Показати схожі тендери

Закупівля Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA) від Військова частина А4355.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-10-005669-a
Id Tender 4c5296e59b114762a21db20eedd90e7a
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 12:17
Остання зміна 14.10.2025 10:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
360 390 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.09.2025 10:00 до 19.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 12:13
до 16.09.2025 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:02
до 27.09.2025 17:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 13:48
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.09.2025 17:17
до 14.10.2025 10:15
Період уточнень
з 10.09.2025 12:13 до 16.09.2025 10:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:02 до 27.09.2025 17:17
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:02 до 27.09.2025 17:17
Основні параметри
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Закупівля Товару відбувається згідно підпункту 2 пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
360 390 грн.
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Назва предмета закупівлі
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Примітки
Закупівля Товару відбувається згідно підпункту 2 пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Очікувана вартість
360 390 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1801,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 14:03
Закінчення аукціону
22.09.2025 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Харківська область, м. Ізюм
Дата постачання по
25.10.2025 12:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату товару не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару, а у разі відсутності коштів на рахунку військової частини для проведення відповідних видатків, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту їх надходження.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки Товару за попередньою домовленістю сторін, але не пізніше 25 жовтня 2025 року.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ЦЕНТР"
Пропозиція:
330 300 грн.
Учасник:
ТОВ "МОБАЙЛ АЙТІ"
Пропозиція:
330 298.2 грн.
Учасник:
ТОВ "С І Е Л"
Пропозиція:
330 000 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"
Пропозиція:
331 200 грн.
Учасник:
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Пропозиція:
327 600 грн.
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
338 498 грн.
Учасник:
ТОВ ""КРИШІТКА""
Пропозиція:
327 599 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙФСЕЛЛ"
Пропозиція:
356 850 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 14:03
Документи закупівлі
10.09.2025 12:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адаменко Павло Павлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380665837589
Замовник
ЄДРПОУ
26632832
Повна назва
Військова частина А4355
Поштовий індекс
50037
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
вул. Перлинна, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Період вимог/скарг з 24.09.2025 13:48 по 27.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 15:02 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
24.09.2025 13:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку 2 до оголошення вимагається нижченаведений документ: «5. Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку)». Учасник ТОВ "КРИШІТКА" вище зазначений документ на надав. Відповідно до пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
23.09.2025 11:20
Надати до
24.09.2025 11:20
Період вимог/скарг з 27.09.2025 17:17 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 13:48 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
27.09.2025 17:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Додатку 1 до оголошення вимагаються нижченаведені документи: "1. На весь товар Учасник надає гарантійні талони та перелік сервісних центрів, служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування цього обладнання." "3. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист в довільній формі, що товар, який пропонується учасником до постачання, є оригінальним та офіційно ввезеним на територію України, а також зобов’язується поставити товар, в повному обсязі відповідно до вимог документації та у визначені договором терміни. Лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення), що оприлюднений в електронній системі закупівель, а також найменування предмету закупівлі та найменування Замовника відповідно до тендерної документації." "4. Досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*." * під аналогічним договором слід розуміти договір на постачання Учасником товарів/надання послуг, визначених за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), або за конкретною назвою предмета закупівлі, або за таким предметом договору, що за своєю суттю є відповідним до предмета закупівлі. ** такий договір повинен містити інформацію про сторони договору, предмет закупівлі, номер та дату договору (за наявності). Документи можуть надаватися без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або персональних даних (відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Форма документа (документи, які повинен надати учасник) 4.1. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) договору/-ів**. 4.2. Скан-копія/-ї (з оригіналу та/або копії) видаткової/-их накладної/-их та/або акта/-ів прийому-передачі товару, та/або лист відгук від отримувача, та/або інших документів, які підтверджують факт постачання товару/надання послуг згідно з наданим договором/-ами. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС"" вище зазначений документ на надав. Відповідно до пункту 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.09.2025 16:21
Надати до
27.09.2025 16:21
Договір
UA-2025-09-10-005669-a-b1
Підписаний і діє
Номер
285
327 600 грн.
273 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Номенклатура
Планшет Lenovo Tab K11 Plus 8/256 WiFi Luna Grey (ZAEV0000UA)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
10 920
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 25 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А4355
Повна назва
Військова частина А4355
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26632832

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Повна назва
ТДВ "ІБФ ЛДС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22906244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.10.2025 10:14
Повідомлення про договір
14.10.2025 10:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 390 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А4355
Контактний телефон:
+380665837589
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 390 грн.
Період подання пропозицій
до 19.09.2025 10:00
Замовник:
Військова частина А4355
Контактний телефон:
+380665837589
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності