Показати схожі тендери
Закупівля Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я УКРАЇНИ».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-08-011337-a
Id Tender 01d5889318f44f1fb608775e3e8e9780
План UA-P-2025-09-08-013403-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 08.09.2025 16:19
Остання зміна 05.11.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 896 234.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.09.2025 16:18 до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 16:18
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.09.2025 16:18
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 23.09.2025 16:19
до 17.10.2025 12:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 12:08
до 23.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.10.2025 12:08
-
Період уточнень
з 08.09.2025 16:18 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 08.09.2025 16:18 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 16:19 до 17.10.2025 12:08
Період кваліфікації
з 23.09.2025 16:19 до 17.10.2025 12:08
Основні параметри
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 896 234.4 грн.
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
6 896 234.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34481,17
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 15:56
Закінчення аукціону
23.09.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03680, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Амосова, 8
Дата постачання по
20.12.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"
Пропозиція:
6 408 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
5 708 549.58 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.09.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 16:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
05.11.2025 17:01
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
05.11.2025 17:02
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Тимченко
Електронна пошта
Телефон
+380442916171
Сайт:
http://www.heart.kyiv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38831595
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
Поштовий індекс
02166
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Кваліфікація
Лот № 1 Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період вимог/скарг з 17.10.2025 12:08 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 16:19 по 22.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 12:08
Довідка НАЗК
17.10.2025 12:08
Повідомлення про рішення
29.09.2025 10:44
Електроний протокол про продовження строку
23.09.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.09.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника та завантаженості уповноваженої особи, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 21.10.2025.
Дата продовження строку розгляду
29.09.2025 10:44
Дата кінця розгляду
22.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1)Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до абзацу другого підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати «Довідка складена у формі відповідно до додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі». На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано файл «довiдка працівники.pdf», в якому міститься відповідна довідка, складена не у формі відповідно до додатку 4 тендерної документації. 1.2. Відповідно до абзацу сьомого та восьмого підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати «На всіх зазначених працівників надати: - кваліфікаційний сертифікат або копію витягу з Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ)». На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано документи не в повному обсязі. 1.3. Відповідно до абзацу десятого підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати «На інженерів з технічного нагляду надати посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірки знань по: Загальному курсу охорони праці; Системі стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві; З питань пожежної безпеки; Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; З електробезпеки (у розгорнутому вигляді) про допуск до роботи в електроустановках, група з електробезпеки не нижче – 3». На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано відповідні документи не в повному обсязі. 1.4. Відповідно до абзацу другого підпункту 1.4. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати «копію балансу, звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди (2023-2024 рр.), які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності». На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано документи не в повному обсязі. 1.5. Відповідно до підпункту 3.2. пункту 3. Додатку 7 до тендерної документації Замовник вимагав надати «З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему екологічного управління за ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; Сертифікати мають бути видані на ім’я учасника органом (органами) сертифікації з акредитацією НААУ (із знаком НААУ), для підтвердження Учасник надає атестат (атестати) акредитації НААУ та сферу (сфери) акредитації НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати, а також документи (звіти) щодо підтвердження проходження Учасником щорічного аудиту, включно із первинним. Сертифікати мають бути видані щодо послуг у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; будівництво житлових і нежитлових будівель; організація будівництва будівель.» На підтвердження відповідності зазначеній вимозі у складі пропозиції Учасника надано файл «iso 14001_2015.pdf», в якому міститься звіт з перевірки системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015. У наданому документі виявлено розбіжності щодо відомостей про керівника підприємства. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Абзац другий підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації 2.2. Абзац сьомий та восьмий підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації 2.3. Абзац десятий підпункту 1.2. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації 2.4. Абзац другий підпункту 1.4. пункту 1. Додатку 7 до тендерної документації 2.5. Підпункт 3.2. пункту 3. Додатку 7 до тендерної документації 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Довідка складена у формі відповідно до додатку 4 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі. 3.2. На всіх зазначених працівників надати: - кваліфікаційний сертифікат або копію витягу з Реєстру будівельної діяльності на публічному порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ). 3.3. На інженерів з технічного нагляду надати посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання і перевірки знань по: Загальному курсу охорони праці; Системі стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві; З питань пожежної безпеки; Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; З електробезпеки (у розгорнутому вигляді) про допуск до роботи в електроустановках, група з електробезпеки не нижче – 3. 3.4. Копію балансу, звіту про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди (2023-2024 рр.), які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності. 3.5. З метою підтвердження відповідності якості робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління якістю за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему екологічного управління за ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; - скановану копію чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці за ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»; Сертифікати мають бути видані на ім’я учасника органом (органами) сертифікації з акредитацією НААУ (із знаком НААУ), для підтвердження Учасник надає атестат (атестати) акредитації НААУ та сферу (сфери) акредитації НААУ організації (організацій) яка/і видала/и вищевказані сертифікати, а також документи (звіти) щодо підтвердження проходження Учасником щорічного аудиту, включно із первинним. Сертифікати мають бути видані щодо послуг у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; будівництво житлових і нежитлових будівель; організація будівництва будівель.
Створено
06.10.2025 14:37
Надати до
07.10.2025 14:37
Договір
UA-2025-09-08-011337-a-a1
Очікує підписання
5 708 549.58 грн.
5 708 549.58 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»
Номенклатура
Здійснення технічного нагляду за виконанням робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі літ. А за адресою м. Київ, вул. Миколи Амосова, 8 та створення відділень інноваційної кардіонейрореабілітації та інтенсивної терапії Київської філії Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 грудня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38831595

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Повна назва
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36047326

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 896 234.4 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
Контактний телефон:
+380442916171
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 896 234.4 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ІНСТИТУТ СЕРЦЯ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ»
Контактний телефон:
+380442916171
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності