Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі» від Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-09-009315-a
Id Tender 5b525ab0bd2e4bc8891b446516dc59eb
План UA-P-2025-09-09-012116-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 09.09.2025 16:08
Остання зміна 30.09.2025 10:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
354 721.51 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.09.2025 16:08 до 24.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.09.2025 16:08
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.09.2025 16:08
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.09.2025 00:00
до 29.09.2025 11:37
Залишилось 1 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 11:37
до 05.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.09.2025 11:37
-
Період уточнень
з 09.09.2025 16:08 до 21.09.2025 00:00
Період оскарження
з 09.09.2025 16:08 до 21.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.09.2025 00:00 до 29.09.2025 11:37
Період кваліфікації
з 24.09.2025 00:00 до 29.09.2025 11:37
Основні параметри
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
354 721.51 грн.
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Назва предмета закупівлі
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
354 721.51 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1773,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 700
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Мономаха, 17
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів виконання робіт безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
354 721.51 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій ТЕРЕЩЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380567207220
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40506232
Повна назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Виконкомівська, буд. 6
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Період вимог/скарг з 29.09.2025 11:37 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 00:00 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 11:37
Довідка НАЗК
29.09.2025 11:37
Повідомлення про рішення
29.09.2025 11:33
-
24.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.09.2025 14:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей; 1.1. В наданих довідках № № 2025/09/15-4, 2025/09/15-10, 2025/09/15-8 від 15.09.2025 зазначено відповідну інформацію щодо надання Учасником послуг, разом з тим, відповідно до вимог тендерної документації замовником здійснюється закупівля робіт. 1.2. У порушення вимог п. 4. 1 Додатку 1 Документації, учасником надано копії цивільно-правових договорів на працівників, замість оригіналів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2.1. Відповідно до Загальних положень, замовником здійснюється відповідна закупівля 1 роботи, та Учасниками мають бути надані відповідно до: П. 4.2.) Додатку 1 Документації: У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі. п. 7) Додатку 1 Документації учасником має бути надана Довідка в довільній формі щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. п. 7 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 15) Додатку 1 Документації: Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців). 2.2. Згідно з п.4.1. Додатку 1 Документації встановлено що мають бути надані : Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, наприклад: копію наказа/ або штатний розпис/ або трудовий договір/ або цивільно-правовий договір/або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. відповідно до вимог Документації по закупівлі надати відповідні довідки щодо технологій для виконання роботи, щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів, а також інформацію про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) по даній закупівлі. 3.2. надати оригінали необхідних цивільно-правових договорів на кожного працівника, зазначеного в інформаційній довідці, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Створено
25.09.2025 12:25
Надати до
26.09.2025 12:25
Договір
UA-2025-09-09-009315-a-b1
Очікує підписання
354 721.51 грн.
354 721.51 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Номенклатура
Розроблення проектної документації по об’єкту: «Благоустрій населених пунктів - капітальний ремонт тротуару по просп. Дмитра Яворницького, від вул. Олеся Гончара до вул. Левка Лук'яненка (непарна сторона), із створенням безбар'єрного простору в м. Дніпрі»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40506232

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
Повна назва
ТОВ "СОЛІД-ПРОЕКТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40478902

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
354 721.51 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
354 721.51 грн.
Період подання пропозицій
до 24.09.2025 00:00
Замовник:
Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380567207220
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності