Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання від ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ".
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність у Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: надати довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковими додатками до цієї довідки надати: 1.1. Скановану копію чинного Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки чи скановану копію чинної Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданих згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (із змінами і доповненнями), що підтверджує право Учасника виконувати роботи підвищеної небезпеки: - в частині зварювальних робіт, або газополум’яних робіт; - в частині робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - в частині верхолазних робіт, або промислового альпінізму. 1.2. Скановану копію чинної Ліцензії чи скановану копію будь-якого іншого документа про її видачу, що підтверджує право Учасника надавати наступні послуги і виконувати роботи протипожежного призначення: 1.2.1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (газових, порошкових, аерозольних); 1.2.2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, виданих згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 №852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (із змінами і доповненнями).
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати: 2.1. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV; - 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III, виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів* та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів**. * затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (із змінами та доповненнями). ** затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4. Надання документів на працівників Учасника за підпунктом 2.1. цього пункту, які не зазначені у вищевказаній Довідці, не допускається.
Відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та обов'язкові додатки до цієї довідки згідно умов Додатку 3 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Опис
На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: надати довідку в довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), яка повинна містити наступну інформацію: найменування та адресу замовника аналогічних послуг, предмет договору, номер та дату договору (договорів), обсяг та строк виконання (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 3, наведеним в Додатку 3 до Тендерної документації). В якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів) до вказаної довідки надати: - не менше 1-го сканованого відгуку від замовника аналогічних послуг, зазначеного в наданій учасником довідці про наявність у нього досвіду виконання аналогічного договору (договорів), - не менше 1-го сканованого договору (з додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) з замовником, зазначеним у довідці, - не менше 1-го сканованого первинного документу(ів), що підтверджує(ють) фактичне виконання наданого сканованого договору (договорів). Під аналогічним договором розуміється договір надання послуг (виконання робіт) на технічне обслуговування та ремонт (підтримання експлуатаційної придатності) систем пожежної сигналізації, пожежогасіння. Надання відгуків від контрагентів (замовників), договору (договорів), первинних документів з контрагентами (замовниками), інформація про яких не надана Учасником у вказаній довідці, не допускається.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Значення, яке очікується
3
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовник застосовує положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції згідно умов цього пункту та Додатку 3 до цієї Тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи (далі - гарантія). Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі складає: 25 594,00 грн. (двадцять п’ять тисяч п’ятсот дев’яносто чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Дата початку строку дії гарантії – не пізніше дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства, зокрема, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року N 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням Особливостей - зразок затвердженої форми забезпечення тендерної пропозиції наведений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації (Зразок 6). Гарантія надається учасником замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» або чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Довідкова інформація та реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції (для урахування під час оформлення банківської гарантії): повне найменування юридичної особи (Бенефіціар): Державне підприємство «Адміністрація морських портів України»; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, категорія: 38727770, категорія – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання; адреса місцезнаходження: Україна, 01135, місто Київ, пр. Берестейський, будинок 14; банк Бенефіціара: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «УКРГАЗБАНК»; адреса банку Бенефіціара: Україна, 03087, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄРЕВАНСЬКА, будинок 1; р/рахунок: № UА363204780000000026002302923. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у випадках, вказаних в п.3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до Особливостей замовники застосовують положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей.
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору - згідно умов п. 3 Додатку 4 до цієї Тендерної документації та нижченаведених умов п.5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» РОЗДІЛУ VI Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю Тендерної документації.
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 5 (п'ять) відсотків вартості договору про закупівлю.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю - надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія).
Строк та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю:
Гарантія надається переможцем торгів замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Гарантія, що надається учасником торгів, повинна відповідати вимогам чинного законодавства.
Гарантія в обов’язковому порядку повинна містити наступні положення:
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством;
- банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов.
Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю.
Порядок погодження Гарантії сторонами:
Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії.
При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку.
До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою.
В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара).
У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі відхиляється на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними Національного банку України повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення).
Гарантія надається переможцем торгів замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів.
У випадку, якщо текст Гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст Гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову.
Файл з кваліфікованим електронним підписом (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис.
Гарантія, надана переможцем торгів, має бути авізована через банк замовника.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі.
Повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 21 Особливостей;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю.
Детально про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору – згідно Додатку 2 до Тендерної документації. Гарантія надається з урахуванням умов ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ФІЛІЄЮ «ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН» ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ» (далі – Замовник) 11.09.2025 року була оголошена закупівля послуг «Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання» (код ДК 021:2015: 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-11-002973-a).
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій Учасниками – 19.09.2025 14:00.
Очікувана вартість закупівлі становить 853 137,38 грн.
Керуючись пунктом 59 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з даними частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Ретельно ознайомившись з умовами тендерної документації, Приватне підприємство «ЖИЗНЬ» (далі – ПП «ЖИЗНЬ», або Скаржник) виявило умови, що обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує право ПП «ЖИЗНЬ» прийняти участь в цій закупівлі, а саме:
1. Відповідно до пункту 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 3 тендерної документації вимагається: «2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 2, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковими додатками до вказаної довідки надати:
2.1. Скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких:
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV;
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III,
виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів* та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів**.
* затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (із змінами та доповненнями).
** затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4.
Надання документів на працівників Учасника за підпунктом 2.1. цього пункту, які не зазначені у вищевказаній Довідці, не допускається.».
Вимога щодо надання сканованої копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV та 1 особа з групою з електробезпеки не нижче ІІІ, виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів є дискримінаційною для нас, та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Предметом даної закупівлі є: Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання.
Даний вид робіт здійснюється на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка отримується у відповідності до Ліцензійних умов.
Відповідно до пункту 1 Ліцензійних умов, вони визначають вичерпний перелік, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно з Вимогами щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень встановлено наступні вимоги:
«Кадрові вимоги
14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.».
Отже, Ліцензійними умовами не передбачено наявності в Учасника чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV та 1 особа з групою з електробезпеки не нижче ІІІ, виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
Дана вимога тендерної документації розрахована на тих учасників, в яких є саме чинні посвідчення (сторінки посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідні останні протоколи (витяги, виписки, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких: 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV та 1 особа з групою з електробезпеки не нижче ІІІ, виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, що є дискримінаційним по відношенню до нас та до інших учасників.
Додатково повідомляємо, що маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та можуть надати послуги, які є предметом закупівлі, якісно, в строки та в повному обсязі.
Таким чином, ми можемо надати послуги за даною процедурою закупівлі в повному обсязі, але не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає надання документів, які ми не повинні мати та наявність яких не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Як доказ надаємо Ліцензійні умови, витяг з наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 10.12.2021 № 811 «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу у відповідності до норм чинного законодавства.
Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ПП «ЖИЗНЬ» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ПП «ЖИЗНЬ» не може прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 56 Особливостей та статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Автор:
31754153, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИЗНЬ"
04214, Україна, м. Київ, вул.Героїв Дніпра, будинок 32, квартира 189
Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації: учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
1. Відповідно до пункту 2 розділу 5 тендерної документації: учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.
Відповідно до п. 39 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова): учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Постанови: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, зокрема: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Відповідно до статті 29 розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Враховуючи наведене, вищезазначені умови Документації містять надмірні вимоги підтвердження аномально низької ціни, які не узгоджуються з положеннями Закону та Постанови в цій частині. На підтвердження надаємо копію Постанови та Закону.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації: методика розрахунку загальної ціни тендерної пропозиції...враховується учасником в обсязі 151 960 грн. без ПДВ...
2. Відповідно до пункту 5 розділу 5 тендерної документації: методика розрахунку загальної ціни тендерної пропозиції.
Загальна ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог Замовника, викладених у цій Тендерній документації та додатках до неї, вказану учасником при заповненні відповідної електронної форми тендерної пропозиції без ПДВ.
Загальна ціна тендерної пропозиції визначається учасником з урахуванням умов Додатку 1 та Додатку 2 до цієї Тендерної документації.
Загальна ціна тендерної пропозиції учасника включає весь обсяг послуг з технічного обслуговування та/або ремонту систем протипожежного захисту (далі - СПЗ) з використанням матеріальних ресурсів учасника, витрат учасника на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), а також вартість ремонту СПЗ з використанням матеріальних ресурсів, транспортних витрат Учасника, пов’язаних з виконанням відповідного ремонту – враховується учасником в обсязі 151 960 грн. без ПДВ, усіх інших витрат, необхідних для належного надання послуг за предметом закупівлі, витрат на страхування, навантаження, розвантаження тощо.
При укладанні договору про закупівлю із переможцем процедури закупівлі додаток із номенклатурою, ціною (вартістю), обсягами та кількістю послуг до договору буде складений за наступним зразком (враховується учасником при розрахунку загальної ціни тендерної пропозиції):
№ Тип приладу приймально-контрольного / модулю пожежогасіння Кількість (обсяг) послуг з технічного обслуговування, що є предметом закупівлі Загальна вартість послуг (=стб.5+стб.8), грн. без ПДВ
ТО 1 (згідно регламенту, викладеному у Технічних вимогах) ТО 2 (згідно регламенту, викладеному у Технічних вимогах)
Кількість послуг Ціна за од. послуги, грн. без ПДВ Вартість послуг, грн. без ПДВ Кількість послуг Ціна за од. послуги, грн. без ПДВ Вартість послуг, грн. без ПДВ
1 2 3 4 5 6 7 8 9
І Обладнання систем автоматичної пожежної сигналізації (АПС),
що передається на технічне обслуговування
Адміністративна будівля: м. Миколаїв
1 ЕКВН.425533.012 «Омега» (адресна пожежна) 15 3
Адміністративна будівля: м. Миколаїв
2 СА-64 (охоронно-пожежна);
СА-10 (пожежна) 15 3
Вузол зв’язку: м. Миколаїв
3 Орион - 1В (охоронно-пожежна) 15 3
Приміщення: м. Миколаїв
4 JA-63KRG (бездротова пожежна) 15
3
Адміністративно-промислова будова: м. Миколаїв
5 Тирас-16П
(пожежна) 15 3
ЦРРС «Миколаїв»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Лимани
6 Артон-32П (пожежна) 15 3
АРЛП «Дніпровка»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Дніпровське
7 Тирас-8П (пожежна) 15 3
ПРРС «Одеса»: м. Одеса
8 Артон-32П (пожежна) 15 3
ПРРС «Південний»: Одеська обл., м. Південне
9 Тирас-16П (пожежна) 15 3
МЛС «Південна»: Одеська обл., м. Південне
10 Тирас-16П (пожежна) 15 3
ЦРРС «Чорноморськ»: Одеська обл., м.Чорноморськ, с. Бурлача Балка
11 Тирас-16П (пожежна) 15 3
АРЛП «Бурлача Балка»: Одеська обл., м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка
12 Тирас-16П (пожежна) 15 3
ПРРС «Вилкове»: Одеська обл., м. Вилкове
13 МАКС 4022 (пожежна) 15 3
І. Всього вартість послуг з технічного обслуговування систем автоматичної пожежної сигналізації (АПС) (? за розділом І), грн. без ПДВ
ІІ Обладнання систем автоматичного пожежогасіння (АПГ),
що передається на технічне обслуговування
Адміністративна будівля: м. Миколаїв
1 Гамма-108 САТ (порошкове, аерозольне пожежогасіння) 15 3
ЦРРС «Миколаїв»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Лимани
2 Гамма-102 САТ (аерозольне пожежогасіння 15 3
Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
АРЛП «Дніпровка»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Дніпровське
3 Гамма-102 САТ (аерозольне пожежогасіння 15 3
Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
АРЛП «Богданівка»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Новобогданівка
4 Алто 2000 БКП (аерозольне пожежогасіння) 15 3
Алто 2000 БКП (аерозольне пожежогасіння) 15 3
АРЛП «Корениха»: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Мала Корениха
5 Алто 2000 БКП (аерозольне пожежогасіння) 15 3
Алто 2000 БКП (аерозольне пожежогасіння) 15 3
ПРРС «Одеса»: м. Одеса
6 Гамма-108 САТ (порошкове, аерозольне, газове пожежогасіння) 15 3
ПРРС «Південний»: Одеська обл., м. Південне
7 Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
Модуль СПРУТ-15 (порошкове пожежогасіння) 15 3
ЦРРС «Чорноморськ»: Одеська обл., м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка
8 Аерозольне пожежогасіння 15 3
АРЛП «Бурлача Балка»: Одеська обл., м. Чорноморськ, с. Бурлача Балка
9 Аерозольне пожежогасіння 15 3
ПРРС «Рені»: Одеська обл., м. Рені
10 Тирас - 4П (порошкове пожежогасіння) 15 3
ІІ. Всього вартість послуг з технічного обслуговування систем автоматичного пожежогасіння (АПГ) (? за розділом ІІ), грн. без ПДВ
ІІІ. Вартість ремонту СПЗ з використанням матеріальних ресурсів, транспортних витрат Учасника, грн. без ПДВ 151 960,00
IV. Ціна послуг за предметом закупівлі (=? за розділом І + ? за розділом ІІ + ? за розділом ІІІ), грн. без ПДВ
V. ПДВ*, грн.
VІ. Загальна ціна послуг за предметом закупівлі (= розділ ІV + розділ V), грн. з ПДВ**
*розраховується відповідно до положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість.
У разі відмови переможця процедури закупівлі від складення специфікації договору про закупівлю за вищевказаною формою із застосуванням зазначеного розрахунку, переможець процедури закупівлі буде вважатися таким, що відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, внаслідок чого його тендерна пропозиція буде на підставі умов підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
По-перше, Замовником чітко встановлюються цінові критерії, які потрібно використовувати для розрахунку цінових пропозиції учасників та учасників-переможців в обсязі 151 960 грн без ПДВ. Зазначене прямо порушує принципи публічних закупівель, оскільки таким чином Замовник має можливість впливати на формування ціни. Ні Законом, Ні Постановою не передбачається право Замовника встановлювати вищенаведені вимоги. На підтвердження надаємо Постанову та Закон.
Крім того, відповідно до пункту 1 розділу 1 тендерної документації: критерії і методика оцінки тендерних пропозицій. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є Ціна. Питома вага критерію Ціна (без ПДВ) – 100 %. Таким чином, умови тендерної документації не узгоджуються між собою. На підтвердження надаємо тендерну документацію.
По-друге, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, чинне законодавство не містить підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників через те, що учасники не використовують форми із застосуванням зазначеного Замовником розрахунку.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації: текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю.
3. Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації: текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між сторонами до укладення договору про закупівлю.
Порядок погодження Гарантії сторонами:
Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії.
При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку.
До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою.
В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара).
Аналогічні вимоги містяться в додатку 4 до тендерної документації, а саме: Порядок погодження Гарантії сторонами:
Погодження тексту Гарантії відбувається шляхом направлення учасником замовнику листом або рекомендованим листом проекту Гарантії, розгляду замовником отриманого від учасника проекту Гарантії та направлення учаснику замовником листа про погодження тексту Гарантії або відмови від погодження Гарантії.
При цьому замовник перевіряє текст Гарантії на відповідність умовам тендерної документації. Після отримання учасником від замовника відмови від погодження Гарантії, повторне та наступне погодження тексту Гарантії відбувається в передбаченому вище порядку.
До надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, Гарантія вважається не наданою.
В будь-якому випадку погодження Сторонами тексту Гарантії повинно відбутися не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Замовник може прийняти рішення про непогодження Гарантії у разі, якщо переможець торгів надав Гарантію банківської установи, яка не виконала свої зобов’язання за раніше наданими Гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми Гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара).
Відповідно до розділу 13 додатку 2 до тендерної документації містіться умови щодо погодження тексту забезпечення виконання зобов?язань.
Разом з тим, пунктом 13.2 додатку 2 до тендерної документації передбачено, що Замовник може прийняти рішення про непогодження ГАРАНТІЇ ВИКОНАННЯ у разі, якщо Учасник надав гарантію банківської установи, яка протягом останніх трьох років до дати оприлюднення оголошення про закупівлю не виконала свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара).
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Постанови: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, чинне законодавство не містить підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників через те, що учасник не узгоджував гарантію із Замовником. Замовник може за власним бажанням не погодити гарантію.
Крім того, Замовник має можливість встановити умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю в тендерній документації. На підтвердження надаємо Закон та Постанову.
Разом з тим, в тендерній документації не наведено перелік банківських установ, які не виконали свої зобов’язання перед Замовником в попередніх закупівлях. Зазначене може призвести до маніпулювання вказаним поняттям та відхилення пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: до технічного обслуговування СПЗ допускається персонал учасника кількістю не менш ніж 2 особи, які вивчили пристрої і роботу устаткування, експлуатаційну документацію, пройшли навчання та перевірку знань з питань технології робіт, охорони праці та пожежної безпеки.
4. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 додатку 1 до тендерної документації: до технічного обслуговування СПЗ допускається персонал учасника кількістю не менш ніж 2 особи, які вивчили пристрої і роботу устаткування, експлуатаційну документацію, пройшли навчання та перевірку знань з питань технології робіт, охорони праці та пожежної безпеки.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачено обов’язкового проходження навчання та перевірку знань з питань технології робіт, питань охорони праці та пожежної безпеки. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Умови про проходження навчання та перевірку знань з питань технології робіт, з питань охорони праці та пожежної безпеки розрахована на учасників торгів, в яких працівники їх пройшли, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до пункту 2.1. додатку 3 до тендерної документації: скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»;....
5. Відповідно до пункту 2.1. додатку 3 до тендерної документації: скановані копії чинних посвідчень (сторінок посвідчень з останніми записами: про отримувача посвідчення; «Результати перевірки знань з охорони праці (Правила безпеки, інструкції з охорони праці)»; «Результати перевірки знань з технології робіт (правила експлуатації, виробничі інструкції)»; «Результати перевірки знань правил пожежної безпеки»; «Результати медичного огляду») та відповідних останніх протоколів (витягів, виписок, тощо) про перевірку знань з електробезпеки не менше ніж на 2 (двох) працівників Учасника, з яких:
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче IV;
- 1 особа з групою з електробезпеки не нижче III,
виданих відповідно до вимог Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів* та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів**.
* затверджені наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258 (із змінами та доповненнями).
** затверджені наказом Комітету по нагляду за охороною праці Міністерства праці та соціальної політики України від 09.01.1998 №4.
Надання документів на працівників Учасника за підпунктом 2.1. цього пункту, які не зазначені у вищевказаній Довідці, не допускається.
Ліцензійними умовами не передбачено обов’язкової наявності у суб’єктів господарювання, які надають послуги і роботи протипожежного призначення усіх вищенаведених посвідчень та протоколів на працівників. Надаємо копію Ліцензійних умов.
Вимоги про надання вищенаведених вимог розраховані на учасників торгів, в яких такі документи наявні, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших учасників торгів.
Вимога тендерної документації не узгоджується з нормами чинного законодавства.
Скаржник в змозі якісно та в повному обсязі виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
41120093, ТОВ "СПАС"
65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Розкидайлівська, будинок 3
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Звернення:
За тендером : Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Тема:
Стосовно надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Зміст:
На підтвердження вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям в частині надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці чи можна надати Зазначену Декларацію СУБПІДРЯДНИКА?
Дата оприлюднення звернення:
12.09.2025 10:34
На Ваше питання повідомляємо, що згідно умов розділу І Додатку 3 Тендерної документації за предметом закупівлі «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі документів тендерної пропозиції учасником надається інформація (документи) щодо відповідності субпідрядника/співвиконавця відповідному кваліфікаційному критерію у спосіб, визначений в Додатку 3 до цієї Тендерної документації.». Крім того, у розділі VII Додатку 3 Тендерної документації за предметом закупівлі встановлено вимоги щодо підтвердження наміру залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата оприлюднення відповіді:
12.09.2025 14:03
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
853 137.38
грн.
Період подання пропозицій
до
19.09.2025 14:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"