Показати схожі тендери

Закупівля ГІОЦ-25Т_130_ВО Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап) від Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-004045-a
Id Tender d0280a4de9634d0da3c02eb04354f3e8
План UA-P-2025-09-10-004250-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 10.09.2025 11:20
Остання зміна 09.10.2025 17:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 866 666.65 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 11:20 до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 11:20
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 11:20
до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:50
до 08.10.2025 15:58
Залишилось 1 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 16:35
до 14.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.10.2025 15:58
-
Період уточнень
з 10.09.2025 11:20 до 17.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 11:20 до 17.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:50 до 08.10.2025 15:58
Період кваліфікації
з 22.09.2025 15:50 до 08.10.2025 15:58
Основні параметри
ГІОЦ-25Т_130_ВО Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 866 666.65 грн.
Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Назва предмета закупівлі
Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Очікувана вартість
9 866 666.65 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
98666,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
295 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 15:27
Закінчення аукціону
22.09.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
4 600
Одиниця виміру
Людино-година
Адреса постачання
01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акта наданих послуг на 30-й (тридцятий) календарний день з дати підписання Акта наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. При формуванні податкової накладної Виконавець у графі «Отримувач» повинен вказувати «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ», ФІЛІЯ «ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ». У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (для неплатників ПДВ) Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником на 30-й (тридцятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих Послуг .
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
9 866 666.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС"
Пропозиція:
8 257 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
10.09.2025 11:20
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шваб Юрій Петрович
Електронна пошта
Телефон
380444650931
Сайт:
http://www.uz.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40081258
Повна назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. І. Франка 21
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Період вимог/скарг з 02.10.2025 16:35 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 15:50 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника 1 ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», як таку, що не відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам тендерної документації про закупівлю друкуючих пристроїв для підрозділів господарства електропостачання Код ДК 021:2015 - 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)).
Документи кваліфікації
02.10.2025 16:35
Повідомлення про рішення
01.10.2025 15:23
Електроний протокол про продовження строку
22.09.2025 15:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 11:20
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ № 220 розгляду тендерних пропозицій щодо закупівлі: ГІОЦ-25Т_130_ВО Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап) м. Київ «24» вересня 2025 року Час: 11:00 1. Найменування замовника: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40081258. 3. Місцезнаходження замовника: 01030, м. Київ, вул. Івана Франка, 21. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель. UA-2025-09-10-004045-a 5. Перелік пропозицій. Учасник 1 – з ціновою пропозицією – 8 257 000,00 грн., без ПДВ. Учасник 2 – з ціновою пропозицією – 9 866 666,65 грн., без ПДВ. 6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника: Учасник 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» Учасник 2 – ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ» 7. Порядок денний: 1.Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпечення (Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)) (далі – Закупівля). 2.Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції у вигляді прийнятого протокольного рішення. По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС». У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» до 20 робочих днів, а саме до 20.10.2025. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС», яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС» в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей. Уповноважена особа Юрій ШВАБ
Дата продовження строку розгляду
01.10.2025 15:23
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника 1 ТОВ "ІНТЕЛЕКТ-СЕРВІС" У відповідності до п. 4 Додаток 2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити: відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей). У відповідності до пп. 1.1 та 1.2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про залучення або незалучення субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів). В складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 19.09.2025 №2-Т/УЗ проте, що не планує залучати до надання послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів). В той же час, на вимогу п.1.3. Додатку 2 до тендерної документації Учасник надав розрахунок вартості послуг за 1 люд/год, в якому відображаються «інші витрати». Для уточнення надати розшифровку витрат по статті «інші витрати». У відповідності до Технічних вимог Додаток 1 до тендерної документації система ЄАСУП є складовою частиною Комплексу IT-Enterprise, відповідно, модуль «Облік розрахунків з персоналом» має бути частиною цього комплексу. Учасником в документі «Довідка щодо відповідності про технічним, якісним та кількісним вимогам» запропоновано реалізацію модулю «Облік розрахунків з персоналом» на базі програмного продукту «ІС-ПРО». Для уточнення надати механізм технічної реалізації запропонованого рішення. Уповноважена особа Юрій ШВАБ
Створено
01.10.2025 15:25
Надати до
02.10.2025 15:25
Період вимог/скарг з 08.10.2025 15:58 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.10.2025 16:35 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем закупівлі пропозицію Учасника 2 ТОВ НВП «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ», як таку, що відповідає умовам, визначеним в тендерній документації про проведення закупівлі Код ДК 021:2015 - 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)).
Документи кваліфікації
08.10.2025 15:58
Довідка НАЗК
08.10.2025 15:58
Повідомлення про рішення
02.10.2025 16:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-10-004045-a-a1
Очікує підписання
9 866 666.65 грн.
9 866 666.65 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
4 600 (Людино-година)
Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Номенклатура
Послуги із створення та впровадження модулів «Облік розрахунків з персоналом» єдиної автоматизованої системи управління персоналом АТ «Укрзалізниця» (1 етап)
Кількість
4 600
Одиниця виміру
Людино-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повна назва
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081258

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30116577

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 866 666.65 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650931
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 866 666.65 грн.
Період подання пропозицій
до 20.09.2025 00:00
Замовник:
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444650931
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності