Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації стартової та фінальної конференцій у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027 від Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-011772-a
Id Tender 78ca1ce06680401f80da7a1a0498cbdc
План UA-P-2025-09-08-007413-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 16:04
Остання зміна 07.10.2025 15:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
289 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
816 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 16:01 до 18.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 16:01
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 16:01
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:51
до 30.09.2025 09:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 16:42
до 06.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2025 09:59
до 07.10.2025 15:10
Період уточнень
з 10.09.2025 16:01 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 16:01 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:51 до 30.09.2025 09:59
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:51 до 30.09.2025 09:59
Основні параметри
Послуги з організації стартової та фінальної конференцій у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Закупівля проводиться в рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
144 500 грн.
Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Примітки
В рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Очікувана вартість
144 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
722,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 11:27
Закінчення аукціону
19.09.2025 11:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл
Дата постачання по
23.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Павлик Ірина Володимирівна"
Пропозиція:
133 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Пропозиція:
134 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 11:27
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
144 500 грн.
Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Примітки
В рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Очікувана вартість
144 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
722,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 14:28
Закінчення аукціону
19.09.2025 14:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Код ДК 021:2015
79950000-8 - Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, місто Ізмаїл
Дата постачання по
23.06.2027 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічні специфікації
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Павлик Ірина Володимирівна"
Пропозиція:
133 777 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Пропозиція:
134 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 14:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Гончарова
Електронна пошта
Телефон
+380980391718, +380484122140
Сайт:
https://izmail-mr.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04056983
Повна назва
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Поштовий індекс
68600
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Ізмаїл
Адреса
проспект Незалежності, будинок 62
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Період вимог/скарг з 24.09.2025 16:42 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 14:51 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.09.2025 16:42
Повідомлення про рішення
19.09.2025 14:51
Витяг з ЄДР
19.09.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду документів від ФОП Павлик Ірина Володимирівна відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, виявлено, що у даній тендерній пропозиції є невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: • Згідно з п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа, а копії аналогічного договору № 110925-ТД від 11 вересня 2025 року, акта надання послуг № 1 від 15 вересня 2025 року не мають вищевказаних відміток, необхідних відповідно до тендерної документації; • Згідно з п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а також відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. За результатами вищевказаної перевірки виявлено, що на тендерну пропозицію від ФОП Павлик Ірина Володимирівна накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) замість кваліфікованиого електронного підпису (КЕП), що вимагалося тендерною документацією. Згідно з пунктом 43 Особливостей розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
22.09.2025 16:27
Надати до
23.09.2025 16:27
Період вимог/скарг з 30.09.2025 09:55 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 16:42 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 09:55
Довідка НАЗК
30.09.2025 09:55
Повідомлення про рішення
24.09.2025 16:43
Витяг з ЄДР
24.09.2025 16:43
Витяг з ЄДР
24.09.2025 16:43
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Період вимог/скарг з 24.09.2025 16:46 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 14:51 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
24.09.2025 16:46
Повідомлення про рішення
19.09.2025 14:51
Витяг з ЄДР
19.09.2025 14:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 16:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду документів від ФОП Павлик Ірина Володимирівна відповідно до пункту 43 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022, виявлено, що у даній тендерній пропозиції є невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: • Згідно з п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа, а копії аналогічного договору № 110925-ТД від 11 вересня 2025 року, акта надання послуг № 1 від 15 вересня 2025 року не мають вищевказаних відміток, необхідних відповідно до тендерної документації; • Згідно з п. 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» РОЗДІЛУ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а також відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. За результатами вищевказаної перевірки виявлено, що на тендерну пропозицію від ФОП Павлик Ірина Володимирівна накладено удосконалений електронний підпис (УЕП) замість кваліфікованиого електронного підпису (КЕП), що вимагалося тендерною документацією. Згідно з пунктом 43 Особливостей розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
22.09.2025 16:30
Надати до
23.09.2025 16:30
Період вимог/скарг з 30.09.2025 09:59 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 16:46 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 09:59
Довідка НАЗК
30.09.2025 09:59
Повідомлення про рішення
24.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
24.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
24.09.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-09-10-011772-a-b1
Підписаний і діє
Номер
81
134 499 грн.
134 499 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.10.2025
Строк дії договору з
07.10.2025
по
23.06.2027
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Номенклатура
Послуги з організації стартової конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 23 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Повна назва
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056983

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3044025762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.10.2025 15:01
-
Підписаний договір
UA-2025-09-10-011772-a-a2
Підписаний і діє
Номер
81
134 499 грн.
134 499 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.10.2025
Строк дії договору з
07.10.2025
по
23.06.2027
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Номенклатура
Послуги з організації фінальної конференції у рамках реалізації проєкту ROUA00049 «CBC_AEGIS – Будівництво, сучасне медичне обладнання та об’єкти для зміцнення транскордонного співробітництва і розвитку громад» / «CBC_AEGIS – Construction, modern medical endowments, and facilities to improve cross-border cooperation and communities» в межах Програми Interreg NEXT VI-A Румунія – Україна 2021 – 2027
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 23 червня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Повна назва
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04056983

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "АРХИПОВА АННА КОСТЯНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3044025762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.10.2025 15:10
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
289 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 10:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380980391718, +380484122140
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
289 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 10:00
Замовник:
Виконавчий комітет Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області
Контактний телефон:
+380980391718, +380484122140
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності