Показати схожі тендери
Закупівля Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA» від Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-013248-a
Id Tender 98548da09d014cff8e4d440a631f7ffd
План UA-P-2025-09-05-009034-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 20:31
Остання зміна 23.09.2025 16:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 206 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 20:29 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 20:29
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 20:29
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00
до 17.09.2025 19:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 19:30
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2025 19:30
до 23.09.2025 16:50
Період уточнень
з 08.09.2025 20:29 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 20:29 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 19:30
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 19:30
Основні параметри
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Закупівля здійснюється за грантові кошти. Замовник має право зменшити обсяг закупівлі Послуг залежно від реальних потреб, зокрема фактичного обсягу видатків Замовника. Місце надання послуг та строк надання Послуг зазначається в заявці Замовника, яку він надає Виконавцю електронною поштою чи іншим способом зв’язку не пізніше ніж за 2 (два) днів до початку події.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 206 грн.
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Назва предмета закупівлі
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Примітки
Закупівля здійснюється за грантові кошти. Замовник має право зменшити обсяг закупівлі Послуг залежно від реальних потреб, зокрема фактичного обсягу видатків Замовника. Місце надання послуг та строк надання Послуг зазначається в заявці Замовника, яку він надає Виконавцю електронною поштою чи іншим способом зв’язку не пізніше ніж за 2 (два) днів до початку події.
Очікувана вартість
32 206 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
161,03
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Четвероус Юлія Андріївна"
Пропозиція:
30 618 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Марчук
Електронна пошта
Телефон
+380382795946
Замовник
ЄДРПОУ
40020195
Повна назва
Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція"
Поштовий індекс
69057
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м. Запоріжжя
Адреса
вул. Дмитра Апухтіна, 24-А
Кваліфікація
Лот № 1 Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Період вимог/скарг з 17.09.2025 19:30 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 00:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Невідповідність: додано Довідку № 2 від 15.09.2025 року про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, в якій не вказано про наявність обладнаного для приготування їжі приміщення (із відміткою «власне/орендоване») Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.п. 5.1. п. 5. Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (саме, що стосується предмета закупівлі, при цьому, у Довідці має бути вказано наявність: обладнаного для приготування їжі приміщення (із відміткою «власне/орендоване»), мінімум 1 професійної кавової машини (із відміткою «власна/орендована»), мінімум 1 хлібопекарської печі та/або жарової печі, мінімум 1 холодильника та наявність термобоксів для транспортування їжі у кількості достатній для виконання технічного завдання даної закупівлі , наявність міксера) 2. Невідповідність: додано Довідку № 3 від 15.09.2025 року в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно положень свого статуту, які передбачають можливість постачання предмету закупівлі, проте Учасник є фізичною особою-підприємцем та не діє на підставі статуту відповідно до норм чинного законодавства. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 7. Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: додати Довідку/інформацію в довільній формі про те, що учасник провадить господарську діяльність відповідно положень свого статуту та/або іншого документу, які передбачають можливість постачання предмету закупівлі. 3. Невідповідність: не додано Довідку у довільній формі про відсутність співпраці з фізичними та юридичними особами щодо яких введені санкції Указами Президента України у відповідності до Закону України "Про санкції". Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 8. Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: додати Довідку у довільній формі про відсутність співпраці з фізичними та юридичними особами щодо яких введені санкції Указами Президента України у відповідності до Закону України "Про санкції". 4. Невідповідність: не додано документ, який підтверджує, що під час надання послуги Учасник не використовує/не пропонує Замовнику у складі послуги товар, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської республіки Іран. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 12. Розділу І Додатку № 4 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ). Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати документ, який підтверджує, що під час надання послуги Учасник не використовує/не пропонує Замовнику у складі послуги товар, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської республіки Іран.
Створено
16.09.2025 17:24
Надати до
17.09.2025 17:24
Договір
UA-2025-09-08-013248-a-a1
Підписаний і діє
Номер
23/09
30 618 грн.
30 618 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.09.2025
Строк дії договору з
23.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Номенклатура
Кейтерингові послуги, а саме: послуга з організації харчування для забезпечення кава-пауз під час проведення інформаційної зустрічі для розвитку гіперлокальної мережі суспільного мовлення в рамках реалізації грантового проєкту «Підтримка редакційної й цифрової трансформації та розвитку корпоративної культури суспільного медіа в Україні» від Шведського агентства з питань міжнародної співпраці та розвитку «SIDA»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція"
Повна назва
Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40020195

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Четвероус Юлія Андріївна"
Повна назва
ФОП "Четвероус Юлія Андріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3183506549

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.09.2025 16:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 206 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція"
Контактний телефон:
+380382795946
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 206 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Запорізька регіональна дирекція"
Контактний телефон:
+380382795946
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності