Показати схожі тендери

Закупівля Холодильне та морозильне обладнання від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-013243-a
Id Tender d1aa1ad85e2a40449220020861ac32be
План UA-P-2025-09-08-015453-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.09.2025 20:29
Остання зміна 25.10.2025 21:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
362 175 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 20:28 до 14.10.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 20:28
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 20:28
до 11.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:23
до 24.10.2025 16:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 18:14
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 16:54
-
Період уточнень
з 08.09.2025 20:28 до 11.10.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 20:28 до 11.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:23 до 24.10.2025 16:54
Період кваліфікації
з 15.10.2025 16:23 до 24.10.2025 16:54
Основні параметри
Холодильне та морозильне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
362 175 грн.
Холодильне та морозильне обладнання
Назва предмета закупівлі
Холодильне та морозильне обладнання
Очікувана вартість
362 175 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1810,88
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 500
Аукціон
Cтарт аукціону
15.10.2025 15:54
Закінчення аукціону
15.10.2025 16:23
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Холодильна шафа двохдверна
Опис предмета закупівлі
Холодильна шафа двохдверна
Код ДК 021:2015
42513200-7 - Холодильне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Винниченка, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Шафа морозильна однодверна
Опис предмета закупівлі
Шафа морозильна однодверна
Код ДК 021:2015
42513100-6 - Морозильне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Винниченка, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Шафа холодильна однодверна
Опис предмета закупівлі
Шафа холодильна однодверна
Код ДК 021:2015
42513200-7 - Холодильне обладнання
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Винниченка, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату одержаного Товару згідно наданого Постачальником рахунка-фактури та видаткової накладної на Товар у безготівковій формі на вказаний у Договорі рахунок Постачальника не пізніше 30 календарних днів з дня одержання відповідного Товару (партії Товару) Замовником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Пропозиція:
340 176 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
341 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ НЕКСОРА ТЕХ
Пропозиція:
253 092 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.10.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.10.2025 19:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Оверко
Електронна пошта
Телефон
+380322624325
Сайт:
https://profcollege.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33195557
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Поштовий індекс
79054
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул. О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Холодильне та морозильне обладнання
Період вимог/скарг з 17.10.2025 18:14 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 16:23 по 23.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.10.2025 16:54 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.10.2025 18:14 по 25.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 20:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Холодильне та морозильне обладнання) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно пп. 1.1, 1.2 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше двох). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше двох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер. У складі пропозиції учасника наявна довідка про виконання аналогічних договорів Вих.№54 від 13.10.2025р. за встановленою замовником формою. Однак у стовпці «Телефон, П.І.Б. особи, яка відповідала за виконання договору від Замовника» по першому договору вказано прізвище та ініціали контактної особи замість ПІБ, а по другому договору лише прізвище та не вказано телефон такої особи. 1.2. Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається підтвердження критерію наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю, а саме: Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період (12 місяців 2024 року); - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період (12 місяців 2024 року); - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року). Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період (12 місяців 2024 року). - У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. - Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання згідно фінансової звітності повинен становити не менше ніж очікувана вартість даної закупівлі Учасником у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність мікропідприємства за 2024 рік у складі балансу та звіту про фінансові результати. При цьому Учасником не надано звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року) чи пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти у відповідності до примітки до встановленої вимоги. 1.3. Згідно п. 2 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. При перевірці накладеного на тендерну пропозицію учасника електронного підпису на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify встановлено Тип носія особистого ключа - Незахищений, Тип підпису – Удосконалений, що не відповідає встановленій вимозі. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та згідно пп. 1.1, 1.2 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається 1.1. Згідно пп. 1.1, 1.2 п. 1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається Лист, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів в довільній формі або за наведеною нижче формою встановленою замовником. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою. Копія (ї) аналогічного(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше двох). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати скановану копію з оригінала листа-відгука(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від Покупців, що вказані в п. 1.1. та 1.2. (не менше двох). Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер. 2.2. Згідно п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати звіт про рух грошових коштів за останній звітний період (12 місяців 2024 року) чи пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти у відповідності 2.3. Згідно п. 2 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
17.10.2025 18:45
Надати до
18.10.2025 18:45
Договір
UA-2025-09-08-013243-a-b1
Очікує підписання
340 176 грн.
340 176 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Холодильна шафа двохдверна
Номенклатура
Холодильна шафа двохдверна
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа морозильна однодверна
Номенклатура
Шафа морозильна однодверна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа холодильна однодверна
Номенклатура
Шафа холодильна однодверна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33195557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44877920

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
362 175 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 01:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Контактний телефон:
+380322624325
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
362 175 грн.
Період подання пропозицій
до 14.10.2025 01:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ «ЛЬВІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ МОДЕЛЮВАННЯ І РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ»
Контактний телефон:
+380322624325
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності