Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів від ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-013866-a
Id Tender 46fd85183b3041acaedf660d3b6cf524
План UA-P-2025-09-09-017935-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.09.2025 18:08
Остання зміна 27.10.2025 17:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 407 040 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 18:08 до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 18:08
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 18:08
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2025 12:06
до 10.10.2025 22:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 11:34
до 16.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.10.2025 22:16
-
Період уточнень
з 09.09.2025 18:08 до 14.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 18:08 до 14.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2025 12:06 до 10.10.2025 22:16
Період кваліфікації
з 17.09.2025 12:06 до 10.10.2025 22:16
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 407 040 грн.
Послуги з організації харчування учнів
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів
Очікувана вартість
5 407 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27035,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.09.2025 11:31
Закінчення аукціону
17.09.2025 12:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата має бути перерахована Виконавцю протягом 10-ти банківських днів з моменту підпису акту виконаних послуг згідно статті 49 Бюджетного Кодексу України.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СНС КЕЙТЕРИНГ"
Пропозиція:
5 101 430 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Горшкальов Віктор Назарович
Пропозиція:
5 406 148.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Пропозиція:
5 407 040 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МІЛ КА"
Пропозиція:
5 380 004.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.09.2025 11:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 23:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Биховченко Оксана
Електронна пошта
Телефон
0663332211
Замовник
ЄДРПОУ
19420226
Повна назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08160
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастівський р-н
Адреса
село Гатне, вул.Космонавтів, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів
Період вимог/скарг з 19.09.2025 11:34 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 12:06 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
19.09.2025 11:34
Повідомлення про рішення
17.09.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України. Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України.. Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України.. 2. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції зобов’язані копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. 3. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 4. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 5. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). 6. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 16.09.2025 № 16/09-3. Відповідно до довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 16.09.2025 № 16/09-3, Замовником предмету закупівлі по договору № 13/05-24 від 13.05.2024р є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛОМЕНКА» форма власності – приватна. Відповідно до тендерної документації аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Відтак, договір № 13/05-24 від 13.05.2024р, який укладений між ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СОЛОМЕНКА» та ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не є в розумінні тендерної документації аналогічним досвідом виконання договору. Таким чином «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору 7. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Машини,механізми та обладнання 1.1 1.2 Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 16.09.2025 № 16/09-12. Однак, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 16.09.2025 № 16/09-12 в графі «Стан* Кількість одиниць» відсутня інформація про стан. Таким чином учасник ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати оновлену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій в тому числі в графі «Стан* Кількість одиниць» зазначити інформація про стан. 8. Додатком 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг). Учасник, ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» не надало інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг). Таким чином учасник ТОВ «СНС КЕЙТЕРИНГ» повинно надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг).
Створено
17.09.2025 14:19
Надати до
18.09.2025 14:19
Період вимог/скарг з 22.09.2025 13:42 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 11:34 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
22.09.2025 13:42
Повідомлення про рішення
19.09.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України.. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту (виробничих потужностей) та продуктів харчування з підрозділом лабораторного центру МОЗ України.. 2. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції зобов’язані копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати копію діючого сертифікату (або інший документ), виданий уповноваженим органом з сертифікації систем управління відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017. 3. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 4. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності.. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати сертифікат/протокол випробувань хлібопродуктів та хлібобулочної продукції на відповідність ДСТУ 9188:2022 складений Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 5. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). 6. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат/протокол випробувань мікробіологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, риби, овочів, яєць (щонайменше по одній страві) відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015, який підтверджує відсутність у досліджуваних стравах БГКП та сальмонели, складний Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Надати Лист – роз’яснення з гарантією підтвердження випробувань на момент підписання договору , у разі відсутності даної вимоги, на момент подання учасником тендерної пропозиції.. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало сертифікат/протокол випробувань мікробіологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, риби, овочів, яєць (щонайменше по одній страві) відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015, який підтверджує відсутність у досліджуваних стравах БГКП та сальмонели, складний Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Надати Лист – роз’яснення з гарантією підтвердження випробувань на момент підписання договору , у разі відсутності даної вимоги, на момент подання учасником тендерної пропозиції.. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати сертифікат/протокол випробувань мікробіологічного дослідження страв з яловичини, курячого філе, риби, овочів, яєць (щонайменше по одній страві) відповідно до ДСТУ ISO 8447:2015, який підтверджує відсутність у досліджуваних стравах БГКП та сальмонели, складний Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Надати Лист – роз’яснення з гарантією підтвердження випробувань на момент підписання договору , у разі відсутності даної вимоги, на момент подання учасником тендерної пропозиції. 7. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 8. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції примірне чотиритижневе меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», яке має бути погоджене з відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби в 2025 році. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало примірне чотиритижневе меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», яке має бути погоджене з відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби в 2025 році. Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати примірне чотиритижневе меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», яке має бути погоджене з відповідним територіальним органом Держпродспоживслужби в 2025 році. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (Додаток 2 до Проекту договору), надати Гарантійний Лист, про дотримання Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області, а саме: Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 9. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (Додаток 2 до Проекту договору), надати Гарантійний Лист, про дотримання Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області, а саме: Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Таким чином ТОВ «МІЛ КА» повинно надати Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (Додаток 2 до Проекту договору), надати Гарантійний Лист, про дотримання Графік надання послуги з організації харчування учнів за адресою: Київська обл., Фастівський район, с. Гатне , вул. Космонавтів. Буд.1 Гатненський ліцей Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області, а саме: Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 Перша зміна 7:35- 7:45 Друга зміна 9:30 – 9:45 Третя зміна 10:30 – 10:50 Четверта зміна 11:20 – 11:40 П’ята зміна 12:20 -12:35 Шоста зміна 13:10-13:30 Сьома зміна 14:20-14:30 10. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином «ТОВ «МІЛ КА» повинно надати: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору 11. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Машини,механізми та обладнання 1.1 1.2 Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати: 1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій 1.1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (№ договору) 1. Машини,механізми та обладнання 1.1 1.2 12. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1 Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою: № з/п ПІБ Посада Освіта 1 2 3 4 1. Копії медичних книжок із чинним проходженням медичного огляду на вказаних у довідці працівників у кількості не менше 3 осіб. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати: 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1 Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою: № з/п ПІБ Посада Освіта 1 2 3 4 1. Копії медичних книжок із чинним проходженням медичного огляду на вказаних у довідці працівників у кількості не менше 3 осіб. 13. Додатком 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг). Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг). Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).(надається виключно при закупівлі робіт або послуг). 14. Додатком 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати Статут зі змінами до нього (при наявності) чи статут в новій редакції або інший установчий документ або лист довільної форми із зазначенням коду доступу до Статуту, який можна знайти на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch(для юридичних осіб). У разі, якщо Учасник діє на основі модельного статуту то такий Учасник подає довідку довільної форми з відповідною інформацією (учасник-нерезидент повинен надати цей документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа, легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документа учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документа він подав такий документ. У разі відсутності аналогу документа учасник-нерезидент повинен надати замість такого документа лист із зазначенням причин відсутності такого документа). 15. Додатком 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку. Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (якщо учасник є платником податку на додану вартість) або копія свідоцтва або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку. 16. Додатком 6 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та підписання договору за результатами торгів. Учасник, ТОВ «МІЛ КА» не надало копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та підписання договору за результатами торгів. Таким чином учасник ТОВ «МІЛ КА» повинно надати копія документів, що підтверджують повноваження посадової особи (керівника Учасника або уповноваженої ним особи) щодо підпису документів тендерної пропозиції (в т. ч. завірення копій документів, що надані в складі тендерної пропозиції) та договору за результатами процедури закупівлі: протокол (виписка/витяг з протоколу) засновників або копія наказу про призначення, або довіреність, видана згідно чинного законодавства з переліком наданих повноважень, необхідних для участі у торгах, тощо, або доручення або інший документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Учасника на підписання документів та підписання договору за результатами торгів, а також протокол загальних зборів на вчинення значного правочину у разі наявності обмежень щодо вчинення правочинів.
Створено
19.09.2025 12:31
Надати до
20.09.2025 12:31
Період вимог/скарг з 23.09.2025 16:27 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 13:42 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
23.09.2025 16:27
Повідомлення про рішення
22.09.2025 13:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Учасник, ФОП Горшкальов Віктор Назарович не надало чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Таким чином ФОП Горшкальов Віктор Назарович повинно надати чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). 2. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Учасник, ФОП Горшкальов Віктор Назарович не надало копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Таким чином ФОП Горшкальов Віктор Назарович повинно надати копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 3. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору Учасник, ФОП Горшкальов Віктор Назарович надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 16.09.2025 № 013866. Відповідно до довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 16.09.2025 № 013866, Замовником предмету закупівлі по договору № 3к від 01.05.2025 р є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Атлант Інвест Кепітал» форма власності – приватна. Відповідно до тендерної документації аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Відтак, договір № 3к від 01.05.2025 р, який укладений між ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Атлант Інвест Кепітал» та ФОП Горшкальов Віктор Назарович не є в розумінні тендерної документації аналогічним досвідом виконання договору. Крім того по договору № 71 від 16.06.2025 року не надано документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору), а також копію позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору Таким чином ФОП Горшкальов Віктор Назарович повинно надати: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору 4. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1 Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою: № з/п ПІБ Посада Освіта 1 2 3 4 1. Копії медичних книжок із чинним проходженням медичного огляду на вказаних у довідці працівників у кількості не менше 3 осіб. Учасник, ФОП Горшкальов Віктор Назарович надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.09.2025 № 028/013866. Однак по позиції 5, 6, 7, 10, 11 не надано медичних книжок із чинним проходженням медичного огляду Таким чином учасник ФОП Горшкальов Віктор Назарович повинно надати: 3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 3.1 Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за встановленою формою: № з/п ПІБ Посада Освіта 1 2 3 4 1. Копії медичних книжок із чинним проходженням медичного огляду на вказаних у довідці працівників у кількості не менше 3 осіб. в тому числі надати медичні книжки із чинним проходженням медичного огляду на працівників Єжаченко Дмитро Миколайович, КИРИЛЮК Ігор Олексійович, ЛАВЛІНСЬКА Рузана Василівна, ЛИТВИНОВА Світлана Миколаївна, ПОТАПЕНКО Олег Володимирович.
Створено
22.09.2025 15:03
Надати до
23.09.2025 15:03
Період вимог/скарг з 24.09.2025 17:51 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 16:27 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з підпунктом 1 пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), а саме: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
24.09.2025 17:51
Повідомлення про рішення
23.09.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 18:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи, хлібопродукти та хлібобулочні вироби) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» не надало чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). Таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» повинно надати чинний протягом усього строку надання послуг договір поставки основних харчових продуктів (м’ясо, риба, овочі, фрукти, яйця, крупи) укладений між учасником та виробником харчових продуктів (дилером виробника, його офіційним представником). 2. Додатком 4 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Учасник, ФОП Горшкальов Віктор Назарович не надало копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. Таким чином ФОП Горшкальов Віктор Назарович повинно надати копія протоколу(-ів) випробувань на воду з крану(-ів) цеху учасника, за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці про матеріально-технічну базу, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 1000 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа та відсутністю сальмонели. Протокол випробовування має бути виданий Уповноваженим органом з оцінки відповідності. 3. Додатком 5 тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції: 2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів 2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось надання послуг Дата, номер та предмет укладеного договору Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 _________________________________________________ _______________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Аналогічним вважається договір на надання кейтерингових послуг та/або послуг з організації харчування учнів укладений за резульатаом відкртих торгів та/або договір на постачання готової їжі (продукції) укладений із державними підприємствами та виконаний протягом 2023-2025 років. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: - копії аналогічного договору, який має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо якої надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. Разом із копією аналогічного договору на підтвердження його виконання учасники зобов’язані надати документи що підтверджують фактичне повне надання послуг за договорами (акти наданих послуг або звіт про виконання договору про закупівлю, з Веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель, що підтверджує виконання аналогічного договору). - - копією позитивного лист-відгуку від замовника за договором. Лист-відгук має бути із зазначенням дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору Учасник, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» надало довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 06/1009 від 10.09.2025р. На виконання вимог тендерної документації надано лист-відгук від 11.7.2025 № 78. Однак, в листі відгуку від 11.7.2025 № 78 відсутня інформація про судові позови щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Таким чином ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОМАШНЯ КУХНЯ» повинно надати лист-відгук в якому має бути зазначено інформацію відповідно до вимог тендерної документації в тому числі про судові позови щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, а саме дати його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, рік (роки) виконання, а також інформацію про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання робіт та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Створено
23.09.2025 17:08
Надати до
24.09.2025 17:08
Період вимог/скарг з 10.10.2025 22:16 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 22:08 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.10.2025 22:16
Довідка НАЗК
10.10.2025 22:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.10.2025 22:08
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-09-013866-a-c1
Очікує підписання
5 407 040 грн.
5 407 040 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19420226

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35252260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 407 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0663332211
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 407 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 00:00
Замовник:
ГАТНЕНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГАТНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ФАСТІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0663332211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності