передбачені законодавством документи (відповідно до приналежності). 2. В порушення вимог тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не надав довідку довільної форми про строк дії тендерної пропозиції та погодження або не погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 3. В порушення вимог тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надав довідку про неліцензування обраних видів діяльності №05 від 15.09.2025, зміст якої не відповідає вимогам п. 4 розділу 1 додатку 5 до тендерної документації. Інші документи, які б відповідали п. 4 розділу 1 додатку 5 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні. 4. В порушення вимог тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не надав чинний/чинні на дату подання пропозиції сертифікат/сертифікати на відповідність вимогам ДСТУ 3940:2007 «Електроустатковання автотракторне. Загальні технічні умови (ГОСТ 3940-2004, IDT)». 5. В порушення вимог тендерної документації Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" надав документ Цінова пропозиція, в якому не зазначив загальну ціну пропозиції прописом, як того вимагала форма Додатку 4 до тендерної документації. Порушені вимоги Тендерної документації 1. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу 2 Додатку 5 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції надуються документи та інформація, зазначені в Розділі 2 Додатку 1 до тендерної документації. Розділом 2 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено порядок підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання: Довідки в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання умов цієї закупівлі та які мають необхідні знання та досвід (надати перелік). До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг (згідно Додатку 2 ТД) відносяться: - слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (або аналогічна посада) з відповідною кваліфікацією - не менше 2 осіб, з наданням відповідних копій дипломів, сертифікатів, тощо. Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати (щодо працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах): копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). У разі обґрунтованої відсутності інформації щодо окремих працівників у формі Д1, надається пояснення із посиланням на відповідні законні підстави. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/інше, надаються накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників/цивільно-правові угоди або інші передбачені законодавством документи (відповідно до приналежності). 2. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено надання Учасником Довідки довільної форми про строк дії тендерної пропозиції та погодження або не погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 3. Пунктом 4 Розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або інформацію про те, що даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню. 4. Пунктом 9 Розділу 1 Додатку 5 Тендерної документації передбачено: Учасник надає чинний/чинні на дату подання пропозиції сертифікат/сертифікати на відповідність вимогам: ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю» (стосовно: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів), ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (стосовно: технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів), ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання», ДСТУ 2322-93 «Автомобілі легкові відремонтовані. Загальні технічні умови», ДСТУ 2324-93 «Автомобілі легкові. Кузови. Приймання до ремонту і видача після ремонту. Порядок», ДСТУ 4276:2004 «Атмосфера. Норми і методи вимірювання димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями або газодизелями», ДСТУ 4277:2004 «Система стандартів у галузі охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання ресурсів. Атмосфера. Норми і методи вимірювання вмісту оксиду вуглецю та вуглеводнів у відпрацьованих газах автомобілів з двигунами, що працюють на бензині або газовому паливі», ДСТУ 3940:2007 «Електроустатковання автотракторне. Загальні технічні умови (ГОСТ 3940-2004, IDT)». 5. Пунктом 7 Розділу 1 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено надання Учасником в складі тендерної пропозиції Цінової пропозиція складеної за формою вказаною в додатку 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати документи та інформацію, передбачені Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання умов цієї закупівлі та які мають необхідні знання та досвід (надати перелік). До переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількості необхідній для надання послуг (згідно Додатку 2 ТД) відносяться: - слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (або аналогічна посада) з відповідною кваліфікацією - не менше 2 осіб, з наданням відповідних копій дипломів, сертифікатів, тощо. Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав (щодо працівників, які перебувають з учасником у трудових відносинах): копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період; копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення). У разі обґрунтованої відсутності інформації щодо окремих працівників у формі Д1, надається пояснення із посиланням на відповідні законні підстави. У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/інше, не надано накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників/цивільно-правові угоди або інші передбачені законодавством документи (відповідно до приналежності). 2. Надати довідку довільної форми про строк дії тендерної пропозиції та погодження або не погодження з продовженням строку дії тендерної пропозиції у разі отримання відповідної вимоги від замовника. 3. Надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру або інформацію про те, що даний вид господарської діяльності не підлягає ліцензуванню. 4. Надати чинний/чинні на дату подання пропозиції сертифікат/сертифікати на відповідність вимогам ДСТУ 3940:2007 «Електроустатковання автотракторне. Загальні технічні умови (ГОСТ 3940-2004, IDT)». 5. Надати Цінову пропозицію складена за формою вказаною в додатку 4 до тендерної документації.
Створено
22.09.2025 12:04
Надати до
23.09.2025 12:04
Договір
UA-2025-09-11-004944-a-b1
Підписаний і діє
Номер
10/25
318 474.8 грн.
265 395.67 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42434474

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45504596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.10.2025 09:53
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
359 635.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
359 635.2 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Контактний телефон:
+380432560707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності