Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок) від Служба у справах дітей та сім"ї Київської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-006774-a
Id Tender 42109e25290c45b3bf0dd2363551b839
План UA-P-2025-09-01-012360-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 13:31
Остання зміна 26.09.2025 10:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 063 200 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 13:31 до 18.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 13:31
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 13:31
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 12:46
до 19.09.2025 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 12:48
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 13:08
до 26.09.2025 10:24
Період уточнень
з 10.09.2025 13:31 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 13:31 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 12:46 до 19.09.2025 13:08
Період кваліфікації
з 18.09.2025 12:46 до 19.09.2025 13:08
Основні параметри
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 063 200 грн.
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Очікувана вартість
5 063 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25316,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2025 12:23
Закінчення аукціону
18.09.2025 12:46
Позиція
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01196, Україна, м.Київ,, за місцем розташування закладу оздоровлення та відпочинку переможця закупівлі
Дата постачання по
31.12.2025 13:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
Пропозиція:
5 063 199.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЧОЛАН ІВАН ОРЕСТОВИЧ"
Пропозиція:
4 850 368 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.09.2025 12:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 13:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.09.2025 13:06
Тендерна документація
10.09.2025 13:06
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
10.09.2025 13:06
Тендерна документація
10.09.2025 13:06
Тендерна документація
10.09.2025 13:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косач Валентина Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kyryk Olena
Електронна пошта
Телефон
+380442867736
Факс
+380442867736
Замовник
ЄДРПОУ
25880775
Назва (англійською мовою)
Children's and Family Service Body Kyiv Regional State Administration
Повна назва
Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Children's and Family Service Body Kyiv Regional State Administration
Поштовий індекс
01196
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
площа Лесі Українки, 1, м.Київ
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Період вимог/скарг з 19.09.2025 12:48 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 12:46 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасником у складі тендерної пропозиції (далі- ТП) було подано гарантійний лист яким ПІДТВЕРДЖУЄ ТА ГАРАНТУЄ надання послуг оздоровлення дітей у відповідності до інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначені у Додатку 2 до Тендерної документації, з урахуванням присвоєної закладу категорії (назва виду документа: 18._ГЛ_щодо_надання_послуг_за_тех_специфікацією.docx), однак, при розгляді ТП Учасника було встановлено факт відсутності документа щодо підтвердження та/або погодження з технічними, якісними та кількісними характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі та/або технічну специфікацію. Відповідно до умов якої, згідно даного предмету закупівлі, а саме «код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)» місцем надання послуги оздоровлення визначено територію КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ – (АДРЕСА ЗА МІСЦЕМ РОЗТАШУВАННЯ ЗАКЛАДУ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ). На підставі поданих документів у складі ТП Учасника місцезнаходження закладу визначене за адресою: вул. Н. Яремчука, 89, м. Вижниця, Вижницький р-н. ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛ. 59200, що в свою чергу не відповідає умовам абзацу 1 Додатку 2 до ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ та п.8 Додатку 2 до ТД. Також, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, необхідно було надати ДОГОВІР ПРО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У ДИТЯЧОМУ ЗАКЛАДІ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ відповідно п.3.4. Додатку 1 до ТД. На виконання цієї умови Учасник надав документ (назва виду документа: «4. Договір Страхування осінь-зима.pdf»), що являється ПОПЕРЕДНІМ ДОГОВОРОМ добровільного страхування від нещасних випадків і не відповідає вимогам предмету закупівлі, оскільки правова природа попередніх договорів добровільного страхування регулюється ст. 635 ЦКУ. Це угода про намір сторін у майбутньому укласти основний договір страхування. Умови являється попереднє погодження сторонами істотних умов (предмет, строк укладення майбутнього договору, розмір страхової суми тощо). Як наслідок такий договір не створює обов’язків страховика щодо виплати страхового відшкодування, породжує лише обов’язок у визначений строк укласти основний договір страхування, у разі відмови сторони від укладення основного договору – можна вимагати відшкодування збитків (але не виплат за страховим випадком). Страховий захист фактично ще не діє. Натомість як Договір страхування від нещасних випадків має правову природу і регулюється ст. 979–999 ЦКУ та Законом України «Про страхування». Це основний договір, з моменту набрання чинності якого (зазвичай з дати сплати першого страхового платежу або з іншої дати, визначеної договором) у страхувальника виникає право на страхове відшкодування. І як наслідок: страховик бере на себе ризик і зобов’язаний у випадку настання страхового випадку здійснити виплату, страхувальник зобов’язаний сплачувати страхові внески. Це вже чинний інструмент фінансового захисту. Учасником у складі ТП не було надано ДОГОВІР ПРО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ЧАС ПЕРЕБУВАННЯ ДІТЕЙ У ДИТЯЧОМУ ЗАКЛАДІ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.09.2025 12:48
Повідомлення про рішення
19.09.2025 12:33
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 12:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 13:06
Період вимог/скарг з 19.09.2025 13:08 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 12:48 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 13:08
Довідка НАЗК
19.09.2025 13:08
Повідомлення про рішення
19.09.2025 13:06
Пропозиція, що перемогла
19.09.2025 12:48
Витяг з ЄДР
19.09.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-10-006774-a-b1
Підписаний і діє
Номер
40
5 063 199.96 грн.
5 063 199.96 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Номенклатура
код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації
Повна назва
Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25880775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
Повна назва
ТОВ "Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу "Чайка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20624493

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.09.2025 10:24
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000023
Дата створення проекту
13.10.2025 15:24
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 16:09
Дата публікації висновку про результати
21.10.2025 15:55
Дата завершення усунення порушень
05.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 543-35-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.10.2025 № 78-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 13.10.2025 №78-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2025-09-10-006774-a від 10.09.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 16:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чолана Івана Орестовича (далі – ФОП Чолан І.О.), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка» (далі – ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.09.2025 за №57 та №58, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір закупівлі від 25.09.2025 за №40 на суму 5 063 199,96 гривень, пояснення Замовника від 20.10.2025, отримане через електронну систему закупівель. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час проведення моніторингу, 14.10.2025, було надано запит про надання пояснення (інформації), однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник несвоєчасно надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію), а саме: - 20.10.2025, тобто на 4 робочий день з дня оприлюднення запиту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ФОП Чолан І.О. та ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка», своєчасності укладення договору закупівлі, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме – вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
21.10.2025 15:55
Документи висновку
21.10.2025 15:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Дата публікації
24.10.2025 16:39
Документи інформації про усунення порушення
24.10.2025 16:39
-
24.10.2025 16:39
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-10-006774-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів ? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 11:46
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 11:47
-
Відповідь
Пояснення
Служба у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації (далі – Служба) у порядку, встановленому частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає через електронну систему закупівель наступні пояснення (інформацію, документи) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу закупівлі: (Забезпечення відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, крім дітей потерпілих від наслідків Чорнобильської катастрофи - 260 путівок (Код ДК 021:2015:55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку) (ID: UA-2025-09-10-006774-a), а саме яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів та необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Щодо обґрунтування розміру та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Закупівля послуг з відпочинку дітей, оголошення № UA-2025-09-10-006774-a, здійснюється Службою у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації на виконання пункту 3.1 Обласної комплексної програми підтримки сім’ї та дітей у Київській області до 2027 року, що затверджена рішенням Київської обласної ради від 07.12.2023 №766-22-VIII (додається). Обсяг бюджетних асигнувань передбачений Службі в обласному бюджеті на 2025 рік та Обласної комплексної програми підтримки сім’ї та дітей у Київській області до 2027 року, що затверджена рішенням Київської обласної ради від 07.12.2023 №766-22-VIII. Обсяг фінансування (він же очікувана вартість) та кількість дітей, які мають отримати відпочинкові послуги, зокрема у 2025 році, вказані у вищезгаданій програмі. Розмір орієнтовної вартості однієї послуги (1 путівки) визначений розрахунковим методом шляхом ділення виділеного обсягу фінансування на кількість дітей, які мають отримувати послуги з відпочинку протягом 14 днів. Окрім того, відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» Службою проведено аналіз попередніх закупівельних цін на аналогічні послуги і встановлено, що обрахована Службою розрахунковим методом ціна за одиницю послуг не перевищує середньої ціни попередніх закупівель (19-20 тис. грн.). Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики послуг з відпочинку дітей визначені замовником на підставі та відповідно до законодавства, яке регулює діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Україні, а саме: 1) Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008 № 375-VI (зі змінами). 2) Закон України «Про позашкільну освіту» від 22.06.2000 № 1841-III, в частині організації оздоровчими закладами навчально-виховного процесу. 3) Наказ Мінсім’ямолодьспорту від 13.08.2009 № 2881 „Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей” (зареєстровано в Мін’юсті 10.09.2009 за №854/16870). 4) Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 „Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів? (зареєстровано в Мін’юсті від 24.07.1996 № 378/1403). 5) Державні санітарні правила і норми „Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів” ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), де розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2025/10/obgr.p.3.1-ozdor.kyyivska-obl.pdf.
Рішеня
20.10.2025 13:21
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 063 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 00:00
Замовник:
Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442867736
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 063 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 00:00
Замовник:
Служба у справах дітей та сім'ї Київської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442867736
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності