Показати схожі тендери

Закупівля Наколінники тактичні бойові – НТБ Вид 2, Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2 від Військова частина Т0920.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-09-014237-a
Id Tender 829b98d6f0dc4bb79af773ab67f1dc11
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2025 20:12
Остання зміна 30.10.2025 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 835 807 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.09.2025 20:00 до 26.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 20:12
до 13.09.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:45
до 13.10.2025 17:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.10.2025 12:13
до 16.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.10.2025 17:54
до 30.10.2025 11:21
Період уточнень
з 09.09.2025 20:12 до 13.09.2025 08:00
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:45 до 13.10.2025 17:54
Період кваліфікації
з 29.09.2025 13:45 до 13.10.2025 17:54
Основні параметри
Наколінники тактичні бойові – НТБ Вид 2, Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 835 807 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
2 835 807 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14179,04
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.09.2025 12:58
Закінчення аукціону
29.09.2025 13:45
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 850 (пара)
Наколінники тактичні бойові — НТБ, вид2 згідно ТУ У 22.2-00034022-094:2015
Опис предмета закупівлі
Наколінники тактичні бойові — НТБ, вид2 згідно ТУ У 22.2-00034022-094:2015
Код ДК 021:2015
35812300-2 - Бойове спорядження
Кількість
2 850
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 850 (пара)
Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2 згідно Технічного опису від 07.07.2016 інв. №63
Опис предмета закупівлі
Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2 згідно Технічного опису від 07.07.2016 інв. №63
Код ДК 021:2015
35812300-2 - Бойове спорядження
Кількість
2 850
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
2 833 470 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
2 765 070 грн.
Учасник:
ТОВ "АнВа"
Пропозиція:
2 834 838 грн.
Учасник:
ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"
Пропозиція:
2 650 500 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"
Пропозиція:
2 736 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ДВЄ"
Пропозиція:
2 835 807 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.09.2025 12:58
Документи закупівлі
12.09.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мірошкін Максим Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380671889893
Замовник
ЄДРПОУ
26632252
Повна назва
Військова частина Т0920
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 06.10.2025 12:13 по 09.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 13:45 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Зважаючи на те, що Учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника.
Документи кваліфікації
06.10.2025 12:13
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.9. Учаснику закупівлі надати Гарантійний лист в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю”.» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист № 200/5 від 25 вересня 2025 р. (файл «9. Гарант лист санкції»), але у ньому він гарантує що у випадку перемоги в закупівлі та на момент підписання договору про закупівлю він не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Зазначене формулювання не відповідає вимогам Замовника, оскільки гарантія мала бути надана вже на момент подання пропозиції, а не лише на майбутній момент. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: наколінники тактичні бойові та/або налокітники тактичні бойові) (Назва предметів аналогічних договорів може стилістично відрізнятися від зазначених, однак технічна сутність має збігатися).» Встановлено, що Учасник надав Довідку № 200/9 від 25 вересня 2025 р. (файл «13. Довідка аналогічний договір») про наявність досвіду виконання аналогічного договору, але не надав копії документів на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі. Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.15. Гарантійний лист від Учасника, в якому зазначити, що у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого робочого зразка або товару в цілому, проводиться його незалежна експертиза в уповноважених на це установах чи організаціях. Оплата вартості експертизи робочого зразку та/або Товару сплачується Учасником (Постачальником).» Встановлено, що Учасник надав Гарантійний лист № 200/11 від 25 вересня 2025 р. (файл «15. Гарант лист незалежна експертиза»), але зазначене в гарантійному листі формулювання не відповідає вимогам замовника. У наданому листі відсутнє безумовне зобов’язання Учасника (Постачальника) сплатити вартість експертизи у разі виникнення сумнівів/суперечки щодо якості поставленого робочого зразка або товару в цілому. Крім того встановлено, що Учасник надав Довідку Вих. № 09-22-003/01-03 від 22.09.2025 р., на вимогу п.п.15.7. Оголошення, але в частині яка стосується судових справ проти Міністерства оборони України, Генерального штабу Збройних Сил України, органів військового управління, військових частин було надано невідповідну інформацію (не вказана справа № 320/13603/24 https://reyestr.court.gov.ua/Review/117949597). Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
02.10.2025 17:00
Надати до
03.10.2025 17:00
Період вимог/скарг з 13.10.2025 17:54 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.10.2025 12:13 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція Учасника відповідає вимогам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
13.10.2025 17:54
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: «15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання такого товару як: наколінники тактичні бойові та/або налокітники тактичні бойові) (Назва предметів аналогічних договорів може стилістично відрізнятися від зазначених, однак технічна сутність має збігатися).» Встановлено, що Учасник не надав довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з копією документів на підтвердження виконання договору зазначеного в довідці, або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічному предмету закупівлі. Згідно вимог Додатку № 1 до Оголошення про спрощену закупівлю Учасник повинен надати Сканований оригінал Акту перевірки зразка предмета речового майна виданий Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України або Центральним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, щодо відповідності запропонованого до постачання товару нормативно-технічній документації Міністерства оборони України НЛТБ згідно Технічного опису від 07.07.2016 інв. №63. Встановлено, що Учасник надав Акт №249 від 17.06.2025 року виданий Учаснику ТОВ «ЕКВІПТОРГ», в якому не вказаний виробник товару, що додатково потребує підтвердження того, що перевірка зразка предмета речового майна була здійснена саме на запропонований Учасником товар виробництва ТОВ «Shanghai Inchoi Safety Products CO.LTD, Китай». Учаснику необхідно надати уточнений Акт перевірки зразка, у якому буде зазначено виробника запропонованого товару, або інший документ, що підтверджує, що перевірка здійснювалась саме щодо товару виробництва ТОВ “Shanghai Inchoi Safety Products CO LTD”, Китай. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.10.2025 16:22
Надати до
10.10.2025 16:22
Договір
UA-2025-09-09-014237-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1029
2 736 000 грн.
2 280 000 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2025
Строк дії договору з
29.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 850 (пара)
Наколінники тактичні бойові — НТБ, вид2 згідно ТУ У 22.2-00034022-094:2015
Номенклатура
Наколінники тактичні бойові — НТБ, вид2 згідно ТУ У 22.2-00034022-094:2015
Кількість
2 850
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
480
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 850 (пара)
Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2 згідно Технічного опису від 07.07.2016 інв. №63
Номенклатура
Налокітники тактичні бойові-НЛТБ вид2 згідно Технічного опису від 07.07.2016 інв. №63
Кількість
2 850
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
480
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина Т0920
Повна назва
Військова частина Т0920
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26632252

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПТОРГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45582454

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2025 11:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 835 807 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 835 807 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2025 08:00
Замовник:
Військова частина Т0920
Контактний телефон:
380671889893
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності