Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» від УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ"ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-08-011027-a
Id Tender 99621162023547bfa1cbc08c6a78a791
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 08.09.2025 16:07
Остання зміна 12.09.2025 16:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
103 040 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Залишилось 1 днів 21 год. )
з 12.09.2025 16:03 до 17.09.2025 16:03
Завершено
Період уточнень
з 08.09.2025 16:07
до 12.09.2025 16:03
Період уточнень
з 08.09.2025 16:07 до 12.09.2025 16:03
Основні параметри
Послуги з харчування співробітників Управління, код ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування»
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 та Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівель продуктів харчування, послуг із забезпечення комплектами продуктів харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з організації харчування для особового складу Збройних Сил Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
103 040 грн.
Послуги з харчування співробітників Управління
Назва предмета закупівлі
Послуги з харчування співробітників Управління
Примітки
Кількість послуг — 1 104 (порцій) (368 порцій сніданку, 368 порцій обіду та 368 порцій вечерь). Доставка харчування може відбуватися як транспортом учасника (переможця) за його рахунок, так і транспортом замовника за його рахунок виключно в межах міста Хмельницького. При наданні послуг трьохразового харчування учасник (переможець) керується (при складанні меню) нормами харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2002 № 426 ( Норма № 1 – загальновійськова).
Очікувана вартість
103 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
515,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2025 15:58
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 368 (штуки)
Сніданок
Опис предмета закупівлі
Сніданок
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
368
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 368 (штуки)
Обід
Опис предмета закупівлі
Обід
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
368
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 368 (штуки)
Вечеря
Опис предмета закупівлі
Вечеря
Код ДК 021:2015
55320000-9 - Послуги офіціантів
Кількість
368
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область
Дата постачання з
01.10.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться за фактично надані послуги на підставі підписаного сторонами акту(-ів) наданих послуг із врахуванням кількості осіб. Замовник оплачує надані послуги протягом 10-ти банківських днів з дня підписання сторонами акту наданих послуг, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Документи закупівлі
08.09.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Дубіцький
Електронна пошта
Телефон
+380967555607
Замовник
ЄДРПОУ
34769728
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
103 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 16:03
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
103 040 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 16:03
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380967555607
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності