Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, АХ8693МО(Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами)) від Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-09-003416-a
Id Tender da9808c4268b4606bd46b0949a2c1d57
План UA-P-2025-09-08-001652-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 09.09.2025 11:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 800 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Основні параметри
Послуги з ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, АХ8693МО(Джерело фінансування: кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(зі змінами))
послуги
Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025. У замовника станом на 01.09.2025 року виникла нагальна потреба у здійсненні закупівлі послуг з ремонту автотранспортного засобу, очікувана вартість якої становить 19800,00 грн. 23.07.2025 було пошкоджено автотранспортний засіб RENAULT EXPRESS, державний номер АХ8693МО, у зв’язку з тим, що авто повинно бути задіяно для організації належної роботи відділів обслуговування громадян, виникли об’єктивні обставини, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі послуг з ремонту автотранспортного засобу із застосуванням відкритих торгів та/або електронного. 28.08.2025 було укладено договір № 476/б-н про закупівлю послуг з ремонту автотранспортного засобу: RENAULT EXPRESS, АХ8693МО на суму 80481,23 грн. за рахунок коштів страхового випадку. При наданні послуг з ремонту автотранспортного засобу за договором від 28.08.2025 № 476/б-н додатково були виявлені недоліки, які потребують проведення відповідних робіт, а саме: ремонт внутрішнього каркаса двері та її герметизація; ремонт петлі двері; ремонт ролика нижнього підсилювача; ремонт пластику; ремонт правого порогу; фарбування внутрішньої частини правої двері. Кошти від страхового випадку не покривають повну вартість ремонтних робіт пошкодженого автотранспортного засобу, тому виникла нагальна потреба у додатковій закупівлі послуги з поточного ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, державний номер АХ8693МО. Нагальність потреби документально підтверджує протокол огляду поліції від 23.07.2025, заява-повідомлення (авто каско) від 24.07.2025, заява на виплату страхового відшкодування від 24.07.2025. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на зазначене закупівлю послуг з ремонту автотранспортного засобу здійснити на підставі положень підпункту 4 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг. Відповідно до службових записок начальника управління господарського обслуговування та матеріально-технічного забезпечення від 01.09.2025 № 849/12-16 та начальника відділу бухгалтерського обліку № 2 фінансово-економічного управління від 05.09.2025 № 3873/05-16 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Враховуючи вищевикладене, застосовується вищевказане виключення. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, АХ8693МО
Код ДК 021:2015
63712000-3 - Послуги з обслуговування автомобільного транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61017, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Сотника Костюченка, 4
Дата постачання по
30.09.2025 11:02
Документи закупівлі
09.09.2025 11:12
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільметова Валерія Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380577062545
Факс
+380577051796
Замовник
ЄДРПОУ
14099344
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Поштовий індекс
61022
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-09-003416-a-b1
Підписаний і діє
Номер
490/б-н
19 800 грн.
19 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
30.09.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, АХ8693МО
Номенклатура
Послуги з ремонту автотранспортного засобу RENAULT EXPRESS, АХ8693МО
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14099344

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП РАСКІНА ВАЛЕРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3401414081

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.09.2025 11:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 800 грн.
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 800 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області
Контактний телефон:
+380577062545
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності