Показати схожі тендери

Закупівля Деревина від Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-008273-a
Id Tender 56fe1de2551f42a780cde60a89a4ac99
План UA-P-2025-09-09-014122-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 14:45
Остання зміна 03.10.2025 11:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 14:44 до 18.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 14:44
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 14:44
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 09:00
до 23.09.2025 12:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 12:34
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.09.2025 12:34
до 03.10.2025 11:12
Період уточнень
з 10.09.2025 14:44 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 14:44 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 09:00 до 23.09.2025 12:34
Період кваліфікації
з 18.09.2025 09:00 до 23.09.2025 12:34
Основні параметри
Деревина
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 600 грн.
Деревина
Назва предмета закупівлі
Деревина
Очікувана вартість
700 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7006,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 220 (метри кубічні)
дуб,граб
Опис предмета закупівлі
дуб,граб
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
220
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив,1
Дата постачання по
31.12.2025 14:15
Позиція : №2 25 (метри кубічні)
береза
Опис предмета закупівлі
береза
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
25
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив,1
Дата постачання по
31.12.2025 14:15
Позиція : №3 200 (метри кубічні)
сосна,вільха
Опис предмета закупівлі
сосна,вільха
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
12101, Україна, Житомирська область, смт Хорошів, Лісовий масив,1
Дата постачання по
31.12.2025 14:15
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 14:45
Оголошення про проведення закупівлі
10.09.2025 14:29
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сокирко Наталія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380969475416
Факс
+380414532443
Замовник
ЄДРПОУ
33920224
Повна назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Поштовий індекс
12101
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
селище міського типу Хорошів
Адреса
Лісовий масив, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина
Період вимог/скарг з 23.09.2025 12:34 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 09:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 12:34
Довідка НАЗК
23.09.2025 12:33
Повідомлення про рішення
18.09.2025 09:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 14:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 14:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (20420193) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, а саме: форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації. 1) перелік виявлених невідповідностей: на виконання цієї вимоги учасником подано форму тендерна пропозиція.pdf. Проте, учасником не дотримано форму замовника, а саме: невідповідність дати документу та інформації в ній (зміст форми, поданої учасником, містився в ТД, що оприлюднювалась в липні 2025 року), що не відповідає вимогам тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у підпункті 1.1. пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) ТД зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, а саме: форма "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно подати: - нову форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно з Додатком №4 до тендерної документації, з урахуванням встановлених вище невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
22.09.2025 12:19
Надати до
23.09.2025 12:19
Договір
UA-2025-09-10-008273-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№293
700 000 грн.
583 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
220 (метри кубічні)
дуб,граб
Номенклатура
дуб,граб
Кількість
220
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 (метри кубічні)
береза
Номенклатура
береза
Кількість
25
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
200 (метри кубічні)
сосна,вільха
Номенклатура
сосна,вільха
Кількість
200
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Повна назва
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33920224

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПУЛИНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20420193

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 11:12
Повідомлення про договір
03.10.2025 11:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 600 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380969475416
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 600 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 09:00
Замовник:
Комунальна установа "Хорошівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради
Контактний телефон:
+380969475416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності