Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області»(ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). від Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-013298-a
Id Tender dc5b21d842df4789841787474125f731
План UA-P-2025-09-09-016736-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2025 17:04
Остання зміна 25.09.2025 10:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 163 800 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 17:03 до 17.09.2025 19:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 17:03
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 17:03
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2025 19:00
до 18.09.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 16:50
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 16:50
до 25.09.2025 10:05
Період уточнень
з 09.09.2025 17:03 до 14.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 17:03 до 14.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2025 19:00 до 18.09.2025 16:50
Період кваліфікації
з 17.09.2025 19:00 до 18.09.2025 16:50
Основні параметри
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області»(ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 163 800 грн.
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Очікувана вартість
2 163 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10819,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
57300, Україна, Миколаївська область, м. Снігурівка, вул.Жовтнева, 45
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БФ "СОВАР ГРУП"
Пропозиція:
2 161 821.98 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 17:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Міра Романюк
Електронна пошта
Телефон
+380516222170
Замовник
ЄДРПОУ
36895662
Повна назва
Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій"
Поштовий індекс
57300
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Баштанський район, місто Снігурівка
Адреса
вул. Жовтнева, будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Період вимог/скарг з 18.09.2025 16:50 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 19:00 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 16:50
Довідка НАЗК
18.09.2025 16:50
Повідомлення про рішення
17.09.2025 19:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-09-013298-a-a1
Підписаний і діє
Номер
77
2 161 821.98 грн.
1 801 518.32 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
«Поточний ремонт автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області» (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій"
Повна назва
Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36895662

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БФ "СОВАР ГРУП"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БФ "СОВАР ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45192769

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 10:05
-
25.09.2025 10:04
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-06-000123
Дата створення проекту
06.10.2025 15:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
06.10.2025 16:47
Дата публікації висновку про результати
13.10.2025 17:00
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
28.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.10.2025 № 102-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.10.2025 № 102-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 6 UA-2025-09-09-013298-a 09.09.2025 Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
06.10.2025 16:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору про закупівлю умовам Закону; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства «Снігурівський благоустрій» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 09.09.2025 № 26); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «БФ «СОВАР ГРУП» (далі – ПП «БФ «СОВАР ГРУП»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.09.2025 № 27; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про надання послуг від 24.09.2025 № 77 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; додаткова угода від 30.09.2025 № 1 до Договору про закупівлю; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник визнав ПП «БФ «СОВАР ГРУП» переможцем торгів та уклав з ним Договір про закупівлю. Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси). При цьому, інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону. Замовник 25.09.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю, в тому числі інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-01), яка на порушення вимог частини першої статті 41 Закону не містить в інформацію про країну походження матеріальних ресурсів. Крім того, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082 Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю з додатками до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону та пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ПП «БФ «СОВАР ГРУП», відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень шляхом внесення змін до договору про надання послуг від 24.09.2025 № 77 та приведення його умов у відповідність до вимог абзацу другого частини першої статті 41 Закону з урахуванням вимог частини першої статті 10 Закону та пункту 19 Особливостей. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
13.10.2025 00:00
Дата публікації
13.10.2025 17:00
Документи висновку
13.10.2025 17:00
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Усунення встановлених порушень шляхом внесення змін здійснено.
Дата публікації
17.10.2025 15:29
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 15:29
-
17.10.2025 15:38
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
17.10.2025 15:33
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
17.10.2025 15:34
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-013298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 09:53
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 09:54
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-013298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно пункту 1 розділу «ІI. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону» додатку 4 до тендерної документації «в учасника обов’язково мають бути включені до довідки про наявність техніки та обладнання наступні транспортні засоби (машини, механізми) у кількості, не менше ніж зазначено в таблиці: автогудронатор (1 шт), екскаватор-навантажувач (навантажувач) (1 шт), самоскиди (3 шт), машина поливально-мийна (1 шт), фреза (1 шт), коток (3 шт), машина для ремонту покриттів пневмоструменевим та/або струменевим методом (1 шт). Звертаємо увагу учасників торгів! До довідки включаються тільки ті машини та механізми, що будуть використовуватися при надання послуг/виконання робіт, що є предметом даної закупівлі». Учасник ПП «БФ «СОВАР ГРУП» надав у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 07-01-01, в розділі «ІІ. Будівельні машини і механізми» якої відсутня інформація про використання машини для ремонту покриттів пневмоструменевим та/або струменевим методом при наданні послуг. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому тендерна пропозиція учасника ПП «БФ «СОВАР ГРУП» не була відхилена як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 10:55
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 10:56
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги по вул. Центральна, від перехрестя Незалежності до ЦНАПу в м. Снігурівка, Баштанського району, Миколаївської області за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-013298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Пропонуємо пояснити, яким чином замовником дотримано вимогу пункту 10 частини першої статті 10 Закону щодо оприлюднення додатку, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси у машинозчитувальному форматі до договору про надання послуг від 24.09.2025 № 77? 2. Відповідно до частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Пропонуємо пояснити, яким чином замовником дотримано вимогу частини першої статті 41 Закону щодо зазначення у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
07.10.2025 12:41
Орган перевірки
11.10.2025 00:00
Документи повідомлення
07.10.2025 12:42
-
Відповідь
Відповідь на запит.
Надання відповіді на запит.
Рішеня
10.10.2025 14:52
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 14:52
-
10.10.2025 14:56
-
Відповідь
Відповідь на запит.
Надання відповіді на запит.
Рішеня
10.10.2025 14:53
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 14:53
-
10.10.2025 14:57
-
Відповідь
Відповідь на запит.
Надання відповіді на запит.
Рішеня
10.10.2025 14:54
Замовник
Документи повідомлення
10.10.2025 14:54
-
10.10.2025 14:58
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 800 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 19:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій"
Контактний телефон:
+380516222170
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 163 800 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 19:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Снігурівський благоустрій"
Контактний телефон:
+380516222170
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності