Звернення:
За тендером : Машини для обробки даних, класифікація за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тема:
Оригінальний товар
Зміст:
Доброго дня Шановний Замовнику. З метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією просимо додати вимогу про надання учасником листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні, із зазначенням у листі найменування Замовника, номеру закупівлі та найменування запропонованого товару. Що в свою чергу допоможе уникнути ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні обладнання та підтвердить справжність запропонованого товару.
Дата оприлюднення звернення:
11.09.2025 09:30
Доброго дня Шановний потенційний Учаснику даної закупівлі. Дякуємо за звернення і зазначаємо, що Замовником розглянуто дане звернення щодо недопущення по оголошеній закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією де Ви просите додати вимогу про надання учасником листа від виробника або офіційного представника виробника в Україні, із зазначенням у листі найменування Замовника, номеру закупівлі та найменування запропонованого товару. Що в свою чергу допоможе уникнути ситуацій з відмовою сервісними центрами в гарантійному обслуговуванні обладнання та підтвердить справжність запропонованого товару і за результатами розгляду повідомляємо, що ми згодні, з тим що Замовник повинен внести необхідні зміни до тендерної докуменації для недопущення закупівлі фальсифікату, однак даний зазначений Вами Гарантійний лист може суперечити принципам здійснення публічних закупівель, а саме в частині недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що визначені в підпункті 4 частині першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не всі поенційні Учасники даних торгів можуть встигнути отримати такий гарантійний лист за час проведення даних торгів, однак Замовник в тендерній документації може вимагати документи, що підтверджують якість даного товару, такі як сертифікати відповідності, декларації про відповідність, протоколи випробувань, звіти, висновки, свідоцтва або інші документи, що підтверджують відповідність товару встановленим вимогам та стандартам. Ці документи мають підтверджувати технічні та якісні характеристики товару визначеного в тендерній документації відповідно до чинних національних стандартів, або технічних регламентів. Тож, замовником будуть внесені необхіжні зміни з моменту ухвалення такого рішення відповідно до пункту 54 Осмобливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471). Дякуємо!
Дата оприлюднення відповіді:
12.09.2025 15:38