Показати схожі тендери

Закупівля Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок) від Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-006065-a
Id Tender 6c9fc059d3aa465c877653820b5e3fc3
План UA-P-2025-09-10-006844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 12:33
Остання зміна 03.10.2025 08:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
913 300 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 12:33 до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 12:33
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 12:33
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:09
до 26.09.2025 11:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2025 11:33
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2025 11:33
до 03.10.2025 08:01
Період уточнень
з 10.09.2025 12:33 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 12:33 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:09 до 26.09.2025 11:33
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:09 до 26.09.2025 11:33
Основні параметри
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
913 300 грн.
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Назва предмета закупівлі
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Примітки
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Очікувана вартість
913 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4566,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 14:33
Закінчення аукціону
22.09.2025 15:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Код ДК 021:2015
31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
22.09.2025 00:00
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Долинін Віктор Павлович"
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГІЯ ПРИРОДИ ПЛЮС"
Пропозиція:
869 991.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШОЙКО НАДІЯ ОЛЕГІВНА
Пропозиція:
667 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Унгурян Сергій Анатолійович
Пропозиція:
666 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 14:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
Проект договору
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
10.09.2025 12:32
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оляненко Діана Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380679968373
Замовник
ЄДРПОУ
36503293
Назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Teritorialnii centr socialnogo obslugovuvannya (nadannya socialnih poslug) Hadzhibeiskogo raionu mista Odesi"
Повна назва
Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси"
Повна назва (англійською мовою)
Komunalna ustanova "Teritorialnii centr socialnogo obslugovuvannya (nadannya socialnih poslug) Hadzhibeiskogo raionu mista Odesi"
Поштовий індекс
65028
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вулиця Богдана Хмельницького, будинок 62
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Період вимог/скарг з 26.09.2025 11:33 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 15:09 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 11:34
Довідка НАЗК
26.09.2025 11:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.09.2025 15:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 12:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " у відкритих торгах на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок, № UA-2025-09-10-006065-a, згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок, № UA-2025-09-10-006065-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " встановлено наступні невідповідності. 1)В порушення вимог до тендерної документації ДОТАТАК 3 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» 2) Відповідно вимогам до тендерної документації ДОТАТАК 3 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, повина бути застосування для цілей забезпечення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " що є порушенням. Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), уповноважена особа постановила звернутися до ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей тендерної пропозиції у передбачений Особливостями строк та спосіб – протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Попередити учасника, що відповідно до абз.5 п.п.1 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідносте учасником ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович " невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ЄЗС ДК 021:2015(CPV) 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок № UA-2025-09-10-006065-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП " Унгурян Сергій Анатолійович "у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
25.09.2025 10:55
Надати до
26.09.2025 10:55
Договір
UA-2025-09-10-006065-a-b1
Підписаний і діє
Номер
83
666 900 грн.
666 900 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
22 (штуки)
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Номенклатура
Придбання сонячних панелей, гібридних інверторів, модулів та акумуляторних батарей з комплектуючими для забезпечення портативних джерел енергії (код за ДК 021:2015 – 31150000-2- Баласти для розрядних ламп чи трубок)
Кількість
22
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси"
Повна назва
Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36503293

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Унгурян Сергій Анатолійович
Повна назва
ФОП Унгурян Сергій Анатолійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3522805477

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 08:01
-
03.10.2025 08:00
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
913 300 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси"
Контактний телефон:
380679968373
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
913 300 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Комунальна установа "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси"
Контактний телефон:
380679968373
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності