Показати схожі тендери

Закупівля Світильник операційний двокупольний від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-006812-a
Id Tender 6a2b2a9b31a342408007f3bddfe49a91
План UA-P-2025-09-10-008058-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 13:09
Остання зміна 02.10.2025 17:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 270 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 13:08 до 18.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 13:08
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 13:08
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:14
до 25.09.2025 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 12:05
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 15:24
до 02.10.2025 17:17
Період уточнень
з 10.09.2025 13:08 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 13:08 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:14 до 25.09.2025 15:24
Період кваліфікації
з 19.09.2025 14:14 до 25.09.2025 15:24
Основні параметри
Світильник операційний двокупольний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 270 000 грн.
Світильник операційний двокупольний код ДК 021:2015 ЄЗС 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Назва предмета закупівлі
Світильник операційний двокупольний код ДК 021:2015 ЄЗС 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Очікувана вартість
6 270 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 13:51
Закінчення аукціону
19.09.2025 14:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Світильник операційний двокупольний НК 031:2024 Z120107 - Системи освітлення з безтіньовими лампами
Код ДК 021:2015
33167000-8 - Хірургічні світильники
Код НК 024:2023
12282 Операційний світильник
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79031, Україна, Львівська область, Львів, Ярослава Гашека, 2 А
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОДАМЕД ГРУП"
Пропозиція:
6 260 302.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "КРІОГЕН-МЕД-СЕРВІС"
Пропозиція:
5 584 497.99 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.09.2025 13:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Мих
Електронна пошта
Телефон
+380671516515, +380322957079
Сайт:
http://www.cancer.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01996792
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Поштовий індекс
79031
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Гашека Я., буд. 2 А
Кваліфікація
Лот № 1 Світильник операційний двокупольний код ДК 021:2015 ЄЗС 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Період вимог/скарг з 23.09.2025 12:05 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 14:14 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
23.09.2025 12:05
Повідомлення про рішення
19.09.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.09.2025 15:24 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 12:05 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 15:24
Довідка НАЗК
25.09.2025 15:24
Повідомлення про рішення
23.09.2025 12:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-10-006812-a-b1
Підписаний і діє
Номер
289
6 260 302.5 грн.
5 850 750 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Світильник операційний двокупольний НК 031:2024 Z120107 - Системи освітлення з безтіньовими лампами
Номенклатура
Світильник операційний двокупольний НК 031:2024 Z120107 - Системи освітлення з безтіньовими лампами
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
12282 Операційний світильник

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996792

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОДАМЕД ГРУП"
Повна назва
ТОВ "КОДАМЕД ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42320648

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.10.2025 17:17
-
02.10.2025 17:16
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000136
Дата створення проекту
08.10.2025 15:29
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 15:55
Дата публікації висновку про результати
14.10.2025 16:00
Дата завершення усунення порушень
18.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 61) 764-86-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 108-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.10.2025 № 108-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1) UA-2025-09-10-006812-a, яку проводить КНП ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР";
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 15:55
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 14 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 № б/н; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРІОГЕН-МЕД-СЕРВІС» та товариства з обмеженою відповідальністю «КОДАМЕД ГРУП»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2025 № 105 та від 25.05.2025 № 109; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25 вересня 2025 року; договір про закупівлю від 02.10.2025; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 14.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
14.10.2025 00:00
Дата публікації
14.10.2025 16:00
Документи висновку
14.10.2025 16:00
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Світильник операційний двокупольний» (код ДК 021:2015: 33160000-9: Устаткування для операційних блоків) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-10-006812-a), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівський онкологічний регіональний лікувально-діагностичний центр» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.10.2025 17:12
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
09.10.2025 17:13
-
Відповідь
Пояснення на запит
Інформація та документи надаються в окремих файлах.
Рішеня
14.10.2025 10:31
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380671516515, +380322957079
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 270 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР"
Контактний телефон:
+380671516515, +380322957079
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності