Показати схожі тендери

Закупівля код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області) від Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам"янського району Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-010822-a
Id Tender 2b11059594d540139df4db7c38da6abd
План UA-P-2025-09-09-012712-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.09.2025 15:37
Остання зміна 06.10.2025 14:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 545 911.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 15:35 до 24.09.2025 15:11
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 15:35
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 15:35
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:11
до 25.09.2025 12:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.09.2025 12:44
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 12:44
до 06.10.2025 14:08
Період уточнень
з 09.09.2025 15:35 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 15:35 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:11 до 25.09.2025 12:44
Період кваліфікації
з 24.09.2025 15:11 до 25.09.2025 12:44
Основні параметри
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 545 911.2 грн.
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Назва предмета закупівлі
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
3 545 911.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35459,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Пропозиція:
3 542 312.81 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 15:37
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Пухальська
Електронна пошта
Телефон
+380971604986
Сайт:
https://saksagansil.otg.dp.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41845765
Повна назва
Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області
Поштовий індекс
52173
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янський р-н, село Саксагань, Саксаганська ТГ
Адреса
вулиця Центральна,14
Кваліфікація
Лот № 1 код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Період вимог/скарг з 25.09.2025 12:44 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 15:11 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 12:44
Довідка НАЗК
25.09.2025 12:44
Повідомлення про рішення
24.09.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-09-010822-a-a1
Підписаний і діє
Номер
135
3 542 312.81 грн.
2 951 927.34 грн.
З ПДВ
Підписано
03.10.2025
Строк дії договору з
03.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Номенклатура
код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 липня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області
Повна назва
Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41845765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Повна назва
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34630070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.10.2025 14:08
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000149
Дата створення проекту
08.10.2025 16:13
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 16:29
Дата публікації висновку про результати
28.10.2025 16:43
Дата завершення усунення порушень
12.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 71-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 08.10.2025 № 71-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель дата оприлюднення на веб-порталі Уповноважено го органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу 1. UA-2025-09-09-010822-a 09.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 16:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Виконавчого комітету Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 09.09.2025 №143/1, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 12.09.2025 та від 16.09.2025, відповіді Замовника від 12.09.2025 та від 19.09.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ГРУПП ЛТД» (далі – ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД»), протокол уповноваженої особи Замовника від 25.09.2025 № 143/2, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2025, договір про закупівлю від 03.10.2025 № 135, пояснення (інформацію, документи) від 13.10.2025, 16.10.2025 та від 22.10.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Моніторингом встановлено, що згідно вимог п.п. 2.1. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації (далі – Додаток 2) для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник надає інформацію, виконану у вигляді довідки, із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника та/або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, укладеного за результатами даної закупівлі. Також, відповідно до вимог п.п. 2.4.1.2. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник має надати копію повідомлення про прийняття працівника або залученого спеціаліста на роботу, направленого до органів податкової служби України разом із отриманим документом (квитанцією) від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання відповідного повідомлення. На виконання вимог п.п. 2.1. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано у складі тендерної пропозиції Довідку із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів від 19.09.2025 № 19/09-4 (файл «4_довідка_ПЕРСОНАЛ.pdf», стор. 1-2), яка містить інформацію про наявність в учасника працівників, зокрема, Дігтяр Ю.Г., Буруян Р.В. Також, на виконання вимог п.п. 2.4.1.2. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано у складі тендерної пропозиції повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту, сформоване 07.06.2023, стосовно Дігтяра Ю.Г. та Буруяна Р.В. («4_довідка_ПЕРСОНАЛ.pdf», стор. 25). Проте, учасник ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» не надав у складі тендерної пропозиції документів (квитанцій), отриманих від територіального органу ДПС, що можуть свідчити про отримання територіальним органом ДПС відповідного повідомлення про прийняття працівника або залученого спеціаліста на роботу стосовно вищевказаних працівників (Дігтяр Ю.Г., Буруян Р.В.), що не відповідає вимогам п.п. 2.4.1.2. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовник 16.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив наступне: «На виконання вимоги п. 2.4.1.2 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника надано повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту, сформований 07.06.2023 року згідно до встановленої форми постановою КМУ від 17 червня 2015 року №413, в якому зазначені дані про Дігтяр Юрія Георгійовича та Буруян Романа Вікторовича (сторінка 25 ел.файла «4_довідка_ПЕРСОНАЛ.pdf»). В наданому документі учасником зазначено відповідна помітка «документ прийнято», що свідчить про те, що даний документ був належним чином оформлений із відповідними даними та прийнятий в електронному вигляді органом ДПС в установленому порядку. Керуючись вище викладеним у замовника не було підстав вважати, що учасником не повідомлено ДПС про наявність штатних працівників. Встановлена невідповідність не є суттєвою або такою, що впливає на вибір переможця закупівлі та на суть закупівлі в цілому. У зв'язку з чим у замовника не було необхідності повідомляти через електронну систему про невідповідність пропозиції учасника в цій частині». Проте, надане пояснення не спростовує того, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Згідно вимог п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник надає інформацію, виконану у вигляді довідки за формою, наведеною в Додатку 2.1 до документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами виконання роботи(іт), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за двома аналогічними договорами). Відповідно до вимог п.п. 3.3. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції існуючого об’єкту нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Моніторингом встановлено, що на виконання вимог п.п. 3.1. та п.п. 3.3. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 19.09.2025 № 19/09-5 з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (файл «5_аналогічний-договір-1_compressed.pdf», стор. 1-2), а також копії наступних договорів та супутніх до них документів: - Договір про закупівлю № 93 від 17.10.2024, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та КП «Верхівцевське житлово-комунальне господарство Верхівцевської міської ради», предметом якого є «Нове будівництво водопровідної мережі по вул. Центральна, вул. Вокзальна, вул. Привокзальна у м. Верхівцеве Кам’янського району Дніпропетровської області. Коригування» (файл «5_аналогічний-договір-1_compressed.pdf», стор. 3-86»; - Договір підряду № 01/12 від 01.12.2021, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та ТОВ «ПП КОНС», предметом якого є «Реконструкція нежитлових будівель за адресою Харківська обл., Харківський р-н, смт Солоницівка, вул. Потьомкіна, буд. 18 а» (файл «6_аналогічний-договір-2.pdf»). Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації Замовника предметом досліджуваної закупівлі є роботи з реконструкції водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи. Поряд з цим, відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» Договірної ціни № 1 до Договору підряду № 01/12 від 01.12.2021 та Акту № 1 приймання виконаних будівельних робіт за жовтень 2022 р. по об’єкту «Реконструкція нежитлових будівель за адресою Харківська обл., Харківський р-н, смт Солоницівка, вул. Потьомкіна, буд. 18 а» (файл «6_аналогічний-договір-2.pdf», стор. 5-35) роботи з реконструкції існуючого об’єкту нерухомого майна, які виконувалися згідно Договору підряду № 01/12 від 01.12.2021 за своїм характером (або змістом) не є аналогічними предмету досліджуваної закупівлі, а саме: водопровідним та санітарно-технічним роботам. Таким чином, учасник ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» шляхом надання інформації за двома аналогічними договорами, оскільки Договір підряду № 01/12 від 01.12.2021 не є аналогічним до предмета закупівлі у розумінні тендерної документації Замовника, що не відповідає вимогам п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовник 16.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив наступне: «Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року та Особливостями не визначено поняття «аналогічний договір», при цьому визначено кваліфікаційний критерій, яким передбачається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Керуючись законодавчою базою в сфері публічних закупівель замовник повинен самостійно визначити умови та вимоги до учасників процедури закупівлі, які повинні бути задоволено ними в порядку та на умовах, визначених замовником у тендерній документації. Пунктом 3.3 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції існуючого об’єкту нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Для документального підтвердження наявності позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань у складі пропозиції учасником надаються документи із урахуванням наступних умов, якими передбачено варіативність надання інформації та документів, що достовірно можуть підтвердити наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), які виконувались із приватними підприємствами або особами, або організаціями, які не зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель та установами (або організаціями), які зобов’язані оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель. На виконання встановлених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано інформацію та документи щодо виконання договору про закупівлю №93 від 17.10.2024, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та КП «Верхівцевське житлово-комунальне господарство Верхівцевської міської ради» за предметом закупівлі «нове будівництво водопровідної мережі по вул. Центральна, вул.Вокзальна, вул. Привокзальна у м.Верхівцеве Кам'янського району Дніпропетровської області. Коригування». Надані документи та інформація, що стосувалась договору про закупівлю №93 від 17.10.2024 року, задовольняли вимоги п.3.1, п.3.2, п.3.2.1 та п.3.3, зокрема п.3.3.2 та п.3.3.2.1 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Додатково до складу тендерної пропозиції учасником надано інформацію та документи щодо виконання договору про закупівлю № 01/12 від 01.12.2021, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та ТОВ «ПП КОНС», предметом якого є «реконструкція нежитлових будівель за адресою Харківська обл., Харківський р-н, смт Солоницівка, вул. Потьомкіна, буд. 18 а». Надані документи та інформація, що стосувалась договору про закупівлю №93 від 17.10.2024 року, задовольняли вимоги п.3.1, п.3.2, п.3.2.1 та п.3.3, зокрема п.3.3.1, п.3.3.1.1, п. 3.3.1.1.1, п. 3.3.1.2 таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації. Також варто зазначити про те, що умовами закупівлі у тендерній документації не визначено перелік робіт, які можуть охарактеризувати суть аналогічних робіт або таких, які ними не є, в тому числі не визначено перелік об’єктів будівництва, за якими могли проводитись роботи з нового будівництва та/або реконструкції, що розширює поняття аналогії виконання робіт на різних об’єкта будівництва. Таким чином замовником розширено поняття «аналогічний договір» за для забезпечення виконання мети одного із принципів здійснення публічних закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тому, керуючись вище викладеним, у замовника не було законних підстав вважати пропозицію ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» такою, що не відповідає вимогам замовника в частині підтвердження вимог до кваліфікаційного критерію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів». Проте, надане пояснення не спростовує того, що Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в цій частині, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця встановлено наступне. Абзацом четвертим пункту 49 Особливостей, зокрема, визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, саме відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. У Додатку 5 до тендерної документації Замовника міститься проект договору про закупівлю, згідно п. 9.3. якого «Гарантійний строк експлуатації об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». При цьому, відповідно до вимог п. 5 розділу І Додатку 5 до тендерної документації за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору. Учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано у складі тендерної пропозиції лист від 22.09.2025 № № 22/09-2 (файл «2_Погодження з проектом договору.pdf»), згідно якого учасник надає погодження з істотними та іншими умовами, які визначені у проекті договору (згідно до умов Додатку 5 тендерної документації та інших її умов) та повідомляє про те, що ознайомлений з умовами проекту договору, що викладений у Додатку 5 тендерної документації та про безумовну згоду з його положеннями і подальшим його укладанням із замовником в редакції, що викладена у тендерній документації з урахуванням умов пропозиції учасника, що буде відома за результатом проведення процедури закупівлі. Також учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано погоджений та підписаний зі своєї сторони проект договору про закупівлю (файл «2_Погодження з проектом договору.pdf»), зміст якого відповідає викладеному Замовником у Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, згідно п. 9.3. наданого у складі тендерної пропозиції та погодженого учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» проекту договору про закупівлю «Гарантійний строк експлуатації об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Згідно протоколу уповноваженої особи від 25.09.2025 № 143/2 Замовник визначив учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» переможцем процедури закупівлі. За результатами проведення процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» укладено договір про закупівлю від 03.10.2025 № 135. Водночас, п. 9.3. укладеного договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 викладений у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації об'єкта за результатом виконання робіт становить 3 (три) роки від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Отже, умови укладеного договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» в частині гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» договір про закупівлю від 03.10.2025 № 135, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є НІКЧЕМНИМ у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області Замовник 22.10.2025 надав пояснення, в якому, зокрема, зазначив: «Рішенням уповноваженої особи Виконавчого комітету Саксаганської сільської ради Кам’янського району Дніпропетровської області від 09.09.2025 №143/1 було затверджено тендерну документацію, разом із положеннями проекту договору, в якому у пункту 9.3 визначено «Гарантійний строк експлуатації Об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». На виконання вимоги пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації учасником надано у складі тендерної пропозиції проект договору, в якому у пункті 9.3 зазначено «Гарантійний строк експлуатації Об'єкта за результатом виконання робіт становить 3 (три) роки від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону. Замовником, в ході розгляду пропозиції учасника, було встановлено, що дана невідповідність не змінює терміну гарантійного строку, оскільки зазначено уточнення «якщо більший гарантійний строк не встановлений законом». Керуючись вище викладеним та умовами тендерної пропозиції було узгоджено прийняти пропозицію учасника та вкласти договір на умовах, що пропонувались учасником у тендерній пропозиції…». Проте, надане пояснення не спростовує факту встановленого порушення, оскільки згідно п. 9.3. наданого у складі тендерної пропозиції та погодженого учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» проекту договору про закупівлю «Гарантійний строк експлуатації об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації)». Окрім того, згідно абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві) гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Згідно з частиною першою статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Враховуючи викладене, положення пункту 9.3. договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 не відповідають нормам абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 та абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу третього пункту 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та частини першої статті 884 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання відповіді на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує: - здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення пункту 43 Особливостей; - здійснити заходи щодо приведення умов договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 у відповідність до умов тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, а у разі неможливості усунення встановлених порушень – припинити зобов’язання за договором від 03.10.2025 № 135 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.10.2025 00:00
Дата публікації
28.10.2025 16:43
Документи висновку
28.10.2025 16:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація та документи, що свідчать про вжиття таких заходів, щодо усунення порушень.
Дата публікації
03.11.2025 10:51
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та документів, а саме: 1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисна документація, технічне завдання, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.10.2025 10:24
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 10:24
-
Відповідь
Пояснення
Ннадання інформації, документів при проведенні моніторингу закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a
Рішеня
13.10.2025 11:34
Замовник
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та за допомогою яких документів учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» виконано вимоги п.п. 2.4. п. 2 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації (далі – Додаток 2) в частині надання документів (квитанцій), отриманих від територіального органу ДПС, що може свідчити про отримання територіальним органом ДПС відповідного повідомлення про прийняття працівника або залученого спеціаліста на роботу стосовно наступних працівників, зазначених учасником у Довідці із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів від 19.09.2025 № 19/09-4, а саме: Дігтяр Ю.Г., Буруян Р.В. 2. Згідно вимог п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає інформацію, виконану у вигляді довідки за формою, наведеною в Додатку 2.1 до документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами виконання роботи(іт), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за двома аналогічними договорами). Поряд з цим, відповідно до вимог п.п. 3.3. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність позитивного досвіду виконання аналогічних зобов’язань закупівлі (в повному обсязі) за предметами щодо виконання робіт з нового будівництва та/або реконструкції існуючого об’єкту нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) є аналогічними предмету даної закупівлі. Згідно оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації Замовника предметом даної закупівлі є роботи з реконструкції водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 19.09.2025 № 19/09-5, а також копії наступних договорів та супутніх до них документів, а саме: - Договір про закупівлю №93 від 17.10.2024, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та КП «Верхівцевське житлово-комунальне господарство Верхівцевської міської ради», предметом якого є «Нове будівництво водопровідної мережі по вул. Центральна, вул. Вокзальна, вул. Привокзальна у м. Верхівцеве Кам’янського району Дніпропетровської області. Коригування»; - Договір про закупівлю № 01/12 від 01.12.2021, укладений між ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» та ТОВ «ПП КОНС», предметом якого є «Реконструкція нежитлових будівель за адресою Харківська обл., Харківський р-н, смт Солоницівка, вул. Потьомкіна, буд. 18 а». Разом з тим, прошу надати пояснення яким чином Замовником встановлено відповідність учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» вимог п.п. 3.1. п. 3 Таблиці 1 розділу І Додатку 2 до тендерної документації в частині підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) шляхом надання інформації за ДВОМА аналогічними договорами, якщо предметом Договору про закупівлю № 01/12 від 01.12.2021 є виконання робіт з реконструкції існуючого об’єкту нерухомого майна, що за своїм характером (або змістом) не є аналогічними предмету даної закупівлі. 3. Яким чином та за допомогою яких документів учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» виконано вимогу п.п. 4.5. п. 4 Таблиці 1 розділу І Додатку 4 «Інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника(ів) вимогам, встановленим замовником згідно до чинного законодавства» до тендерної документації, щодо надання копії внутрішнього розпорядчого документу (копії наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом. 4. Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова 668) та статтею 884 Цивільного кодексу України визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду. Прошу надати пояснення, яким чином у договорі від 03.10.2025 № 135 забезпечено виконання вимог пункту 103 Постанови № 668 в частині гарантійних строків якості закінчених робіт, що є предметом цієї закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 16:48
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 16:49
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення щодо надання інформації, документів при проведенні моніторингу закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a
Рішеня
16.10.2025 15:14
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. У Додатку 5 до тендерної документації Замовника міститься проект договору про закупівлю, згідно п. 9.3. якого гарантійний строк експлуатації Об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації). При цьому, відповідно до вимог п. 5 розділу І Додатку 5 до тендерної документації за результатом ознайомлення умов проекту договору, що пропонуються замовником та з метою надання погодження з ними та істотними умовами, які будуть до нього включені за результатом прийняття пропозицій Учасника, Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції, шляхом завантаження файлу(ів) у форматах доступних для відображення такого(их) електронного(их) документа(ів) (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), з дотриманням умов проекту договору. Учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано у складі тендерної пропозиції надано лист від 22.09.2025 № № 22/09-2, згідно якого учасник надає погодження з істотними та іншими умовами, які визначені у проекті договору (згідно до умов Додатку 5 тендерної документації та інших її умов) та повідомляє про те, що ознайомлений з умовами проекту договору, що викладений у додатку 5 тендерної документації та про безумовну згоду з його положеннями і подальшим його укладанням із замовником в редакції, що викладена у тендерній документації з урахуванням умов пропозиції учасника, що буде відома за результатом проведення процедури закупівлі. Також учасником ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» надано погоджений та підписаний проект договору про закупівлю, викладений Замовником у Додатку 5 до тендерної документації. При цьому, згідно п. 9.3. наданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» проекту договору про закупівлю гарантійний строк експлуатації Об'єкта за результатом виконання робіт становить 10 (десять) років від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації). За результатами проведення процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» укладено договір про закупівлю від 03.10.2025 № 135. Водночас, відповідно до п. 9.3 договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 гарантійний строк експлуатації Об'єкта за результатом виконання робіт становить 3 (три) роки від дня його прийняття Замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений законом (далі - гарантійний строк експлуатації). Відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Надайте пояснення чому умови укладеного договору про закупівлю від 03.10.2025 № 135 відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД» в частині гарантійних строків експлуатації об'єкта будівництва? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.10.2025 16:39
Орган перевірки
24.10.2025 00:00
Документи повідомлення
20.10.2025 16:39
-
Відповідь
Пояснення
Пояснення щодо надання інформації, документів при проведенні моніторингу закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (реконструкція водопровідної мережі по вул. Сонячній в с. Саксагань Кам'янського району Дніпропетровської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-09-010822-a
Рішеня
22.10.2025 11:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 545 911.2 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 15:11
Замовник:
Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380971604986
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 545 911.2 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 15:11
Замовник:
Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради Кам'янського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380971604986
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності