Показати схожі тендери
Закупівля Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм; штамп з оснасткою 75*38мм(Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами)) від Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-09-011112-a
Id Tender a30f602145c1426baa022d5489a2bcfa
План UA-P-2025-09-08-010115-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.09.2025 15:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 734 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм; штамп з оснасткою 75*38мм(Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))
товари
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025. Відповідно до службових записок начальника управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення від 08.09.2025 № 858/12-16 та начальника відділу бухгалтерського обліку № 2 фінансово-економічного управління від 08.09.2025 № 3883/05-16 існує потреба у здійсненні Закупівлі. З метою належної та безперебійної організації роботи управління обслуговування громадян на віддаленому робочому місці відповідно до затверджених начальником головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та погоджених 28.08.2025 директором Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради графіків виїзних прийомів громадян управлінням обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області в Міському центрі надання послуг для внутрішньо переміщених осіб на 2025 рік (м. Харків, Гімназійна набережна 22) виникла нагальна потреба для здійснення закупівлі печатки круглої на автоматичній оснастці д45мм та штампу з оснасткою 75*38мм. Враховуючи вищевикладене, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм
Опис предмета закупівлі
Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 2 під`їзд, 4 поверх
Дата постачання по
10.09.2025 15:47
Позиція : №2 1 (штуки)
штамп з оснасткою 75*38мм
Опис предмета закупівлі
штамп з оснасткою 75*38мм
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, м. Харків, майдан Свободи, Держпром, 2 під`їзд, 4 поверх
Дата постачання по
10.09.2025 15:47
Документи закупівлі
09.09.2025 15:54
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільметова Валерія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577062545
Факс
+380577051796
Замовник
ЄДРПОУ
14099344
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-09-011112-a-b1
Підписаний і діє
Номер
489/б-н
1 734 грн.
1 734 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм
Номенклатура
Печатка кругла на автоматичній оснастці д45мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
штамп з оснасткою 75*38мм
Номенклатура
штамп з оснасткою 75*38мм
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14099344

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Панфьорова Тетяна Миколаївна
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2822510804

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.09.2025 15:51
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 734 грн.
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 734 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності