Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 39830000-9 продукція для чищення від Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-11-000309-a
Id Tender 4c20417ff8264915b1ed9b9fa953b824
План UA-P-2025-09-11-000405-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.09.2025 08:43
Остання зміна 07.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 293 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2025 08:42 до 19.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2025 08:42
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2025 08:42
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:05
до 01.10.2025 10:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 13:45
до 07.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.10.2025 10:50
-
Період уточнень
з 11.09.2025 08:42 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 11.09.2025 08:42 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:05 до 01.10.2025 10:50
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:05 до 01.10.2025 10:50
Основні параметри
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 39830000-9 продукція для чищення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
17 293 грн.
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 39830000-9 продукція для чищення
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 39830000-9 продукція для чищення
Очікувана вартість
17 293 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
172,93
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 11:42
Закінчення аукціону
22.09.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паста для чищення
Код ДК 021:2015
39831230-7 - Розчинники жирів
Кількість
564
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54055, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, Погранична,161
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює розрахунки за Договором протягом 20 (двадцяти) календарних днів з моменту поставки Товару на склад Покупця згідно рахунку Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДРАГОМИРЕЦЬКА ІЛОНА ЮРІЇВНА"
Пропозиція:
15 949.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЗАХАРОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
11 844 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 11:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.09.2025 08:43
Оголошення про проведення закупівлі
11.09.2025 08:42
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Іскяндарова
Електронна пошта
Телефон
+380675503677
Замовник
ЄДРПОУ
31448144
Повна назва
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Поштовий індекс
54055
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
м. Миколаїв
Адреса
вул. Погранична, 161
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV): 39830000-9 продукція для чищення
Період вимог/скарг з 24.09.2025 13:45 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 12:05 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 13:45
Довідка НАЗК
24.09.2025 13:45
Повідомлення про рішення
22.09.2025 12:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду другого питання порядку денного: 1. Надати інформацію, яка наведено в Додатку 1, а саме: Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону : 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче): Форма Назва організації, із якою укладено договір Предмет, №, дата та сума договору Термін виконання договору Стан виконання договору 1.2. Для підтвердження наданої інформації до п.1.1 просимо надати наступні документи: копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всіх додаткових угод які є невід’ємною частиною договору, копію листа-відгука або видаткову накладну, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника); Учасник надав довідку за вих. №18/09-11/25 від 18.09.2025р про наявність виконання аналогіч-ного договору, в якій зазначено не повну інформацію, а саме стосовно таких договорів: Микола-ївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського предмет закупівлі Продукція для чищення ДК 021:2015 – 39830000-9, термін виконання договору 10.12.2024р., Учасником не вка-зано номер, дату та суму договору; договір з КНП Херсонська дитяча обласна клінічна лікарня Херсонської обласної ради №262 від 05.11.2024 року сума 12 340,00 та не зазначено термін ви-конання договору; договір з Комунальне некомерційне підприємство «Очаківська Багатопрофі-льна Лікарня» Очаківської Міської Ради №16 від 12.01.2024 року на суму 4949,25 предмет дого-вору продукція для чищення ДК 021:2015 – 39830000-9 та не зазначено термін виконання дого-вору. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особ-ливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність інформаційну довідку за вих. №18/09-11/25 від 18.09.2025р про наявність виконання аналогічного договору (за формою наведеною у Додатку 5 до тенде-рної документації); - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної доку-ментації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній систе-мі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Створено
23.09.2025 09:49
Надати до
24.09.2025 09:49
Період вимог/скарг з 30.09.2025 08:35 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 08:32 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
30.09.2025 08:35
Повідомлення про рішення
30.09.2025 08:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.10.2025 10:50 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 08:35 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.10.2025 10:50
Повідомлення про рішення
30.09.2025 08:35
Витяг з ЄДР
30.09.2025 08:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.09.2025 08:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду другого питання порядку денного: 1. Надати інформацію, яка наведено в Додатку 1,5, а саме: Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону : 1.1. Надати інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного договору) (за формою наведеною нижче): Форма Назва організації, із якою укладено договір Предмет, №, дата та сума договору Термін виконання договору Стан виконання договору 1.2. Для підтвердження наданої інформації до п.1.1 просимо надати наступні документи: копії (копія) договору з всіма додатками до нього та всіх додаткових угод які є невід’ємною частиною договору, копію листа-відгука або видаткову накладну, що підтверджує належне виконання договору який зазначено в довідці, складеній відповідно до п.1.1 у вище зазначених документах має бути посилання на номер та дату договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. *Аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника); Учасник надав гарантійний лист від 18.09.2025р в якій зазначено наявність аналогічного досвіду з ФОП Погранична Галина Петрівна договір №1 від 10.09.2025 року на суму 15 201,00 грн. пре-дмет закупівлі договір поставки миючої та гігієнічної продукції, термін виконання договору 3 робочих дні. Копія договору яка надана №1 від 10.09.2025 року не містить предмета договору, а саме четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015, також згідно договору термін виконання договору становить 31.12.2025 рік. В складі пропозиції також надано документи, що підтверджує виконання договору, а саме видаткова накладна №3 від 17 вересня 2025 року на су-му 15 201,00 грн. яка не містить посилання на номер та дату договору. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи згідно Додатку 5: 6. копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; 8. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: Учасники мають надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію; 9. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій лист – гарантію, що при поставці товару будуть надані усі необхідні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. 11. Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання договору (у спосіб визначений умовами тендерної документації) у разі визначення його переможцем торгів. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. (відповідно до Додатку 5 тендерної документації) Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особ-ливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність гарантійний лист про наявність виконання аналогічного догово-ру та документи, що підтверджують його наявність та виконання (згідно вимог вказаних в Додатку 5 до тендерної документації); - надати в складі тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбаче-но законодавством України; - надати в складі тендерної пропозиції Учасника довідку в довільній формі із зазначенням інформації про особу уповноважену на підписання договору про закупівлю; - надати в складі тендерної пропозиції Учасника інформаційну довідку, складену в довіль-ній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію; - надати в складі тендерної пропозиції Учасника лист – гарантію, що при поставці товару будуть надані усі необхідні документи, які підтверджують відповідність тендерної пропо-зиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником; - надати в складі тендерної пропозиції Учасника оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та бе-зумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання договору (у спосіб визначений умовами тендерної до-кументації) у разі визначення його переможцем торгів; - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної доку-ментації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендер-них пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за поси-ланням: http://czo.gov.ua/verify. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній систе-мі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Створено
30.09.2025 09:07
Надати до
01.10.2025 09:07
Торги не відбулися
Очікувана вартість
17 293 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 09:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Контактний телефон:
+380675503677
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
17 293 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 09:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал"
Контактний телефон:
+380675503677
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності