Закупівля ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням)
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) згідно документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням)
Очікувана вартість
5 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
153 000
Аукціон
Cтарт аукціону
19.09.2025 11:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
60
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 60 днів після отримання послуг на підставі Акту приймання-передачі відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
1.1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
№ з/п Назва необхідного обладнання, матеріальнотехнічної бази та технологій учасника Кількість Зазначення належності * Назва та реквізити документа, що підтверджує належність **
1 2 3 4 5
* Якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України).
** Зазначаються номер і дата документа щодо належності відповідно до графи 5 таблиці.
1.1.2. Учасник повинен підтвердити наведену інформацію щодо власності (оренди, тощо) на період виконання робіт наступними копіями можливих документів: договору купівлі-продажу, або свідоцтва про право власності, або договору оренди (з переліком обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), або договору на надання послуг (з переліком обладнання матеріально-технічної бази та технологій), або бухгалтерського документу (витяг з оборотно-сальдової відомості учасника станом на дату оголошення про закупівлю), або технічних паспортів (чи інших реєстраційних документів із зазначенням власника). Якщо договори оренди, надання послуг рахуються пролонгованими на наступний період, надати відповідне підтвердження (додаткова угода або лист від учасника про пролонгацію на певний період, завірений орендодавцем).
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
1.2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід :
Довідка про працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід
№ з/п Посада (робоча професія) Прізвище
та ініціали Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років)
1 2 3 5 6
1
2
1.2.2. Довідка в довільній формі про наявність кваліфікованого штатного головного інженера-проекту з підтверджуючим кваліфікаційним сертифікатом виданим уповноваженим органом (роботи (послуги), пов’язані з створенням об’єктів архітектури спроможність виконання, яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки). Надати копію наказу про прийняття на роботу. В разі прийняття за цивільно-правовим договором (угодою) – надати копію.
1.2.3.Копії витягів із протоколів засідання комісії перевірки знань фахівців: з охорони праці, які підтверджують знання НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», пожежної безпеки (не менше двох працівників), перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, та відповідні посвідчення фахівців.
*З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає:
- Копії трудових книжок або копії договорів (контрактів, угод, наказів).
1.2.4. Довідки про проходження періодичного медичного огляду працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за формою Додатку 8 до пункту 2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
1.3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (не менше одного) із зазначенням предмета закупівлі, номера договору, дати договору, адреси об’єкта виконаних робіт/наданих послуг, назви та адреси замовників, П.І.Б. та засіб зв’язку осіб цих замовників.
1.3.2. Копію(-ї) договору(-ів) (не менше одного), зазначеного(-их) у довідці (у повному обсязі).
1.3.3. Листа–відгук виконання аналогічного договору (не менше одного), який повинен бути належним чином оформлений з вихідним номером, датою видачі, інформацією про виконання зобов’язань, відсутність (наявність) претензій тощо.
1.3.4. Копії актів виконаних робіт/наданих послуг щодо виконання предмету договору в повному обсязі, які зазначені у довідці.
*Аналогічним(-ми) договором(-ами) є договір, у якому предметом договору є виконання робіт/ надання послуг, по предмету закупівлі (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні).
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
1.4. Для юридичних осіб:
1.4.1. Копія балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024.
1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік з відміткою про прийняття відповідного органу.
Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених 2025 р.), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
1.4.4. Для фізичних осіб-підприємців:
1.4.5. Копія податкової декларації за 2024 рік або пізніше відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752.
1.4.6. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
Примітка: З метою уникнення дискримінації новостворених підприємств (утворених в 2025 р), для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі підприємства у складі своєї пропозиції надають лист у довільній формі з обґрунтованими причинами неможливості надати в складі пропозиції копію балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Значення, яке очікується
3,0
Спосіб підтвердження
Назва
Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
3.1.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 153 000, 00 (сто п’ятдесят три тисячі грн. 00 коп.).
3.1.2. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
3.1.3. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
3.1.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
3.1.5. В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів.
3.1.6. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
3.1.7. Банківська гарантія повинна обов’язково містити:
- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
3.1.8. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
3.1.9. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника.
3.1.10. Строк дії наданого забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції учасника. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк.
3.2.1.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в Тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону.
3.2.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
- відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
- не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
- ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом третім пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пункту 47 Особливостей;
- ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Вимога
Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю.
Завдаток вноситься на поточний рахунок Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39833860, п/р № № UA138201720355169001000090740, в УДКСУ в Печерському р-ні м.Києвав, МФО 820172, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: послуги Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) за ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи.
Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором.
Замовник повертає забезпечення виконання договору про надання послуг:
1)після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;
2)за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про надання послуг, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Значення, яке очікується
5,0
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням)
Тендер:
UA-2025-09-10-004718-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки (коригування) проєктної документації стадії «Робочий проєкт» та улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням)
UA-2025-09-10-004718-a.c1
Дата:
12.09.2025 15:25
Стан:
Очікує розгляду
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника
1.Відповідно до вимог пп. 5.4, 5.11.,5.12 Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
«5.4. Під час укладання договору Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
5.11.Копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
5.12. Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, Сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками.»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі, улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.16:
«Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не передбачені: свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Звертаємо Вашу увагу, що проведення повірки та/або проведення лабораторних досліджень не передбачено Технічним завданням.
Технічним завданням не перебачені послуги/роботи, для яких необхідні декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Таким чином, свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий МІНІСТЕРСТВОМ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ або договір на проведення лабораторних досліджень з відповідними додатками; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці; декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки не стосуються предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.4, 5.11., 5.12 Додатку 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
2.Відповідно до вимог п. 5.5 Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«5.5.Учасник у складі пропозиції надає копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі, улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.16:
«Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не передбачена копія Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами.
Таким чином, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Звертаємо Вашу увагу, що послуги зі страхування не передбачені Технічним завданням.
Таким чином, копія Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимог згідно пп. 5.5. Додатку 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
3. Відповідно до вимог п . 5.3. Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«5.3.Копії Сертифікатів відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту»
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 було визнано таким, що втратив чинність "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні". Таким чином сертифікація обладнання є добровільним актом виробника або реалізатора обладнання.
Сертифікати на обладнання, Учасники можуть отримати безпосередньо під час купівлі цього обладнання у виробників/дилерів/дистриб’юторів, у випадку, коли таке обладнання взагалі отримало сертифікат у добровільному порядку.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Скаржник з не залежних від нього причин, не в змозі надати сертифікати на обладнання, оскільки таке обладнання не було закуплене, відповідно отримати такі сертифікати Скаржник не мав можливості, і обладнання зазначене Замовником могло не сертифікуватися згідно з втратою чинності Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні".
Просимо врахувати, що станом на сьогоднішній день, більшість матеріалів, обладнання взагалі не сертифікується, та відповідно, не мають сертифікатів чи бдь яких інших документів взагалі.
На підтвердження чого надаємо Листи-пояснення у якості доказів.
Також, вказана вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені Сертифікати відповідності, Сертифікати стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 «Системи протипожежного захисту.
Таким чином, зазначена вище вимога, в тому числі, не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Також, просимо звернути увагу, що сертифікати та сертифікація не передбачена Технічним завданням, а тому, не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених сертифікатів.
Отже, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких є Сертифікати відповідності, Сертифікатів стабільності показників на обладнання, яке зазначене в кошторисних розрахунках.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги п. 5.3. Додатку № 2 до тендерної документації .
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 було визнано таким, що втратив чинність "Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні".
- документи на обладнання.
- листи-пояснення щодо несертифікації.
4. Відповідно до вимог п.7.18. Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«7.18 Копію ліцензії програмного комплексу АВК -5 або іншого сумісного програмного комплексу, виданої на ім’я Учасника або на працівника Учасника, безпосереднього виконавця робіт (разом із копією трудового договору або цивільно правового договору або наказу про призначення на посаду) на право користування програмним комплексом, яким він формує кошторисні розрахунки.»
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, ми маємо ліцензію програмного комплексу АВК-5, але така ліцензія отримана нами на праві користування (від ТОВ «ФОРМУЛА МАЙБУТНЬОГО»), а не видана на наше ім’я або на нашого працівника.
Отже, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, в т.ч. ліцензію АВК-5, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання такої ліцензія на на ім’я Учасника або на працівника Учасника, безпосереднього виконавця робіт (разом із копією трудового договору або цивільно правового договору або наказу про призначення на посаду) на право користування програмним комплексом, яким він формує кошторисні розрахунки.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення вимоги згідно в новій редакції, надавши право надавати у складі пропозиції ліцензію на субпідрядника.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- Ліцензія АВК субпідряника .
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом викладення вимоги згідно в новій редакції, надавши право надавати у складі пропозиції ліцензію на субпідрядника.
5. Відповідно до вимог п.5.7 Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«5.7. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- Скан-копію Сертифікату системи менеджменту інформаційної безпеки на відповідність стандарту ДСТУ ISO 27001:2023 (ISO 27001:2022, ITD) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги » чи інший аналогічний сертифікат щодо предмету даної закупівлі (чинний на період виконання робіт щодо предмету даної закупівлі), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.
- Скан-копію Сертифікату на систему енергетичного менеджменту на відповідність ДСТУ ISO 50001:2020 (ISО 50001:2018, ІDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», Вимоги та настанова щодо використання». Сертифікат має бути чинним; виданим на ім?я Учасника із зазначеним переліком сфер сертифікації ;
- Скан-копію Сертифікату інжинірингу пожежної безпеки на відповідність національному стандарту ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, ITD) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» стосовно предмету закупівлі. Сертифікат має бути чинним; виданим на ім?я Учасника із зазначеним переліком сфер сертифікації »
Така вимога є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Враховуючи зазначене, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені вищезазначені сертифікати відповідності. Отже, зазначена вище вимога Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Крім того, просимо врахувати, що Сертифікат ДСТУ ISO 27001:2023 (ISO 27001:2022, ITD) стосується інформаційної безпека, кібербезпеки та захист конфіденційності; сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 (ISО 50001:2018, ІDT) стосується системи енергетичного менеджменту; сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, ITD) стосується нжинірингу пожежної безпеки.
Отже, жодна з цих сфер не передбачена Технічним завданням, а тому не стосується предмету закупівлі.
Таким чином, ми маємо весь необхідний перелік обладнання, матеріально-технічної бази та необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазгначених сертифікатів ДСТУ ISO.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення вимоги згідно п. 5.7 Додатку № 2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання.
6. Відповідно до вимог п. 1.2.4. Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«1.2.4. Довідки про проходження періодичного медичного огляду працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за формою Додатку 8 до пункту 2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій»
Такі вимоги є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже, предметом закупівлі є, в тому числі улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням).
Даний вид робіт/послуг виконується на підставі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме, згідно п.14,15:
Кадрові вимоги
Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачені довідки про проходження періодичного медичного огляду працівників Учасника, які матимуть безпосереднє відношення до виконання договору за формою Додатку 8 до пункту 2.16 «Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», із зазначенням дати проходження останнього медичного огляду, який повинен бути дійсним на дату подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги Документації не узгоджуються з Ліцензійними умовами.
Просимо врахувати, що проходження періодичного медичного огляду не передбачена Технічним завданням, а тому не стосується предмету закупівлі.
Отже, ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання вищезазначених документів.
Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких є вищезазначені документи.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення п. 1.2.4. Додатку №2 до тендерної документації.
Докази:
- Постанова КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 « Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення )
- документи на обладнання, працівників
7. Відповідно до вимог п. 3.1. Додатку № 2 до тендерної документації вимагається:
«3.1. 3.1.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 92 340, 00 (дев’яносто дві тисячі триста сорок грн. 00 коп.)
3.1.2. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві).
Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта.
3.1.3. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття).
3.1.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції).
3.1.5. В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів.
3.1.6. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги». При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
3.1.7. Банківська гарантія повинна обов’язково містити:
- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
3.1.8. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії..»
Для нас вимога щодо того, що Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) є дискримінаційною.
Адже, згідно п. 10) ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі», забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
При цьому, Закон непередбачає, що така гарантія має бути надана з покриттям.
Для нас така вимога є дискримінаційною, та такою, що порушує наші права та інтереси, адже, ми вважаємо, що Замовник додатково обтяжив вимогу щодо забезпечення тендерної пропозиції умовою, яка не передбачена чинним законодавством України, в т.ч. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином вимога щодо забезпечення тендерної пропозиції не узгоджується з ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей.
Отже, ми маємо необхідних працівників відповідної кваліфікації, ліцензію на виконання робіт, але не маємо можливості взяти участь у торгах через вимогу надання гарантії з покриттям та довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Таким чином, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, можуть надати гарантію саме з покриттям та відповідку довідку з банку.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту щодо покриття гарантії, та надання довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
Докази:
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення пункту щодо покриття гарантії, та надання довідки з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії.
8. Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації передбачені, в тому числі:
«Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №298.
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування блискавкозахисту будівлі на об’єкті ЗДО №298.
Орієнтовний перелік та об’єм послуг з улаштування системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуюванням) на об’єкті ЗДО №141.»
Для нас така вимога щодо наданння лише Орієнтовного переліку та об’єму послуг є дискримінаційною, та такою, що порушує не лише наші права та законні інтереси, а й ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей.
Відповідно до ст.22 Закону, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, Замовник надає лише ОРІЄНТОВНИЙ перелік та об’єм послуг, тобто приблизний, що не дає нам, як Учаснику інформації про повний та необхідний перелік послуг, а також створює для нас ризики відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом надання вичерпного переліку та об’єму послуг, який нам необхідно надати Замовнику.
Докази:
- https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text ;
- Ліцензія (Наказ ДСНС Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення)
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Скаржника, як учасника відповідної процедури закупівлі.
Дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» як Учасника даної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Проте, через порушення Замовником частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» не може прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 Особливостей,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Директор ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА» Литвин В.Я.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом надання вичерпного переліку та об’єму послуг, який нам необхідно надати Замовнику. 1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України та виключити дискримінаційні вимоги.
Автор:
45068069, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
01013, Україна, м. Київ, вул.Будіндустрії, будинок 5, офіс 312