Показати схожі тендери

Закупівля ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) від Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-11-004439-a
Id Tender c9b83e19a44b4917896c01d107d5520e
План UA-P-2025-09-11-004948-a link
Статус Активна закупівля
Остання зміна 11.09.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 224 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Основні параметри
ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Постанова) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03359115 3. Місцезнаходження замовника: 01010, м. Київ, провулок Бутишів, 19 4. Вид предмету закупівлі: послуга 5. Конкретна назва предмету закупівлі: ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)- 160 тонна 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Полігон Учасника 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2025 р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату Послуг на підставі належним чином оформлених Актів здачі-приймання наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється грошовими коштами на вказаний Виконавцем поточний рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Акту здачі-приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного фінансування 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс». 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 027720326562 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04208 м. Київ, проспект Правди, 85 14. Ціна договору: 46 224,00 грн. з ПДВ 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: підпункт 6 пункту 13 – відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: Для здійснення закупівлі «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (оголошення № UA-2025-08-22-010535-a). На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є Звіт про результати проведення процедури закупівлі ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (Додаток). У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)». Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Код ДК 021:2015
90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Кількість
160
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
10.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Документи закупівлі
11.09.2025 11:43
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зьола Ігор Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380442800391
Замовник
ЄДРПОУ
03359115
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-11-004439-a-a1
Очікує підписання
Номер
606166/55/1
46 224 грн.
38 520 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
160 (тонни)
ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Номенклатура
ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (ТОННИ) (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Кількість
160
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
240.75
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПАТ "Київспецтранс"
Повна назва
ПАТ "Київспецтранс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02772037

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Активна закупівля
Очікувана вартість
46 224 грн.
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
Статус
Активна закупівля
Очікувана вартість
46 224 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності