Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА») від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-012998-a
Id Tender f921549a57a943b08486a03aaead7649
План UA-P-2025-09-09-015055-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2025 16:51
Остання зміна 13.10.2025 16:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 120 900 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 16:46 до 22.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 16:46
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 16:46
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 10:00
до 01.10.2025 11:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.10.2025 11:59
до 07.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.10.2025 11:59
до 13.10.2025 16:43
Період уточнень
з 09.09.2025 16:46 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 16:46 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 10:00 до 01.10.2025 11:59
Період кваліфікації
з 22.09.2025 10:00 до 01.10.2025 11:59
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 120 900 грн.
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)
Очікувана вартість
1 120 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11209,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Малиновського,7
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані Послуги здійснюються Замовником після їх прийняття на підставі довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма № КБ-3), акту приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання документів про надані Послуги з урахуванням норм Постанови КМУ від 9 червня 2021 р. № 590 (зі змінами).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Пропозиція:
1 106 190 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 13:22
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віта Скиба
Електронна пошта
Телефон
+380432536249
Замовник
ЄДРПОУ
26235539
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький район, м. Вінниця
Адреса
вул. Малиновского, 7
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»)
Період вимог/скарг з 01.10.2025 11:59 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 10:00 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.10.2025 11:59
Довідка НАЗК
01.10.2025 11:59
Повідомлення про рішення
25.09.2025 10:56
Електроний протокол про продовження строку
22.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 16:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, в тому числі кошторисні документи, надані у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
25.09.2025 10:55
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція учасника має відповідати такій вимозі: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Пп. 5.5. п. 5 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації передбачено, що кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 1.2. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: ? інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Ппп. 1.1.1. пп. 1.1. п.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «Інформаційна довідка про наявність обладнання, інструментів та техніки, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. Довідка надається за встановленою формою, де: 1 перелік обладнання, інструментів та техніки, вказаних учасником у даній довідці, повинен бути не меншим ніж перелік такого обладнання, інструментів та техніки, зазначений учасником при поданні підсумкової відомість ресурсів.» 1.3. П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: ? інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Ппп. 1.3.1. пп. 1.3. п.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «Довідка з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору): Інформація надається Учасником про повністю виконаний договір. Аналогічним вважається договір на капітальний та/або поточний ремонт приміщень / будівель / споруд.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На виконання пп. 5.5. п. 5 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником було використано удосконалений електронний підпис (УЕП), накладений на тендерну пропозицію, що не відповідає вимозі Замовника, яка передбачена п. 1 розділу 3 тендерної документації щодо тендерної пропозиції учасника, яка повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 2.2. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана ІНФОРМАЦІЯ про наявність обладнання та інструменту, які будуть використовуватися під час виконання робіт (Вих. №1 від 19.09.2025р.) (файл «1 Перелік_обладнання_та_інструменту.pdf»), в якій Учасником зазначено інформацію про перелік обладнання, інструментів та техніки, що не відповідає переліку обладнання, інструментів та техніки, зазначених, в поданій Учасником, Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису (файл «Підсумкова відомість ресурсів.pdf»). 2.3. На виконання зазначеної вимоги Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів (Вих. №3 від 19.09.2025р.) (файл «3 Довідка про аналогічний договір.pdf»), в якій Учасником зазначено інформацію про «Предмет договору», однак, інформація про «Предмет договору» зазначена не в повному обсязі, а також у колонці «Сума (грн.), дата та номер договору» відсутня інформація щодо дати та номера аналогічних договорів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП). 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог ппп. 1.1.1. пп. 1.1. п.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Довідку про наявність обладнання, інструментів та техніки», шляхом доповнення у ній інформації про відсутні позиції обладнання, інструментів та техніки, що зазначені в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису. 3.3. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог ппп. 1.3.1. пп. 1.3. п.1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів», шляхом доповнення у ній інформації про предмет, дату та номер вказаних аналогічних договорів. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі (його найменування, марки, моделі тощо).
Створено
29.09.2025 13:38
Надати до
30.09.2025 13:38
Договір
UA-2025-09-09-012998-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18
1 106 190 грн.
1 106 190 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень КЗ «ВГЛ № 1 ІМ. М.І. ПИРОГОВА»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26235539

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Повна назва
ФОП "Ніколюк Андрій Вікторович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3353403051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 120 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Контактний телефон:
+380432536249
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 120 900 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ГУМАНІТАРНИЙ ЛІЦЕЙ № 1 ІМЕНІ М.І. ПИРОГОВА"
Контактний телефон:
+380432536249
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності