Показати схожі тендери

Закупівля Скло від ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-011905-a
Id Tender 5321c34c8fc64ea7a1bca159eeeaedae
План UA-P-2025-09-10-011956-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 10.09.2025 16:06
Остання зміна 18.09.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
113 661.57 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 16:06 до 18.09.2025 16:30
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 16:06
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 16:06
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.09.2025 16:30
-
Період уточнень
з 10.09.2025 16:06 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 16:06 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 16:30
Основні параметри
Скло
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
113 661.57 грн.
Скло
Назва предмета закупівлі
Скло
Примітки
Умови поставки товару: поставка здійснюється за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі за місцезнаходженням відокремлених структурних підрозділів Покупця відповідно до місць поставки, що визначені в цьому Додатку. ******Строк поставки товару: партіями впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання замовлення Покупця. Замовлення оформлюється Покупцем у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість кожної окремої партії Товару, дату замовлення, підпис особи уповноваженої на-правляти замовлення від імені Покупця, місце поставки Товару. Замовлення може здійснюва-тися факсимільним або поштовим зв’язком, або електронною поштою за реквізитами, зазначе-ними у Договорі. У випадку направлення Заявки кількома з перелічених у Договорі способів, датою отримання Стороною документу вважається найбільш рання дата отримання документу. *****Виробництво, транспортування та зберігання скла повинні здійснюватися з дотриманням усіх вимог безпеки та охорони довкілля, передбачених чинними нормативно-правовими актами України. Скло повинно бути захищене від механічних пошкоджень, вологи, пилу та інших факторів, які можуть вплинути на його якість та безпечність. Постачальник зобов’язаний забезпечити належне маркування та пакування, що дозволяє ідентифікувати товар і гарантує збереження його характеристик протягом транспортування та зберігання. *****Якість Товару: Продавець несе відповідальність за якість та безпечність поставленого товару. Якість та безпечність товару повинна відповідати умовам даної Технічної специфікації, державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, що встановлені чинними нормативно-правовими актами України та/або існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами для такого виду товару. Продавець повинен засвідчити якість та безпечність Товару належним чином оформленими документами, які надаються разом з Товаром (належним чином завірена копія паспорту якості продукції виданого виробником та/або сертифікат відповідності виданий уповноваженим органом з сертифікації, та/або технічні умови, та/або інші документи, що підтверджують якість предмету закупівлі). Товар повинен бути новим, без механічних та інших видів ушкоджень. ******Скло повинно поставлятися в надійному пакуванні, яке забезпечує повний захист від механічних пошкоджень під час транспортування та зберігання. Пакування повинно містити маркування, що дозволяє ідентифікувати продукцію: найменування товару, товщину, розміри, назву виробника та країну походження. Всі пакувальні матеріали повинні відповідати стандартам виробника та забезпечувати безпечне перевезення та зберігання скла до моменту встановлення або використання. У разі пошкодження скла під час транспортування постачальник зобов’язаний замінити товар на неушкоджений. ******Вантажно-розвантажувальні послуги здійснюються за рахунок учасника – переможця процедури закупівлі. *****Розрахунки за замовлений та належним чином поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Продавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки товару, після підписання сторонами видаткової накладної, акту приймання-передачі товару та надання Продавцем Покупцеві рахунків-фактури на оплату товару.
Очікувана вартість
113 661.57 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1136,62
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Скло
Код ДК 021:2015
14820000-5 - Скло
Кількість
164
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, Кролевець, вул. Ранкова, 21.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за замовлений та належним чином поставлений товар здійснюються шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем на поточний рахунок Продавця впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки товару, після підписання сторонами видаткової накладної, акту приймання-передачі товару та надання Продавцем Покупцеві рахунків-фактури на оплату товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНЕРА-НК"
Пропозиція:
112 012 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 16:06
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
10.09.2025 16:06
Тендерна документація
10.09.2025 16:06
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ступаченко Катерина Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380669038456
Замовник
ЄДРПОУ
45456197
Повна назва
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
40009
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Засумська, 12Д
Кваліфікація
Лот № 1 Скло
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 16:30 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 661.57 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 16:30
Замовник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380669038456
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
113 661.57 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 16:30
Замовник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380669038456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності