Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-002973-a
Id Tender 517f3bbcfe3f49f68850e844175a0d88
План UA-P-2025-09-03-001250-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 11.09.2025 10:53
Остання зміна 08.12.2025 11:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
853 137.38 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 10:52 до 31.10.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 10:52
до 28.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 10:52
до 28.10.2025 00:00
Період уточнень
з 11.09.2025 10:52 до 28.10.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 10:52 до 28.10.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
853 137.38 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Примітки
Детально про закупівлю згідно Тендерної документації за предметом закупівлі.
Очікувана вартість
853 137.38 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4265,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
25 594
Аукціон
Cтарт аукціону
09.12.2025 14:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування та/або ремонт систем протипожежного захисту
Код ДК 021:2015
50413200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Кількість
540
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.05.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Детально про умови оплати наведено в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.10.2025 15:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дяденко Альона Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380512500936
Сайт:
http://www.delta-pilot.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38728507
Повна назва
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
54001
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-11-24-000045
Дата створення проекту
24.11.2025 13:17
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
24.11.2025 14:57
Дата публікації висновку про результати
10.12.2025 14:04
Дата завершення усунення порушень
16.12.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.12.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 691-49-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.11.2025 № 120-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 18.11.2025 № 003100-18/14142-2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.11.2025 № 120-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-09-11-002973-a 06.01.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.11.2025 00:00
Документи рішення
24.11.2025 14:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 грудня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації; внесення змін до тендерної документації; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Філії «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» Державного підприємства «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11.09.2025 (далі – тендерна документація), із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 25.10.2025 (далі – нова редакція тендерної документації); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на звернення; зміни до тендерної документації; скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднені в електронній системі закупівель за № UA-2025-09-11-002973-a.a1, № UA-2025-09-11-002973-a.b2 та № UA-2025-09-11-002973-a.b3; рішення Комісії АМКУ від 25.09.2025 № 14665-р/пк-пз, від 25.09.2025 № 14666-р/пк-пз та від 06.11.2025 № 16648-р/пк-пз; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень, наданих Замовником, встановлено наступне. Під час проведення процедури закупівлі UA-2025-09-11-002973-a ТОВ «СПАС» 15.09.2025 звернулось до органу оскарження - Антимонопольного комітету України зі скаргою № UA-2025-09-11-002973-a.a1 (далі – Скарга 1) та зі скаргою № UA-2025-09-11-002973-a.b2 (далі – Скарга 2) щодо умов тендерної документації. Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення, зокрема, зобов’язати замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. За результатами розгляду Скарги 1 та Скарги 2 Комісією АМКУ 25.09.2025 прийняті рішення № 14665-р/пк-пз (далі – рішення Комісії АМКУ № 14665) та 14666-р/пк-пз (далі – рішення Комісії АМКУ № 14666), якими зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закон рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Відповідно до вимог пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, 25.10.2025 Замовник розмістив в електронній системі повідомлення наступного змісту: - щодо виконання рішення Комісії АМКУ № 14665: «На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14665-р/пк-пз від 25.09.2025 державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Дельта-лоцман» внесено зміни до тендерної документації від 11 вересня 2025 року на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання); - щодо виконання рішення Комісії АМКУ № 14666: «На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14666-р/пк-пз від 25.09.2025 державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Дельта-лоцман» внесено зміни до тендерної документації від 11 вересня 2025 року на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)». ТОВ «СПАС» 27.10.2025 звернулось до Антимонопольного комітету України зі скаргою № UA-2025-09-11-002973-a.b3 (далі – Скарга 3) щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі в частині внесення змін до тендерної документації під час виконання рішення Комісії АМКУ № 14666, зокрема, щодо внесення змін до пункту 5 розділу 5 тендерної документації та до підпункту 4.1 пункту 4 додатку 1 тендерної документації. За результатами розгляду Скарги 3 06.11.2025 Комісією АМКУ було прийняте рішення № 16648-р/пк-пз (далі – рішення Комісії АМКУ № 16648), в якому вказано, що Замовник не усунув порушення, зазначені в рішенні Комісії АМКУ № 14666 в частині внесення змін до пункту 5 розділу 5 тендерної документації та до підпункту 4.1 пункту 4 додатку 1 тендерної документації. Згідно з поясненнями, наданими на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник оскаржив до суду рішення Комісії АМКУ № 16648, про що розмістив відповідну інформацію в електронній системі закупівель, а саме: «Державне підприємство «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі філії «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» не погоджується з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16648-р/пк-пз від 06.11.2025 і вважає, що вказане рішення має бути визнано протиправним та скасоване як таке, що порушує вимоги чинного законодавства. Державним підприємством «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» в особі філії «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» 04.12.2025 подано до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву щодо визнання протиправним та скасування рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16648-р/пк-пз від 06.11.2025. В електронній системі закупівель зазначені дата та номер відкриття провадження за позовною заявою Замовника: від 05.12.2025 № П/320/60362/25.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання відповідей на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, внесення змін до тендерної документації, виконання рішень Комісії АМКУ – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.12.2025 00:00
Дата публікації
10.12.2025 14:04
Документи висновку
10.12.2025 14:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-002973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.11.2025 12:52
Орган перевірки
29.11.2025 00:00
Документи повідомлення
25.11.2025 12:53
-
Відповідь
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 25.11.2025 до закупівлі UA-2025-09-11-002973-a
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-11-002973-a, надаємо інформацію та відповідні документи на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Рішеня
27.11.2025 10:30
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-002973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно з інформацією у зверненні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – звернення Комісії АМКУ) до Державної аудиторської служби України від 14.11.2025 № 20-29.1/12-258ПЗе, філією «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» Державного підприємства «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» не виконано рішення Комісії АМКУ від 25.09.2025 № 14666-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «СПАС» від 15.09.2025 № UA-2025-09-11-002973-a.b2, та яким зобов’язано Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання». Так, згідно з інформацією зі звернення Комісії АМКУ, Замовник вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2025-09-11-002973-a, разом з тим, зміни, внесені Замовником, не відповідають обставинам, викладеним у рішенні Комісії АМКУ від 25.09.2025 № 14666-р/пк-пз. Зокрема, у зверненні Комісії АМКУ зазначено, що Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ щодо внесення змін до пункту 5 розділу V тендерної документації в частині обмеження нижньої межі ціни тендерної пропозиції вимог та щодо внесення змін до пункту 6.3.9 проєкту договору в Додатку 2 до тендерної документації в частині необхідності надання документів, що не передбачені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Зважаючи на вказане, прошу пояснити, за яких підстав Замовником не виконано рішення Комісії АМКУ від 25.09.2025 № 14666-р/пк-пз та не внесено зміни до тендерної документації відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 15:45
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 15:45
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-11-002973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Прошу пояснити, чи оскаржувались філією «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» Державного підприємства «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2025 № 14666-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги № UA-2025-09-11-002973-a.b2, та від 06.11.2025 № 16648-р/пк-пз, прийняте за результатами розгляду скарги № UA-2025-09-11-002973-a.b3? Якщо так, прошу надати підтверджуючі документи. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
01.12.2025 15:54
Орган перевірки
05.12.2025 00:00
Документи повідомлення
01.12.2025 15:55
-
Відповідь
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.12.2025 до закупівлі UA-2025-09-11-002973-a
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-11-002973-a, надаємо запитувані пояснення, інформацію та документи.
Рішеня
04.12.2025 16:25
Замовник
Відповідь
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 01.12.2025 до закупівлі UA-2025-09-11-002973-a
На запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів за кодом ДК 021:2015 50410000-2 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-11-002973-a, надаємо запитувані пояснення, інформацію та документи.
Рішеня
04.12.2025 16:27
Замовник
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
853 137.38 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
853 137.38 грн.
Період подання пропозицій
до 31.10.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380512500936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності