Показати схожі тендери

Закупівля Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики від Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-012503-a
Id Tender cc832af03c3f4edbb446fd12f12bcaf4
План UA-P-2025-09-08-013065-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.09.2025 17:15
Остання зміна 25.09.2025 13:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
230 580 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 17:13 до 16.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 17:13
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 17:13
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 10:00
до 16.09.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 16:23
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 16:23
до 25.09.2025 13:57
Період уточнень
з 08.09.2025 17:13 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 17:13 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 10:00 до 16.09.2025 16:23
Період кваліфікації
з 16.09.2025 10:00 до 16.09.2025 16:23
Основні параметри
Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики
закупівля здійснюється відповідно до Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX, що співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility . Зміст висвітленої інформації не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
230 580 грн.
Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики
Назва предмета закупівлі
Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики
Очікувана вартість
230 580 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1152,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 3 (Одиниця)
Набір лабораторний для вивчення механіки твердих тіл
Опис предмета закупівлі
Набір лабораторний для вивчення механіки твердих тіл
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Гоголя,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (Одиниця)
Набір для демонстрації механічних явищ
Опис предмета закупівлі
Набір для демонстрації механічних явищ
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Гоголя,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки
Опис предмета закупівлі
Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Гоголя,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
08.09.2025 17:13
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Римар Анастасія Валеріївна"
Пропозиція:
215 175 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 17:22
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Балюбаш
Електронна пошта
Телефон
+380675951588
Сайт:
http://sch4.edu.vn.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20089686
Повна назва
Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4"
Поштовий індекс
21018
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. Гоголя, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:23 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 10:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:23
Довідка НАЗК
16.09.2025 16:23
Повідомлення про рішення
16.09.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-08-012503-a-b1
Підписаний і діє
Номер
62
215 175 грн.
215 175 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (Одиниця)
Набір лабораторний для вивчення механіки твердих тіл
Номенклатура
Набір лабораторний для вивчення механіки твердих тіл
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Набір для демонстрації механічних явищ
Номенклатура
Набір для демонстрації механічних явищ
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки
Номенклатура
Набір для демонстрації механічних явищ: кінематики, динаміки
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4"
Повна назва
Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20089686

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Римар Анастасія Валеріївна"
Повна назва
ФОП "Римар Анастасія Валеріївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3393800586

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 13:57
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000123
Дата створення проекту
22.09.2025 17:48
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 18:07
Дата публікації висновку про результати
25.09.2025 15:52
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 №126-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 22.09.2025 №126-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 3.UA-2025-09-08-012503-a, 08.09.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 18:07
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік комунального закладу «Вінницький ліцей № 4» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.09.2025 (протокол №27), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Римар Анастасія Валеріївна (далі – ФОП Римар), повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 25.09.2025 № 62, звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 25.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Римар, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
25.09.2025 00:00
Дата публікації
25.09.2025 15:52
Документи висновку
25.09.2025 15:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі засобів навчання та обладнання для кабінету фізики (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-09-08-012503-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 15:58
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 15:59
-
Відповідь
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 4» отримав запит про надання пояснень 23 вересня 2025, 15:58. У відповідь на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області в рамках моніторингу закупівлі код UA-2025-09-08-012503-a, ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання для кабінету фізики) (далі – Закупівля), Комунальний заклад «Вінницький ліцей № 4» надає таку інформацію. По першому питанню: Щодо обґрунтування розміру витрат: Розмір витрат обумовлений очікуваною вартістю закупівлі та обсягами потреб замовника. Визначення розміру витрат здійснено з врахуванням обсягу виділеної фінансової підтримки, що надана в межах програми Ukraine Facility відповідно до Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2024/792 від 29 лютого 2024 року та Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, що ратифікована Законом від 06.06.2024 №3786-IX (далі – Рамкова Угода) та Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” затверджених постановою КМУ від 31 грудня 2024 р. № 1554 (далі – Порядок та умови), а також співфінансування з місцевого бюджету відповідно до вимог вищевказаної постанови. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник визначив необхідні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічне завдання складене відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 №574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 року № 1554 «Деякі питання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році». Якість товару має відповідати вимогам державних стандартів та/або технічним умовам, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обумовлюються Порядком та умовами надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”. Щодо визначення очікуваної вартості товару: Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, а саме шляхом здійснення збору та аналізу інформації про ціну товарів шляхом отримання цінових пропозицій від постачальників, що додаються. Замовником здійснено порівняння запропонованих пропозицій за ціною (копії комерційних пропозицій додаються). По другому питанню: Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) замовником Комунальним закладом «Вінницький ліцей № 4» забезпечено розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті «Вінницький ліцей №4» за посиланням: https://vl4.edu.vn.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvano%d1%97-vartosti-predmeta-zakupivli-zasobi-navchannya-ta-obladnannya-dlya-kabinetu-fiziki/ По третьому питанню: Дана Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом. Фінансування здійснюється відповідно до пункту 6 постанови КМУ від 31.12.2024 року № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», Додатку РОЗПОДІЛ обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році до Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 та РІШЕННЯ Вінницької міської ради від 22.08.2025 № 3006 зі змінами від 20.12.2024 № 2621 (копії кошторисів та довідок зі змінами додаються). Додатки: 1. Комерційна пропозиції (3 шт.); 2. Кошториси на 2025 рік; 3. Довідки про зміни до кошторису
Рішеня
25.09.2025 11:27
Замовник
Документи повідомлення
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:27
-
25.09.2025 11:28
-
25.09.2025 11:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 580 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4"
Контактний телефон:
+380675951588
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 580 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальний заклад "Вінницький ліцей № 4"
Контактний телефон:
+380675951588
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності