Показати схожі тендери

Закупівля Ліжко дитяче 4-х ярусне від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-011572-a
Id Tender d0f14f7da2c841bd95af0949d1d5244a
План UA-P-2025-09-09-017843-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 10.09.2025 15:54
Остання зміна 02.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 916 010 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 15:53 до 23.09.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 15:53
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 15:53
до 20.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:06
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 12:38
до 16.10.2025 00:00
Період уточнень
з 10.09.2025 15:53 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 15:53 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:06
Основні параметри
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 916 010 грн.
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Назва предмета закупівлі
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Примітки
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Очікувана вартість
4 916 010 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24580,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
147 480.3
Аукціон
Cтарт аукціону
24.09.2025 14:43
Закінчення аукціону
24.09.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліжко дитяче 4-х ярусне
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
330
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти Замовника відповідно до Дислокації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Пропозиція:
4 183 740 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЧУМАК ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
4 916 010 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.09.2025 14:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.09.2025 21:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
02.11.2025 00:00
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
22.10.2025 17:07
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дар'я Даниленко
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Ліжко дитяче 4-х ярусне
Період вимог/скарг з 10.10.2025 12:38 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 15:06 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.10.2025 12:38
Повідомлення про рішення
01.10.2025 11:47
Електроний протокол про продовження строку
24.09.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №92 від 01.10.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015: 39143116-2 Дитячі ліжка) Термін поставки: до 01.12.2025 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 10.09.2025 року, UA-2025-09-10-011572-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 24.09.2025 14:43 до 24.09.2025 15:06 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" Код ЄДРПОУ: 43237089 Місцезнаходження: Україна, 21050, Вінницька обл., Вінницький р-н, місто Вінниця, вул.Оводова Миколи, будинок 51, офіс 315 Ціна пропозиції: 4 183 740 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 01.10.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-09-10-011572-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 11:46
Дата кінця розгляду
23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 12:38 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 10:43
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 12:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 15:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника №115 від 17.10.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: Ліжко дитяче 4-х ярусне ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (ДК 021:2015: 39143116-2 Дитячі ліжка) Термін поставки: до 01.12.2025 року. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 10.09.2025 року, UA-2025-09-10-011572-a 3. Дата та час початку та закінчення аукціону: від 24.09.2025 14:43 до 24.09.2025 15:06 4. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: Найменування: ФОП "ЧУМАК ОЛЕКСІЙ ПАВЛОВИЧ" Код ЄДРПОУ: 3262014137 Місцезнаходження: Україна, 49007, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, провулок Блакитний, будинок 30 Ціна пропозиції: 4 916 010 грн Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 17.10.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність ретельно розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі UA-2025-09-10-011572-a є необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 10:43
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 916 010 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
4 916 010 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 23:59
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності