Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень» від Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-008305-a
Id Tender 01080c3140cc4c2f93054900e3f95532
План UA-P-2025-09-10-009546-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 14:41
Остання зміна 03.10.2025 16:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 14:40 до 18.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 14:40
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 14:40
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 08:00
до 24.09.2025 14:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 14:56
до 30.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.09.2025 14:56
до 03.10.2025 16:06
Період уточнень
з 10.09.2025 14:40 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 14:40 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 08:00 до 24.09.2025 14:56
Період кваліфікації
з 18.09.2025 08:00 до 24.09.2025 14:56
Основні параметри
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
750 000 грн.
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79012, Україна, Львівська область, Львів, Т.Комаринця,2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СОБЕНКО РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ
Пропозиція:
750 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 14:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сапрун Мар'яна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380985888302
Замовник
ЄДРПОУ
20834351
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова
Поштовий індекс
79012
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Т.Комаринця,2
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Період вимог/скарг з 24.09.2025 14:56 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 08:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 14:56
Довідка НАЗК
24.09.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-10-008305-a-a1
Підписаний і діє
Номер
3/10
750 000 грн.
750 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Номенклатура
«Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
750 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова
Повна назва
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20834351

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП СОБЕНКО РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ
Повна назва
ФОП СОБЕНКО РОСТИСЛАВ БОГДАНОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3146804932

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 16:06
-
03.10.2025 16:01
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000054
Дата створення проекту
01.10.2025 15:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 16:20
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 17:01
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2025 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025 №224. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-10-008305-a, 10.09.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.10.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 16:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-09-10-009546-a); оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднену інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі на вебсайті Замовника (https://school50.lviv.ua/prozorist-ta-inform-vidkrytist/finansovo-hospodarska-diialnist); тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.09.2025 №2/ВТ; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Собенка Ростислава Богдановича (далі – ФОП Собенко Р.Б.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені ФОП Собенком Р.Б. як переможцем тендеру документи; договір від 03.10.2025 №3/10, додаткову угоду від 03.10.2025 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель. Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю. Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів. Також, джерелом фінансування досліджуваної процедури закупівлі є кошти місцевого бюджету (в тому числі субвенція з державного бюджету). Водночас, аналізом інформації за наданим Замовником посиланням щодо оприлюднення обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі, розміщеного на сайті Замовника (https://school50.lviv.ua/prozorist-ta-inform-vidkrytist/finansovo-hospodarska-diialnist), встановлено, що відповідний документ створено 03.10.2025 (у вкладці «деталі документа» вказано дату створення документа – 03.10.2025). При цьому, оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-09-10-008305-a оприлюднено 10.09.2025. Таким чином, Замовником (як розпорядником бюджетних коштів) не забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації Замовника вказано, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону та містяться у Додатку №1 до тендерної документації на закупівлю. У Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що організація харчування у закладі загальної середньої освіти для учнів початкових класів та учнів пільгових категорій здійснюється шляхом одноразового безоплатного гарячого харчування відповідно до норм харчування; одноразове харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2025 році повинно здійснюватись з дотриманням вимог чинних нормативно-правових актів в межах видатків на харчування, передбачених бюджетом Львівської міської територіальної громади на 2025 рік. Також, за вимогами у Додатку №1 до тендерної документації учасник повинен надати послуги, якість яких відповідає, зокрема, таким нормативним документам: Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Постанова КМУ №305). При цьому, у пункті 8 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», Постанови КМУ №305, керуючись Положенням про департамент освіти та культури Львівської міської ради, затвердженим рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 31.01.2025 №75, враховуючи моніторинг організації харчування та харчових уподобань учнів закладів загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади, побажань батьківської громади, управлінням освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради, наказом від 12.08.2025 №61р «Про затвердження примірного чотиритижневого сезонного меню для організації одноразового харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади», затверджено примірне чотиритижневе сезонне меню для організації одноразового харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади (сніданок до 12.00 год., або обід після 12.00 год. у разі організації в закладі освіти змінного навчання) та що відповідне примірне меню міститься в Додатку №5 до тендерної документації на цю закупівлю. Крім того, у пункті 2.1. проєкту договору, що міститься у Додатку №3 до тендерної документації, зазначено, що виконавець повинен надати Замовнику послуги, передбачені цим договором, якість яких відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Так, Постановою КМУ №305 затверджено норми харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які набули чинності з 01 вересня 2021 року, та Порядок організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (далі – Порядок харчування №305). Відповідно до підпункту 9 пункту 3 Порядку харчування №305 примірне чотиритижневе сезонне меню – документ, що містить набір страв, вихід (масу) їх порцій для різних вікових груп, враховує особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність (осінь, зима, весна, літо), а у підпункті 4 пункту 14 Порядку харчування №305 визначено, що організація харчування передбачає, зокрема, складення примірного чотиритижневого сезонного меню та щоденного меню-розкладу. При цьому, за нормами пункту 18 Порядку харчування №305 примірне чотиритижневе сезонне меню та щоденне меню-розклад повинно враховувати особливі дієтичні потреби здобувачів освіти/дітей (у разі наявності), сезонність, наявні харчові продукти, порцію страв для різних вікових груп, а також відповідати вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, а відповідно до пункту 34 Порядку харчування №305 – усі страви та вироби, які пропонуються здобувачам освіти/дітям, повинні формувати здоровий, повноцінний раціон харчування. Крім того, згідно з пунктом 35 Порядку харчування №305 під час складання примірного чотиритижневого сезонного меню у закладах освіти обов’язково враховуються вимоги цього Порядку та встановлені МОЗ вимоги щодо організації харчування в закладах загальної середньої освіти. У Додатку 9 Постанови КМУ №305 визначено Норми споживання основних груп харчових продуктів для організації одноразового харчування (сніданок) в закладах загальної середньої освіти та інших закладах освіти, що провадять освітню діяльність на певному рівні (рівнях) повної загальної середньої освіти, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у разі п’ятиденного перебування. Відповідно до пункту 10 Норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затверджених Постановою КМУ № 305, відхилення маси нетто порцій груп харчових продуктів, зазначених у додатках 1-2, 5-6, 9 і 9-1, для конкретного прийому їжі допускається на рівні 5-10 відсотків. Проведеним під час моніторингу аналізом Примірних меню Замовника, складених за кожним сезоном (зима, весна, осінь) для сніданків (додатки до тендерної документації: Примірне меню зимовий період на 2025рік; Примірне МЕНЮ на 2025 рік осінній період; Примірне Меню весняний період на 2025р.) встановлено, зокрема, що у таких примірних меню для харчування учнів передбачено включення фруктів лише два-три рази на тиждень тоді, як згідно з нормами харчування за Постановою КМУ №305 (Додаток 9) передбачено щоденне включення до меню фруктів та ягід (різноманітні, сезонні, свіжі або заморожені). Також, у вищевказаних примірних меню Замовника, враховано вихід споживання молочних продуктів два-три рази на тиждень (сир твердий, макарони відварні з сиром), коли з нормами харчування за Додатком 9 Постанови КМУ №305 норма споживання молочних продуктів передбачена щодня. З врахуванням вищенаведеного, у тендерній документації Замовника необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (норми виходу страв, частота включення при харчуванні, чергування харчових продуктів тощо) визначено з недотриманням норм та вимог, затверджених Постановою КМУ №305, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої та частини третьої статті 22, а також частини першої статті 23 Закону та, відповідно, норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Замовником у наданій під час моніторингу інформації зазначено, зокрема, що характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до наказу управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради від 12.08.2025 №61р. Водночас, відповідно до положень наказу управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради від 12.08.2025 №61р (наданий Замовником до моніторингу) цим наказом визначено, що під час здійснення закупівлі послуг з організації харчування в закладах середньої освіти у частині підготовки технічного завдання рекомендовано (а не зобов’язано) використовувати меню, подане у Додатках №№1-8 до цього наказу (п.2.1. наказу), а також визначено можливість вносити зміни до чотиритижневого сезонного меню за наявності аргументації та погодження департаменту освіти і культури Львівської міської ради. Згідно з нормами пункту 8 частини другої статті Закону тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю а відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що у пункті 8.1 Додатку №3 (Проєкт договору про закупівлю) до тендерної документації Замовника обумовлено можливість застосування оперативно-господарських санкцій, зокрема, відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання – з посиланням на пункт 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України, а також у преамбулі проєкту договору (Додаток №3 до тендерної документації) визначено, що договір сторонами укладається, керуючись зокрема Господарським кодексом України. Разом з тим, Господарський кодекс України втратив чинність з 28.08.2025 на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб». Таким чином, Замовником тендерну документацію (Додаток №3 «Проект договору про закупівлю») складено з порушенням норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, відповідно, з порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Слід зазначити, що вищенаведені умови проєкту договору містяться також в укладеному договорі від 03.10.2025 №3/10. На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причини посилання на норми Господарського кодексу України у проєкті договору, який втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 №4196-IX з 28.08.2025, тобто на момент здійснення закупівлі, Замовником, зазначено, зокрема, що посилання на окремі норми Господарського кодексу України у проєкті договору було включено як типове формулювання, яке застосовувалося в договорах про закупівлю протягом попередніх періодів з огляду на те, що Господарський кодекс України до 28.08.2025 залишався чинним та застосовувався до правовідносин у сфері господарської діяльності юридичних осіб, включно із закупівлями, а також що процедура закупівлі була розпочата 10.09.2025, тобто в перехідний період адаптації правозастосовної практики до нових законодавчих умов. Також, у наданому поясненні Замовником зазначено, що посилання на Господарський кодекс України у проєкті договору не мало на меті порушення вимог чинного законодавства, а виникло як технічна помилка, яка не впливає на зміст і умови закупівлі, її прозорість та конкурентність, та що з метою приведення умов договору у відповідність до чинного законодавства України та усунення виявлених невідповідностей на дату укладення договору, 03.10.2025 підписано додаткову угоду №1 про внесення змін до договору №3/10 від 03.10.2025. Так, під час моніторингу, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 03.10.2025 №1 до договору від 03.10.2025 №3/10, у якій приведено положення окремих пунктів договору у відповідність до чинного законодавства.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, пункту 3 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22, а також частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель,. керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), направлені на недопущення аналогічних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 17:01
Документи висновку
13.10.2025 17:01
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог, викладених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2025-09-10-008305-a) (далі – Закупівля) Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м. Львова (далі – Замовник) повідомляє наступне: Замовником здійснено заходи щодо недопущення у подальшому порушень встановлених моніторингом, а також при виконанні зобов’язань за укладеним договором дотримуватись вимог та норм чинного законодавства України. Зокрема, директором Середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 50 м. Львова проведено роз’яснювальну роботу із уповноваженою особою Сапрун Мар’яною Миколаївною та надано рекомендації про проходження навчання, у тому числі онлайн, у сфері публічних закупівель тощо, щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення у подальшому встановлених порушень даною перевіркою.
Дата публікації
17.10.2025 16:08
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 16:09
-
Повідомлення
Запит
Запити про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-09-10-008305-a, яка проводиться Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Під час моніторингу встановлено, що пунктами 8.1 та 12.1 Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації Замовника визначено наступне: - сторони прийшли до взаємної згоди щодо можливості застосування оперативно-господарських санкцій, зокрема, відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов’язання (пункт 4 частини першої статті 236 Господарського кодексу України). - договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості), укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону. Разом з тим, Господарський кодекс України на підставі Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідний період та об’єднань юридичних осіб» втратив чинність з 28.08.2025. Слід вказати, що відповідно до пункту 50 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) визначено підстави, за яких замовник відміняє відкриті торги, серед яких: у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (підпункт 2). Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 3. Надати обґрунтовані пояснення щодо причини посилання на норми Господарського кодексу України у Проєкті договору (пункти 8.1 та 12.1), який втратив чинність на підставі Закону України від 09.01.2025 № 4196-IX з 28.08.2025, тобто на момент здійснення закупівлі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.10.2025 16:29
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 16:30
-
Відповідь
Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби по закупівлі UA-2025-09-10-008305-a
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м. Львова (далі – Замовник) щодо проведення моніторингу закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (UA-2025-09-10-008305-a) (далі – Закупівля) повідомляє наступне: Що стосується першого питання: Закупівля була проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (далі — Закон), Постанови КМУ від 22.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі передбачено додатком 1 та в примірному меню до тендерної документації на цю Закупівлю. Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», враховуючи моніторинг харчових уподобань учнів закладів загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади, побажань батьківської громади, управлінням освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради наказом від 12.08.2025 р. №61р «Про затвердження примірного чотиритижневого сезонного меню для організації одноразового харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади» затверджено примірне чотиритижневе сезонне меню для організації одноразового харчування учнів в закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади (сніданок до 12.00 год., або обід після 12.00 год. у разі організації в закладі освіти змінного навчання) (копія додається). Відповідне примірне меню міститься в окремому файлі до тендерної документації на Закупівлю. Наказом управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2024 р. №718р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2025 році» (копія додається) з метою забезпечення повноцінного харчування дітей у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади, а також встановлення єдиних грошових норм при організації безоплатного харчування учнів, встановлено, що з 1 січня 2025 року вартість одноразового харчування у граничних нормах, а саме: - вapтість безоплатного одноразового харчування учнiв початкових класiв (снiданок) в граничних нормах у розмірі 50,00 грн.; - вapтість безоплатного одноразового харчування учнiв початкових класiв (обiд) у разi органiзацiї в закладi освiти для учнiв початкових клаасiв змiнного навчання в граничних нормах у розмiрi 60,00 грн.; - вapтість безоплатного одноразового харчування учнiв у закладах загальної середньої освiти Львiвської міської територiальної громади у 2025р. в межах видаткiв на харчування, передбачених бюджетом Львiвської міської територiальної громади на 2025 piк, в зазначених в граничних нормах у розмiрi 50,00 грн., саме для: • дітей-сиріт; • дітей, позбавлених батьківського піклування; • дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах; • дітей із сімей, які отримують допомогу згідно із Законом України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям» (на підставі довідок з управління праці і соціального захисту населення); • дітей з числа осіб, визначених у статтях 10 та 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; • учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) учасників бойових дій (яким у встановленому порядку надано такий статус); • учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) осіб, які брали/беруть участь у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв?язку з військовою агресією російської федерації проти України; • учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) осіб з інвалідністю внаслідок війни; • учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) постраждалих учасників Революції Гідності та Героїв Небесної Сотні; • дітей з багатодітних сімей; • дітей працівників закладів охорони здоров?я, померлих внаслідок коронавірусної хвороби (COVID-19); • дітей з числа внутрішньо переміщених осіб чи дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; • учнів закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Львівської міської територіальної громади з числа дітей (рідних, усиновлених, пасинків, падчерок) Захисників та Захисниць України, які перебувають в полоні або зникли безвісти; • дітей з числа осіб, визначених у пункті 11 частини першої статті 30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи». Відповідно до п.3 ч.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість Закупівлі розрахована згідно проведених розрахунків на підставі наказу управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради від 26.12.2024 р. №718р «Про організацію харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Львівської міської територіальної громади у 2025 році», кількості днів харчування, кількості учнів 1-4 класів та пільгових категорій із врахуванням можливих (очікуваних) кошторисних призначень на 2025р. Що стосується другого питання: На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у зв’язку із необхідністю проведення закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування» ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень для потреб середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 50 м. Львова забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на власному вебсайті навчального закладу за наступним посиланням: https://school50.lviv.ua/prozorist-ta-inform-vidkrytist/finansovo-hospodarska-diialnist . Що стосується третього питання щодо посилання на норми Господарського кодексу України у Проєкті договору (пункти 8.1 та 12.1): Під час підготовки та затвердження тендерної документації для проведення закупівлі за ID: UA-2025-09-10-008305-a Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м. Львова керувалася положеннями чинного на той момент законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», Цивільним та Господарським кодексами України, а також постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. Посилання на окремі норми Господарського кодексу України у пунктах 8.1 та 12.1 Додатку 3 (Проєкт договору) до тендерної документації було включено як типове формулювання, яке застосовувалося в договорах про закупівлю протягом попередніх періодів, з огляду на те, що Господарський кодекс України до 28.08.2025 залишався чинним та застосовувався до правовідносин у сфері господарської діяльності юридичних осіб, включно із закупівлями. Процедура закупівлі була розпочата 10.09.2025, тобто в перехідний період адаптації правозастосовної практики до нових законодавчих умов. З огляду на зазначене, посилання на Господарський кодекс України у Проєкті договору не мало на меті порушення вимог чинного законодавства, а виникло як технічна помилка, яка не впливає на зміст і умови закупівлі, її прозорість та конкурентність. А тому, з метою приведення умов договору у відповідність до чинного законодавства України та усунення виявлених невідповідностей на дату укладення договору, а саме 3 жовтня 2025 року підписано додаткову угоду №1 про внесення змін до договору №3/10 від 03.10.2025, якою зазначені положення, а саме пункти 8.1 та 12.1 скориговано з урахуванням вимог чинного цивільного законодавства України. Пояснення надано відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі».
Рішеня
06.10.2025 16:46
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 08:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова
Контактний телефон:
380985888302
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 08:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова
Контактний телефон:
380985888302
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності