Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-10-003182-a
Id Tender b424f824bc1f4c6286a2d1442481e37b
План UA-P-2025-09-10-000916-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.09.2025 10:52
Остання зміна 09.10.2025 08:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2025 10:52 до 18.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2025 10:52
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2025 10:52
до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 10:00
до 23.09.2025 10:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 10:42
до 29.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.09.2025 10:42
до 09.10.2025 08:50
Період уточнень
з 10.09.2025 10:52 до 15.09.2025 00:00
Період оскарження
з 10.09.2025 10:52 до 15.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 10:00 до 23.09.2025 10:42
Період кваліфікації
з 18.09.2025 10:00 до 23.09.2025 10:42
Основні параметри
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Закупівля здійснюється згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РАЙАГРОБУД"
Пропозиція:
499 997.56 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.09.2025 10:52
Оголошення про проведення закупівлі
10.09.2025 10:52
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Садова Вікторія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380995443776
Замовник
ЄДРПОУ
04382056
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
39000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Глобине
Адреса
Кременчуцький р-н, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Період вимог/скарг з 23.09.2025 10:42 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 10:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ПП «РАЙАГРОБУД» переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: ПП «РАЙАГРОБУД» 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з ПП «РАЙАГРОБУД» в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
23.09.2025 10:42
Довідка НАЗК
23.09.2025 10:42
Повідомлення про рішення
23.09.2025 09:15
Пропозиція, що перемогла
18.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.09.2025 10:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «РАЙАГРОБУД» виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Виявлені невідповідності: 1.Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), в якій зазначений невірний код ДК 021:2015:45454000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 2.У листі-відгук про виконання договору №140 вказана дата 18.05.2023, що не відповідає зазначеній даті 15.05.2023 в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 3.Учасником відповідно додатку №2 до тендерної документації не надано погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик за підписом керівника, завірене печаткою. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Учаснику у складі тендерної пропозиції надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), в якій зазначити вірний код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 2. Надати лист-відгук про виконання договору №140 з правильною датою договору відповідно довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). 3. Учаснику відповідно додатку №2 до тендерної документації надати погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик за підписом керівника,завірене печаткою.
Створено
22.09.2025 08:32
Надати до
23.09.2025 08:32
Договір
UA-2025-09-10-003182-a-b1
Підписаний і діє
Номер
442
499 997.56 грн.
416 664.63 грн.
З ПДВ
Підписано
08.10.2025
Строк дії договору з
08.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Номенклатура
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04382056

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "РАЙАГРОБУД"
Повна назва
ПП "РАЙАГРОБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31210960

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.10.2025 08:50
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
09.10.2025 08:49
Підписаний договір
09.10.2025 08:49
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-29-000029
Дата створення проекту
29.09.2025 15:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
29.09.2025 17:33
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 15:23
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 812-49-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2025 № 103-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 29.09.2025 № 103-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-09-10-003182-a , 10.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
29.09.2025 17:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції чинній на момент проведення закупівлі) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі ? замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-10-000916-a; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-09-10-003182-a; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-10-003182-a від 09 жовтня 2025 року; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 10 вересня 2025 року № 76; реєстр отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-10-003182-a; протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-10-003182-a; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22 вересня 2025 року; тендерну пропозицію учасника ПП «РАЙАГРОБУД» (далі – учасник); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем учасника ПП «РАЙАГРОБУД» від 23 вересня 2025 року № 82; повідомлення про намір укласти договір від 23 вересня 2025 року; договір надання послуг з поточного ремонту від 08 жовтня 2025 року № 442 на суму 499 997,56 грн з ПДВ, укладений з ПП «РАЙАГРОБУД»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель 01 жовтня 2025 року. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації…». До того ж, у вищевказаному пункті тендерної документації визначено, що: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Учасником ПП «РАЙАГРОБУД» у складі тендерної пропозиції надано документ, а саме: Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (Технічні та якісні характеристики погодження.pdf), підписаний кваліфікованим електронним підписом (КЕП) директора. Разом з цим, замовником 22 вересня 2025 року в електронній системі закупівель надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику ПП «РАЙАГРОБУД» щодо ненадання останнім «…погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик за підписом керівника, завірене печаткою». З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 30 вересня 2025 року через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Вимога Замовика щодо погодження і ознайомлення з вимогами технічних, якісних та кількісних характеристик є необхідною, так як стає складовою частиною договору і погодження з нею є підготовчим етапом до укладання договору…. В документах ПП "РАЙАГРОБУД" в частині надання погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик відсутній підпис та печатка, що вимагалися замовником. В такому разі даний документ підлягає виправленню, так як вважається помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.». Вказане твердження є безпідставним, оскільки Замовником в тендерній документації чітко визначено, що замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, що і було забезпечено учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, замовником на порушення абзац 1 пункту 43 Особливостей надано неправомірну вимогу про усунення невідповідностей учаснику ПП «РАЙАГРОБУД».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання вимог Постанови № 710; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 15:23
Документи висновку
20.10.2025 15:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами моніторингу проведення процедури закупівлі №UA-2025-09-10-003182-а оформлено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-09-10-003182-а, затвердженого Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 20.10.2025 року по предмету закупівлі: «Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б», (код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-09-10-003182-а. Виконавчим комітетом Глобинської міської ради було проведено роботу щодо недопущення встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель у подальшому. З уповноваженою особою, головним спеціалістом відділу комунального майна і закупівель виконавчого комітету Глобинської міської ради Садовою Вікторією Анатоліївною проведено роз’яснювальну роботу начальником відділу комунального майна і закупівель виконавчого комітету Глобинської міської ради Цілінченком Романом Васильовичем, а також її буде направлено на навчання у сфері публічних закупівель. Одночасно повідомляю, що відділ комунального майна і закупівель виконавчого комітету Глобинської міської ради та уповноважена особа здійснюють свої повноваження в межах законодавства та врахували всі зауваження, зазначені у висновку.
Дата публікації
23.10.2025 16:26
Документи інформації про усунення порушення
23.10.2025 16:26
-
23.10.2025 16:26
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-10-003182-а та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі; - надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів; - з якої причини замовником надано вимогу Учаснику ПП "РАЙАГРОБУД" в частині надання погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик за підписом керівника, завірене печаткою? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
30.09.2025 15:00
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 15:00
-
Відповідь
Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б
Відповідь замовника на пояснення Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б, код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-10-003182-a). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі: Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б надаємо відповідь на запит замовнику на пояснення: Питання 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь 1: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена кошторисною документацією: Поточний ремонт нежитлової кімнати в будівлі за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, село Великі Кринки, вул. Незалежності, будинок 112-Б. Питання 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь 2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://globynska-gromada.gov.ua/news/1757510748/. Питання 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). Також, зазначити КПКВ у разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів. Відповідь 3. Надаємо інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) з зазначеним КПКВ 0210180 з фінансуванням закупівлі за кошти місцевого бюджету (Додатки додаються). Питання 4. З якої причини замовником надано вимогу Учаснику ПП "РАЙАГРОБУД" в частині надання погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик за підписом керівника, завірене печаткою? Відповідь 4. Вимога Замовика щодо погодження і ознайомлення з вимогами технічних, якісних та кількісних характеристик є необхідною, так як стає складовою частиною договору і погодження з нею є підготовчим етапом до укладання договору. Відповідно до п. 43 Особливостей (постанова КМУ № 1178) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В документах ПП "РАЙАГРОБУД" в частині надання погодження з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик відсутній підпис та печатка, що вимагалися замовником. В такому разі даний документ підлягає виправленню, так як вважається помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Рішеня
01.10.2025 15:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380995443776
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2025 10:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380995443776
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності