Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція) від Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-010274-a
Id Tender 02801b836c4a40a8b1a5501e356ae947
План UA-P-2025-09-09-013258-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 09.09.2025 15:35
Остання зміна 22.10.2025 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 348 108.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 15:35 до 30.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 15:35
до 27.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 15:35
до 27.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:26
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.10.2025 15:04
до 16.10.2025 00:00
Період уточнень
з 09.09.2025 15:35 до 27.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 15:35 до 27.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2025 15:26
Основні параметри
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
199 348 108.8 грн.
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
199 348 108.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
996740,54
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
996 740.54
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2025 14:45
Закінчення аукціону
30.09.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області
Дата постачання по
31.12.2026 15:24
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 95,0 %
Порядковий номер: 1
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИМІСЬКБУД"
Пропозиція:
194 412 290 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТЕРМОМОНТАЖ-ЕНЕРГО"
Пропозиція:
199 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3"
Пропозиція:
189 832 253.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ"
Пропозиція:
169 050 586.41 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
194 492 039.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2025 14:45
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шкаранда Любов Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Shkaranda Lyubov Mykolaivna
Електронна пошта
Телефон
+380674348119
Замовник
ЄДРПОУ
04358477
Назва (англійською мовою)
Bilogorodska village council
Повна назва
Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Bilogorodska village council
Поштовий індекс
08140
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Білогородка
Адреса
вул.Володимирська, 33
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)
Період вимог/скарг з 10.10.2025 15:04 по 16.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.09.2025 15:26 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей – учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
10.10.2025 15:04
Повідомлення про рішення
07.10.2025 16:23
Електроний протокол про продовження строку
30.09.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Документ
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Документ
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з абзацом першим пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Частино 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.. У зв’язку з потребою додаткового часу для розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
07.10.2025 16:14
Дата кінця розгляду
29.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-09-010274-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 2.1. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в якій вказано про залучення на підставі договору надання послуг № 452/9-25 від 01 вересня 2025 року. В складі пропозиції надано копію вказаного договору, однак не надано документів, що підтверджують право власності відповідного власника на всі позиції вказані в довідці, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати довідку за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників. В Додатку 6 до тендерної документації передбачена форма довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та зазначена інформація про те, що учасник не повинен відступати від даної форми. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано довідку в якій в колонці «Посада/спеціальність, розряд» не вказано розряд працівників, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (субпідрядника), разом з передбаченою цим додатком до тендерної документації довідкою, Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано довідку в якій зазначена інформація про головного інженера Вербовського Сергія Миколайовича, одна в складі пропозиції не надано скан-копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України стосовно таких працівників або наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) на посаду головного інженера, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 4. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації. Пунктом 5.2. Тендерної документації передбачена обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема інженера з охорони праці з наданням посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" не надано посвідчення та протокол на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки інженера з охорони праці Войтовича В.В., що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 5. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації. Пунктом 5.2. Тендерної документації передбачена обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема виконроба (надати диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво»). В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано інформацію про виконроба Сосой Д.В., однак в складі пропозиції не надано диплом про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво», що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 6. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачено що учасники в складі пропозиції повинні надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше як на 3-х чоловік, обов’язково працевлаштованих за основним місцем роботи або за сумісництвом), а саме надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання з: - НПАОП 0.00-4.12-05 Навчання з питань охорони праці (Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (Загальний курс з охорони праці); - НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - Навчання та перевірка знань на ІV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правила улаштування електроустановок» (ПУЕ), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009). В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" не надано вищевказаних документів, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 7. Пунктом 2.3. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Пунктом 5.3. тендерної документації передбачено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано довідку в якій зазначено інформацію про аналогічний договір укладений з ТОВ «ЛГП РІТЕЙЛ» на Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі. Відповідно до дозвільного документу № КВ122241220900 клас наслідків даного об’єкту СС2. Клас наслідків об’єкта за предметом закупівлі СС3 (значні наслідки). Таким чином договір на закупівлю за предметом Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії із заміною існуючого обладнання КНП «Київська міська клінічна лікарня № 4» на вул. Солом’янська, 17 у Солом’янському районі не може вважатися аналогічним, оскільки клас наслідків наданого аналогічного договору нижчий класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 8. Пунктом 2.3. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі, оформлені згідно вимог пункту 5.3 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 7 даної тендерної документації. Пунктом 5.3. тендерної документації передбачено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" надано довідку в якій зазначено інформацію про аналогічний договір укладений з ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" на закупівлю за предметом «Реконструкція виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи». Із наданих в складі пропозиції документів не можливо встановити до якого класу наслідків відноситься об’єкт за наданим договором. Відповідно не можливо встановити чи може вважатися наданий договір аналогічним, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" шляхом надання в складі пропозиції: 1. копій документів, що підтверджують право власності відповідного власника на всі позиції вказані в довідці про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі; 2. довідки про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій вірно заповнена колонка «Посада/спеціальність, розряд»; 3. скан-копії трудової книжки (сторінка із даними працівника та сторінка (сторінки) із зазначенням відповідного місця працевлаштування) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування виданих Пенсійним фондом України або наказ про прийняття на роботу або трудовий договір (контракт) на посаду головного інженера Вербовського Сергія Миколайовича; 4. посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки інженера з охорони праці Войтовича В.В.; 5. диплому про вищу освіту, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника зі спеціальності «Промислове і цивільне будівництво» на виконроба Сосой Д.В.; 6. надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше як на 3-х чоловік, обов’язково працевлаштованих за основним місцем роботи або за сумісництвом), а саме надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання з: - НПАОП 0.00-4.12-05 Навчання з питань охорони праці (Закони і нормативно-правові акти з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарного та гігієнічного забезпечення, техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій на виробництві, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасного випадку (Загальний курс з охорони праці); - НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках»; - НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт»; - НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»; - НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; - НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - Навчання та перевірка знань на ІV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правила улаштування електроустановок» (ПУЕ), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); - НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН А.3.2-2-2009) 7. аналогічного договору (у тому числі договорів субпідряду) укладеного протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі; 8. підтвердження, що договір на закупівлю за предметом «Реконструкція виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи» має клас наслідків не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.10.2025 16:31
Надати до
08.10.2025 16:31
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.10.2025 15:04 по 08.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 10:04
Електроний протокол про продовження строку
10.10.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Документ
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 15:20
Спосіб підтвердження
Назва
Документ
Опис
Документ
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з абзацом першим пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Частино 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.. У зв’язку з потребою додаткового часу для розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
17.10.2025 09:19
Дата кінця розгляду
08.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учасник! Відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі - Закон), замовником розглядається тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" (надалі – Учасник) подана на закупівлю за предметом «Реконструкція загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. по вул. Центральна, 138- А в с. Святопетрівське Києво-Святошинського району Київської області. Коригування» (код ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція), процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-09-09-010274-a. На виконання пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" по було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Пунктом 2.1. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Додатком 5 до тендерної документації передбачено, що в колонці Зазначення приналежності має бути вказано якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання). Також додатком 5 передбачено, що Учасник не повинен відступати від даної форми. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано довідку в якій по позиціям 1-8 та 11 не вказано право користування, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 2. Пунктом 2.1. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг.. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в якій в вказано про залучення на підставі договору надання послуг № 18-07-1/П від 18.07.2025 року. В складі пропозиції учасника надано копію вказаного договору, однак не надано документів, що підтверджують право власності відповідного власника на позиції вказані в довідці, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 3. Пунктом 2.1. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в якій вказано про залучення на підставі договору надання послуг № 22-07-1/П від 22.07.2025 року вантажного спеціального автопідйомника Nissan. В складі пропозиції учасника надано копію вказаного договору, однак не надано документів, що підтверджують право власності відповідного власника на Вантажний спеціальний автопідйомник Nissan вказаний в довідці, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 4. Пунктом 2.1. Додатку 10 до тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати довідку за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. Також умовами тендерної документації для підтвердження наявності власного обладнання, зазначеного в Довідці, - на кожну одиницю такого обладнання учасник надає копії технічних паспортів або копії свідоцтв про реєстрацію обладнання або інший документ, який підтверджує право власності. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази, зазначеного в Довідці, учасник надає витяг з реєстру речових прав на нерухоме майно або інший документ, який підтверджує право власності. Якщо Учасник НЕ є власником обладнання та матеріально-технічної бази, крім документів, що підтверджують право власності відповідного власника, додатково, необхідно надати договір оренди, або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право використання на весь термін виконання послуг. В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано довідку з переліком будівельних машин і механізмів (основних засобів), які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в якій вказано про залучення на підставі договору надання послуг № 22-07-1/П від 22.07.2025 року агрегату зварювального пересувного з бензиновим двигуном. Однак в наданому в складі пропозиції договорі відсутня інформація про агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 5. Пунктом 2.2. Додатку 10 до тендерної документації передбачені, що учасники в складі пропозиції повинні надати документи щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, оформлені згідно вимог пункту 5.2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 6 даної тендерної документації Пунктом 5.2. тендерної документації передбачено, обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, зокрема інженера з охорони праці. Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого). В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано посвідчення № 018-23.СІ із терміном дії до 01.06.2024 року. Таким чином в складі пропозиції не надано кваліфікаційного посвідчення, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 6. Пунктом 5.2.1. тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію цивільно-правового договору № 15 від 22 березня 2023 року пунктом 1.1. якого передбачено, що виконавець зобов’язується надати замовнику послуги (виконати роботи) в обсязі та на умовах передбачених договором у строк з 21.06.2023 року по 31.12.2023 року. Таким чином учасником надано копію договору, яка не підтверджує наявність інженера проектувальника, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 7. Пунктом 5.2.1. тендерної документації передбачено, що на підтвердження інформації про наявність в Учасника працівників, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати копії трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними в Довідці за формою Додатку 5 цієї документації. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано довідку в якій зазначено інформацію про залучення Пугайло Олега Івановича - монтажника систем утеплення будівель та Пугайло Олега Івановича – монтажника гіпсокартонних конструкцій. Також в складі пропозиції надано копію наказу № 28-2023К від 27 липня 2023 року відповідно до якого Пугайло Олега Івановича прийнято на посаду монтажника систем утеплення будівель на основне місце роботи з тривалістю робочого дня 8 годин. Також в складі пропозиції надано копію наказу № 20-2025 К від 17 квітня 2025 року відповідно до якого Пугайло Олега Івановича прийнято на посаду монтажника гіпсокартонних конструкцій також на основне місце роботи з тривалістю робочого дня 8 годин. Відповідно до законодавства України працівник не може працювати на підприємстві на двох посадах одночасно на повний робочий день. Таким чином в складі пропозиції не підтверджено наявність або монтажника систем утеплення будівель або монтажника гіпсокартонних конструкцій, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 8. Пунктом 5.2 тендерної документації передбачено, що учасник в складі пропозиції повинен надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше як на 3-х чоловік, обов’язково працевлаштованих за основним місцем роботи або за сумісництвом), а саме надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання зокрема з навчання та перевірка знань на ІV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правила улаштування електроустановок» (ПУЕ), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ). В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" не надано посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше як на 3-х чоловік, обов’язково працевлаштованих за основним місцем роботи або за сумісництвом), а саме надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання зокрема з навчання та перевірка знань на ІV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правила улаштування електроустановок» (ПУЕ), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ), що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 9. Пунктом 5.3. тендерної документації передбачено, що на виконання вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів учасники в складі пропозиції повинні надати скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності). В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію договору будівельного підряду № 09-17 від 21 вересня 2017 року пунктом 3.1. якого передбачено, що строк початку виконання робіт за цим договором: з дати підписання сторонами цього договору, але не раніше надання замовником Проектної документації та фронту робіт, а також отримання замовником у встановленому чинним законодавством порядку Дозволу на виконання будівельних робіт. Також в складі пропозиції надано додаток 2 «Календарний графік виконання робіт по будівництву об’єкту Польова, 38 І-ІІІ черга будівництва в якому початок виконання робіт вказаний 07.06.2016 року, тобто більше ніж за рік до дати підписання договору. Таким чином учасником в складі пропозиції надано інформацію, яка протирічить одна одній та не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 10. Пунктом 5.3.3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано листи відгуки, які не адресовані замовнику, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 11. Пунктом 5.3.3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію договору будівельного підряду № 09-17 від 21 вересня 2017 року в якому зазначено, що «Об’єкт будівництва» або об’єкт «Об’єкт» - означає навчально-житловий комплекс за адресою м. Київ, вул Польова, 37 у Солом’янському районі. Києва: І черга будівництва – Сенкція А, Секція Б, Секція В; ІІ черга будівництва – Секція Г; ІІІ черга будівництва – Паркінг на Земельній ділянці, який будується відповідно до Проектної документації, належним чином затвердженої Замовником. Також в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано Сертифікат серії ІУ № 163201421107 на прийняття в експлуатацію тільки другої черги будівництва, Секція Г. Отже учасником не надано в складі пропозиції підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію всього закінченого об’єкту будівництва, що відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 12. Пунктом 5.3.3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано Сертифікат серії ІУ № 163201421107 на прийняття в експлуатацію тільки другої черги будівництва, Секція Г. в якому вказано, що сертифікат виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації від 10.02.2020 року (копія додається), однак в складі пропозиції не надано копії даного акту. Таким чином в складі пропозиції не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва в повному обсязі, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 13. Пунктом 5.3.3 тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію аналогічного договору № 09-17 від 21 вересня 2017 року укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «Стандарт Девелопмент» (іменований по договору – Замовник) та товариством з обмеженою відповідальністю «ТРЕСТ КМБ- 3» (іменований по договору – Генпідрядник). Також в складі пропозиції надано Сертифікат серії ІУ № 163201421107 та Сертифікат № ІУ123201122717 в яких замовником об’єкта є Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». Таким чином учасником в складі пропозиції не надано підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва, оскільки замовником будівництва згідно наданих в складі пропозиції договорів є Товариством з обмеженою відповідальністю «Стандарт Девелопмент», а не Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 14. Пунктом 5.3. тендерної документації та Додатком 7 передбачено, що відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. В складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію договору будівельного підряду № 09-17 від 21 вересня 2017 року в якому зазначено, що «Об’єкт будівництва» або об’єкт «Об’єкт» - означає навчально-житловий комплекс за адресою м. Київ, вул Польова, 37 у Солом’янському районі. Києва: І черга будівництва – Сенкція А, Секція Б, Секція В; ІІ черга будівництва – Секція Г; ІІІ черга будівництва – Паркінг на Земельній ділянці, який будується відповідно до Проектної документації, належним чином затвердженої Замовником. Також пунктом 1.2. даного договору передбачено, що у разі виникнення необхідності, Замовник має право замовити Генпідрядникові додаткові роботи. Предмет склад та обсяги, порядок та строки виконання додаткових робіт, вартість та порядок оплати встановлюються сторонами у додатковій угоді до Договору. Однак в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано не додаткову угоду до договору підряду № 09-17 від 21 вересня 2017 року, а договір № 01/07-2020Доп від 01 липня 2020 року, в якому види робіт збігаються з видами робіт вказаним в Додатку 1П до договору будівельного підряду № 09-17 від 21 вересня 2017 року до Додаткової угоди № 1 від 31 вересня 2017 року. Крім того в наданому Сертифікаті № ІУ123201122717 вказано, що сертифікат виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації від 31 липня 2020 року. Також в складі пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за серпень 2020 року від 31.08.2020 року, копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за вересень 2020 року від 30.09.2020 року, копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за жовтень 2020 року від 31.10.2020 року. Отже згідно наданої копії договору № 01/07-2020Доп від 01 липня 2020 року та довідок про вартість виконаних будівельних робіт за серпень, вересень та жовтень роботи з будівництва навчально-житлового комплексу за адресою м. Київ, вул Польова, 37 у Солом’янському районі. Києва ІІІ черга Паркінг виконувалися після складання акта готовності об’єкта до експлуатації. Виходячи із вказаної інформації виникає сумнів у чинності договору № 01/07-2020Доп від 01 липня 2020 року, а отже учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" не виконано вимогу про надання в складі пропозиції не менше 2 виконаних аналогічних договорів, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. 15. Пунктом 5.5.4 тендерної документації передбачено, що відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ (або НКПВУ – зазначається Замовником) учаснику буде відмовлено в участі у тендері та його пропозиція відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом). Пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). В складі пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якому відсутня інформація про дату народження кінцевого беніфіціарного власника, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕСТ КМБ-3" шляхом надання в складі пропозиції: 1. довідки за формою Додатку 5 цієї документації, що містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), що можуть бути використані при виконанні робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації; 2. документів, які підтверджують власність на обладнання вказане договорі надання послуг № 18-07-1/П від 18.07.2025 року; 3. документів, що підтверджують право власності відповідного власника на Вантажний спеціальний автопідйомник Nissan; 4. документів, що підтверджують залучення агрегат зварювальний пересувний з бензиновим двигуном; 5. копій кваліфікаційного посвідчення виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого); 6. надання копій трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з працівником Пушкарською Альоною Сергіївною. 7. надання копій трудових книжок (всі сторінки, що містять записи) або копії наказів про призначення на посаду, копії наказів про сумісництво, або копії цивільно-правових угод, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника на працівника Пугайло Олега Івановича; 8. надання посвідчень та протоколів навчання з питань охорони праці керівного складу підприємства учасника надаються для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства (не менше як на 3-х чоловік, обов’язково працевлаштованих за основним місцем роботи або за сумісництвом), а саме надати підтверджуючі документи щодо проходження навчання зокрема з навчання та перевірка знань на ІV групу допуску з електробезпеки до та понад 1000 В відповідно до вимог НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), «Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правила улаштування електроустановок» (ПУЕ), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); 9. скан-копій аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності), інформація в яких не суперечить одна одній. 10. скан-копій листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі; 11. копій підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію всього закінченого об’єкту будівництва; 12. документів згідно чинного законодавства, які підтверджують інформацію передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". 13. документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва на замовників будівництва відповідно до наданих в складі пропозиції копій аналогічних договорів. 14. копії документів, що підтверджують виконання не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. 15. Витягу ЄДР/Виписки ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію. З огляду на викладене, учаснику пропонується виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
21.10.2025 15:40
Надати до
22.10.2025 15:40
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
199 348 108.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380674348119
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
199 348 108.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2025 00:00
Замовник:
Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області
Контактний телефон:
+380674348119
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності