Показати схожі тендери

Закупівля С_25П-475_45440000-3 Фарбування та скління (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-014714-a
Id Tender cc00060700f04802ab582cb17c1776cb
План UA-P-2025-09-09-019045-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 09.09.2025 23:38
Остання зміна 22.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
353 716.44 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 23:32 до 24.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 23:32
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 23:32
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:00
до 16.10.2025 18:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.10.2025 18:09
до 22.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.10.2025 18:09
-
Період уточнень
з 09.09.2025 23:32 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 23:32 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:00 до 16.10.2025 18:09
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:00 до 16.10.2025 18:09
Основні параметри
С_25П-475_45440000-3 Фарбування та скління (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист))
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
353 716.44 грн.
45440000-3 Фарбування та скління (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист))
Назва предмета закупівлі
45440000-3 Фарбування та скління (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист))
Очікувана вартість
353 716.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5306,0
1,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист)
Код ДК 021:2015
45442200-9 - Нанесення антикорозійного покриття
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Полтавська область, Полтавський район
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
по факту виконаних робіт протягом 30 календарних днів з дати підписання актів приймання виконаних робіт і довідки про вартість виконаних робіт та витрат
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Сіон Інвестмент"
Пропозиція:
353 716.44 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна ВОРОНІНА
Електронна пошта
Телефон
+380505782824
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 45440000-3 Фарбування та скління (Облаштування Комишнянського ГКР. Підключення свердловини № 63 (Антикорозійний захист))
Період вимог/скарг з 16.10.2025 18:09 по 22.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 15:00 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.10.2025 18:09
Повідомлення про рішення
30.09.2025 18:30
Електроний протокол про продовження строку
24.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 23:32
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
30.09.2025 18:30
Дата кінця розгляду
23.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції надана скан-копія договору не в повному обсязі: відсутній Додаток №1 до Договору №6/11042024 від 11.04.2025 р. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.1, п.1 розділу І «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати скан-копію договору №6/11042024 від 11.04.2025 р. в повному обсязі, із додатками, які є невід’ємною частиною договору (з Додатком №1) або надати оновлені документи, що будуть відповідати вимогам п.п.1, п.п.2, розділу І «Кваліфікаційних критерій до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони, зареєстрованого Уповноваженим органом у встановленому порядку – на: виконання робіт підвищеної небезпеки: * роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах; * роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; * нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати: Скановану копію Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) та/або Державною службою України з питань праці (Держпраці), та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованого Уповноваженим органом у встановленому порядку – на: виконання робіт підвищеної небезпеки: * роботи у вибухопожежонебезпечних зонах та/або пожежонебезпечних зонах; * роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; * нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). *-формулювання назв видів робіт у вищезазначених пунктах ліцензій, дозволів, декларацій може відрізнятися від зазначених у тендерній документації (залежно від часу видачі зазначених документів) або відповідно до визначення, що зазначалося у попередніх редакціях законодавчих актів але за умови чинності дозвільного(-их) документів). У разі якщо згідно із чинним законодавством паперові дозволи, декларації не видаються, надати довідку в довільній формі з посиланням на місце оприлюднення дозвільних документів та посиланням на відповідні норми чинного законодавства згідно з яким дані документи можуть надаватись в електронному вигляді. Документ(-и) повинен(-нні) бути чинним(-и) на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції. 3.1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції завантажено некоректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи (далі - Опитувальник), наявність якого передбачена Додатком № 5 до тендерної документації, а саме: у пункті 8.1 Учасник надав інформацію яка не співпадає з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також, відповідно до вимог пункту 8.3. Опитувальника, передбачено надання Учасником структури власності, яка підтверджує систему взаємовідносин, та дає змогу визначити кінцевих бенефіціарних власників, у тому числі відносини контролю між ними. Учасником надано некоректно заповнену структуру власності. 3.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1, розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити оновлений, коректно заповнений Опитувальник Контрагента-юридичної особи (далі - Опитувальник) відповідно до вимог п.1, розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
08.10.2025 18:28
Надати до
09.10.2025 18:28
Торги не відбулися
Очікувана вартість
353 716.44 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380505782824
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
353 716.44 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380505782824
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності