Показати схожі тендери

Закупівля 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-012107-a
Id Tender 10642877b4f146a3a88f0216bce8a22a
План UA-P-2025-09-10-014739-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.09.2025 16:13
Остання зміна 30.10.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
540 748.31 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 16:12 до 19.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 16:12
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 16:12
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:51
до 30.10.2025 10:32
Залишилось 5 днів 3 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.09.2025 14:20
до 05.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.10.2025 10:32
-
Період уточнень
з 10.09.2025 16:12 до 16.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 16:12 до 16.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:51 до 30.10.2025 10:32
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:51 до 30.10.2025 10:32
Основні параметри
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Тельфер
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
540 748.31 грн.
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Назва предмета закупівлі
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Примітки
Тельфер
Очікувана вартість
540 748.31 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5407,48
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 200
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 12:28
Закінчення аукціону
22.09.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Тельфер
Код ДК 021:2015
42411000-0 - Талі та підіймачі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, місто Південне, вул. Берегова, 13
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 робочих днів з дати поставки товару на склад Покупця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
Пропозиція:
490 910 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВО ЮНІОН"
Пропозиція:
490 460 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 12:28
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Кладко
Електронна пошта
Телефон
+380487507623
Сайт:
http://www.port-yuzhny.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04704790
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський р-н, місто Південне
Адреса
вул.Берегова, 13
Кваліфікація
Лот № 1 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Період вимог/скарг з 30.09.2025 14:20 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 12:51 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 14:20
Довідка НАЗК
30.09.2025 14:20
Повідомлення про рішення
29.09.2025 11:37
Електроний протокол про продовження строку
22.09.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У Замовника наявні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВО ЮНІОН», а саме є необхідність в додатковому часі для детального розгляду документів, наданих цим учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 11:34
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1 Відповідно до вимог пункту 11 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати документ, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у розмірі: 16 200,00 грн., а саме – банківську гарантію (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ № 2628) з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Для виконання вищевказаних вимог ТОВ «ІНВО ЮНІОН» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № Г/2025/3478-30 від 18.09.2025 (далі – Банківська гарантія), проте ця гарантія містить наступні зауваження, які підлягають виправленню: Банківська гарантія містить умови невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: 1. відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання принципалом, який став переможцем переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; 4. ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений пунктом 47 особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Згідно вимог встановлених Наказом № 2628 з урахуванням положень пункту 47 Особливостей умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: 1. відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; 3. ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. 4. ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. ТОВ «ІНВО ЮНІОН» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель банківську гарантію, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим Наказом № 2628 з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Банківської гарантії, які призведуть до приведення цієї банківської гарантії до відповідності вимогам встановленим Наказом № 2628 з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Створено
29.09.2025 12:05
Надати до
30.09.2025 12:05
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:00 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 13:51 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
Відповідно до вимог Додатку 5 до тендерної документації Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави на п/р Замовника: №UA853348510000026005962502420 в АТ «ПУМБ» м. Київ, МФО банка 334851, код ЕДРПОУ ДП «МТП «Південний» 04704790. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю - 5 % вартості договору. Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. 30.09.2025 Протоколом прийняття рішення Уповноваженою особою щодо розгляду тендерної пропозиції та про намір укласти договір № 117-3УО від 30.90.2025 ТОВ «ІНВО ЮНІОН» визначено переможцем процедури закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання та прийнято рішення про намір укласти з цим учасником процедури закупівлі договір про закупівлю на суму 490 460,00 грн. без ПДВ. З вищевикладеного вбачається, що кінцевою датою укладання договору про закупівлю 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання є 15.10.2025, проте переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНВО ЮНІОН» у встановлений строк не надано забезпечення виконання договору у сумі 29 427,60 грн., шляхом внесення цих коштів на поточний рахунок Замовника.
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:00
Повідомлення про рішення
20.10.2025 13:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 30.10.2025 10:19 по 30.10.2025 10:21
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:00 по 18.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.10.2025 10:19
Довідка НАЗК
30.10.2025 10:19
Повідомлення про рішення
27.10.2025 09:31
Електроний протокол про продовження строку
20.10.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У Замовника наявні підстави для продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА», а саме є необхідність в додатковому часі для детального розгляду документів, наданих цим учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
27.10.2025 09:31
Дата кінця розгляду
18.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати Пропозицію за формою наведеною у Додатку 2 до тендерної документації. Так, вимогами Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що при заповненні таблиці 1 перелік, найменування, кількість, одиниці виміру та послідовність товарів повинні чітко співпадати з переліком, найменуваннями, кількістю, одиницями виміру та послідовністю товарів запропонованих до постачання учасником процедури закупівлі в довідці «Інформація про товар, запропонований до постачання», яка надається учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції на виконання вимог пункту 1 Розділу ІІІ Додатку 4 до тендерної документації. ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції надано довідку «Інформація про товар, запропонований до постачання» вих. № 0225-203 від 15.09.2025, в якій запропонований товар в повній мірі відповідає вимогам Технічної специфікації. Проте, ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції надано Пропозицію вих. № 0225-200 від 15.09.2025, в якій не дотримано вимоги Додатку 2 до тендерної документації. ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель: Пропозицію за формою наведеною у Додатку 2 до тендерної документації, з дотриманням вимог, встановлених у цьому додатку. 2. Відповідно до вимог пункту 11 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати документ, що підтверджує надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції у розмірі: 16 200,00 грн., а саме – банківську гарантію (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»). Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» (далі – Наказ № 2628) з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Для виконання вищевказаних вимог ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № Г/2025/3420-01 від 16.09.2025 (далі – Банківська гарантія), в якій зазначено строк повернення суми гарантії в банківських днях. Слід зауважити, що Постановою Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 №93 передбачено, зокрема: Відповідно до статей 7, 15, 41, 56 Закону України «Про Національний банк України» та з метою розвитку і модернізації платіжної інфраструктури України в системі електронних платежів Національного банку України шляхом запровадження міжнародного стандарту ISO 20022-1:2013 «Фінансові послуги -Універсальна схема повідомлень фінансової індустрії», що був прийнятий міжнародною організацією зі стандартизації, Правління Національного банку України ПОСТАНОВЛЯЄ: 1. Національний банк України з 01 квітня 2023 року запроваджує систему електронних платежів Національного банку України (далі - СЕП) нового покоління - СЕП4.0 та не використовує діюче покоління СЕП - СЕП-3.3 для виконання міжбанківських платіжних операцій. 2. Банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій. З вищевикладеного вбачається, що поняття «банківський день» з 01.04.2023 є неактуальним та суперечить чинному законодавству. ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» для усунення вище виявлених невідповідностей повинен надати шляхом розміщення в електронній системі закупівель банківську гарантію, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим Наказом № 2628 з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Банківської гарантії.
Створено
27.10.2025 09:38
Надати до
28.10.2025 09:38
Період вимог/скарг з 30.10.2025 10:32 по 05.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.10.2025 10:21 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
30.10.2025 10:32
Повідомлення про рішення
30.10.2025 10:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
540 748.31 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Контактний телефон:
+380487507623
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
540 748.31 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Контактний телефон:
+380487507623
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності