Показати схожі тендери

Закупівля Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 77220000-8 «Послуги з просочування деревини» від ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-007821-a
Id Tender e87da9cc78f245e5bc3dc5230b065c21
План UA-P-2025-09-10-008381-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 13:56
Остання зміна 16.10.2025 16:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 235 140.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 13:54 до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 13:54
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 13:54
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.09.2025 16:23
до 07.10.2025 12:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 14:46
до 13.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.10.2025 12:14
до 16.10.2025 16:31
Період уточнень
з 10.09.2025 13:54 до 18.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 13:54 до 18.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.09.2025 16:23 до 07.10.2025 12:14
Період кваліфікації
з 26.09.2025 16:23 до 07.10.2025 12:14
Основні параметри
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 77220000-8 «Послуги з просочування деревини»
Кількість: 1 послуга Обсяг надання послуг: 6576,0 кв. м. Місце надання послуг: 1. Будівля стаціонару геріатричного профілю за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Петропавлівська, 123; 2. Будівлі стаціонару психоневрологічного профілю за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Шевченка, 2 (жилий корпус, пральня, прохідна); 3. Будівля відділення підтриманого проживання за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. В. Чорногора, 37; 4. Будівля стаціонарного відділення комплексної реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та дітей групи ризику за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Професійна, 11 5. Будівля відділення надання соціальних послуг за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Сковороди, 11; 6. Будівля відділення підтриманого проживання за адресою: Київська обл., м. Переяслав, вул. Івана Мазепи, 1.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 235 140.6 грн.
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції
Назва предмета закупівлі
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції
Очікувана вартість
1 235 140.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6175,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.09.2025 15:54
Закінчення аукціону
26.09.2025 16:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах за адресами: Київська обл., м. Переяслав, вул. Петропавлівська, 123; м. Переяслав, вул. Шевченка, 2 (жилий корпус, пральня, прохідна); м. Переяслав, вул. В. Чорногора, 37; м. Переяслав, вул. Професійна, 11; м. Переяслав, вул. Сковороди, 11; м. Переяслав, вул. Івана Мазепи, 1.
Код ДК 021:2015
77220000-8 - Послуги з просочування деревини
Кількість
6 576
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
08400, Україна, Київська область, Переяслав, вул. Сковороди, 11, вул. Шевченка, 2; вул. Петропавлівська, 137; вул Віталія Чорногора, 37; вул. Професійна, 11; вул. І. Мазепи, 1
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Пропозиція:
1 131 424.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
Пропозиція:
529 990 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БПК Газінвестпроект"
Пропозиція:
530 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.09.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 13:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
16.09.2025 13:43
-
documentType.tender.billOfQuantity
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Рябінчук
Електронна пошта
Телефон
+380674047226
Замовник
ЄДРПОУ
22201756
Повна назва
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Поштовий індекс
08400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Переяслав
Адреса
ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції
Період вимог/скарг з 02.10.2025 14:46 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 16:23 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.10.2025 14:46
Повідомлення про рішення
26.09.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
26.09.2025 16:23
Надати до
30.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.10.2025 14:36 по 12.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 14:46 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
06.10.2025 14:36
Повідомлення про рішення
02.10.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
02.10.2025 14:46
Надати до
04.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 07.10.2025 12:14 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 14:36 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.10.2025 12:14
Довідка НАЗК
07.10.2025 12:14
Повідомлення про рішення
06.10.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-10-007821-a-a1
Підписаний і діє
Номер
89
1 131 424.5 грн.
942 853.75 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2025
Строк дії договору з
16.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 576 (метри квадратні)
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах за адресами: Київська обл., м. Переяслав, вул. Петропавлівська, 123; м. Переяслав, вул. Шевченка, 2 (жилий корпус, пральня, прохідна); м. Переяслав, вул. В. Чорногора, 37; м. Переяслав, вул. Професійна, 11; м. Переяслав, вул. Сковороди, 11; м. Переяслав, вул. Івана Мазепи, 1.
Номенклатура
Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах за адресами: Київська обл., м. Переяслав, вул. Петропавлівська, 123; м. Переяслав, вул. Шевченка, 2 (жилий корпус, пральня, прохідна); м. Переяслав, вул. В. Чорногора, 37; м. Переяслав, вул. Професійна, 11; м. Переяслав, вул. Сковороди, 11; м. Переяслав, вул. Івана Мазепи, 1.
Кількість
6 576
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Повна назва
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22201756

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Повна назва
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36215167

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.10.2025 16:31
-
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-28-000008
Дата створення проекту
28.10.2025 10:23
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.10.2025 12:17
Дата завершення моніторингу
19.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 185-55-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.10.2025 № 359 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-09-10-007821-a 10.09.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.10.2025 00:00
Документи рішення
28.10.2025 12:17
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” 77220000-8 «Послуги з просочування деревини»», за кодом ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-10-007821-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2025 18:09
Орган перевірки
04.11.2025 00:00
Документи повідомлення
29.10.2025 18:10
-
Відповідь
Відповідь на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 29.10.2025 року
Центр надання соціальних послуг та соціальної інтеграції (далі – Центр), розглянувши запит Північного офісу Державної аудиторської служби України від 29.10.2025 року, що надійшов в рамках моніторингу процедури закупівлі «Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій на об’єктах Центру надання соціальних послуг та соціальної інтеграції» (ID: UA-2025-09-10-007821-a), повідомляє наступне: Щодо пункту 1 запиту: Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості ґрунтується на такій інформації та документах: 1. Протокол № 41 від 10.09.2025 року уповноваженої особи Центру, яким затверджено тендерну документацію та визначено очікувану вартість закупівлі у розмірі 1 235 140,60 (один мільйон двісті тридцять п’ять тисяч сто сорок) гривень 60 копійок. Указана сума розрахована шляхом вирахування з загальної кошторисної вартості будівництва по вартості будівельних робіт по окремих об'єктах (глава 2) та інших витрат (глави 1-9, 13), що становить основу для визначення кошторисної вартості, підтвердженої експертною оцінкою (п. 2 Протоколу № 41). 2. Експертна оцінка (позитивна) ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 25.08.2025 року, якою підтверджено кошторисну вартість будівництва в поточних цінах станом на 25.08.2025 року у розмірі 1 305 025,00 (один мільйон триста п’ять тисяч двадцять п’ять) гривень 00 копійок. Експертна оцінка проведена відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 та інших чинних нормативних актів у сфері ціноутворення у будівництві. 3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва від 25.08.2025 року, що є невід'ємною частиною проектно-кошторисної документації, розробленої за договором №71 від 21.07.2025 року. Кошторисний розрахунок містить детальний розподіл вартості будівельних робіт по окремих об'єктах (глава 2), що становить основу для визначення загальної кошторисної вартості. 4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі робочого проекту «Вогнезахисне просочування (поверхневе) дерев’яних конструкцій...», розробленого фізичною особою-підприємцем Гамарником Русланом Івановичем (Генеральний проектувальник) за договором №71 від 21.07.2025 року. Необхідність проведення робіт зумовлена вимогами Закону України «Про пожежну безпеку», Правил пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва» та закінченням терміну дії попередньої обробки (п. 1 Протоколу № 41). 5. Попередній моніторинг цін у формі аналізу комерційних пропозицій від потенційних учасників або на інших інформаційних ресурсах не проводився, оскільки очікувана вартість закупівлі визначена виключно на підставі офіційної проектно-кошторисної документації, що пройшла державну експертну оцінку, що є пріоритетним та найбільш об’єктивним методом визначення вартості будівельних робіт згідно з чинним законодавством. Щодо пункту 2 запиту: Відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів – Київської обласної військової адміністрації (Київської ОВА). Посилання на відповідну сторінку: <https://koda.gov.ua/gromadskosti/vidkryti-dani/publichni-zakupivli/povidomlennya-pro-publichni-zakupivli-oda/departament-soczialnogo-zahystu-naselennya/> У розділі «Департамент соціального захисту населення» у папці з назвою [«Обґрунтування закупівель – Інтернати, пансіонати – вересень 2025»] (https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/10/dszn-veresen-2025.zip) містяться, серед іншого, документи, що стосуються цієї закупівлі: - Обґрунтування вогнезахисне просочування.pdf - Структура вогнезахисне просочування.pdf Зазначені документи містять повну інформацію, що обґрунтовує проведення закупівлі. Додатково повідомляємо, що вся вищенаведена інформація та документи були оприлюднені в електронній системі закупівель під час оголошення процедури закупівлі та є доступними для перегляду.
Рішеня
31.10.2025 14:01
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 235 140.6 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380674047226
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 235 140.6 грн.
Період подання пропозицій
до 21.09.2025 00:00
Замовник:
ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380674047226
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності